topic

نرم افزار انبارداری

حداکثری کردن کارایی انبار با حسابداری قیاس

نرم افزار انبارداری قیاس در پلتفرم های تحت وب، ویندوز و یا بصورت ابری، با پوشش کامل نیازهای انبار شما، کارایی و بهره وری انبارداری شما را حداکثر خواهد کرد. اگر حسابداری مغز و کنترل کننده جریان مالی کسب و کار است بدون شک انبارداری نقش قلب و توزیع و کنترل کننده جریان گردش کالا را بر عهده دارد. الزام وجود نرم افزار انبار در کسب و کارهایی که با کالا سر و کار دارند بدیهی است و برخی از قابلیت‌های خاص منظوره که خصوصا در کسب و کارهای خاص کاربرد دارند نرم افزار انبار قیاس را کاربرد پذیرتر کرده است.

انتخاب پلتفرم انتخاب پلتفرم
cloud
ابری
win
ویندوز
web
وب
یکی از پلتفرم‌ها را انتخاب کنید
برای مشاهده دمو فقط پلتفرم ابری را انتخاب کنید
sellخرید آنلاین
demoدمو
callمشاوره با کارشناسان ما
نرم افزار انبارداری

چرا نرم افزار انبارداری قیاس

افزایش کارایی و سرعت ثبت اسناد

افزایش کارایی و سرعت ثبت اسناد

انبارداری با فرم های ثبت اطلاعات آسان و سریع و تعریف نامحدود انواع اسناد انبار و تعریف کنترل های لازم کارایی انبار شما حداکثری خواهد شد
ردیابی سریالی کالاها

ردیابی سریالی کالاها

پیگیری ورود و خروج و سوابق گردش سریال، شماره پارت کالاها کمک شایانی به انبارداری سریالی شما خواهد کرد
تعریف ویژگی های کالا

تعریف ویژگی های کالا

امکان تعریف ویژگی کالا برای کالاهای مشابه، خصوصیات و ویژگی‌های مورد نظر را تعریف و با تخصیص آنها به هر کالا، لیست کالاهای مشابه را به صورت گروهی ایجاد می کند. گزارش موجودی بر اساس کالای اصلی و یا به ریز ویژگی از قابلیت های ویژه این سیستم است.
گزارشات واضح و دقیق

گزارشات واضح و دقیق

با استفاده از گزارشات دقیق و در لحظه، می توانید هوشمندانه تصمیم گیری کنید و اطلاعات را در نوک انگشتانتان قرار دهید
backgroundVersion
نسخه وب
نسخه وب / ابری
نسخه ویندوز
نسخه ویندوز

نرم افزار انبارداری نسخه وب / ابری

یکی از پلتفرم های استفاده از نرم افزار انبارداری قیاس پلاس پلتفرم تحت وب می باشد. برای استفاده از نرم افزار تحت وب فقط کافیست به یک مرورگر اینترنت همانند گوگل کروم، فایر فاکس و ... دسترسی داشته باشید. نرم افزار انبارداری قیاس پلاس تحت وب بصورت کاملا تحت وب ارائه می شود و نیازی به نصب نسخه ویندوزی نمی باشد. این پلتفرم با ظاهری کاملا آراسته، زیبا و کارشناسی شده قابلیت های زیادی از لحاظ کاربردپذیری ارائه میدهد. تحت وب بودن نرم‌افزار، الزاما به معنی تحت اینترنت بودن آن نیست و می توان نرم افزار را تحت شبکه داخلی و بصورت کلاینت و سروری استفاده نمود.

پلتفرم ابری نرم افزار بازرگانی قیاس پلاس با همان ویژگی‌های نسخه وب ارائه میشود، با این تفاوت که برای استفاده از فضای ابری نیاز به خرید لایسنس نرم افزار نمی‌باشد، تنها کافیست این نرم افزار را بصورت اشتراک ماهانه، شش ماه و یا سالانه اجاره نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمایید.

نرم افزار انبارداری نسخه وب

امکانات نرم افزار انبارداری

قیمت و خرید نرم افزار انبارداری

عوامل موثر بر قیمت نرم افزار انبارداری با توجه به هر کسب و کاری می تواند متفاوت باشد. نرم‌ افزار انبار می­بایست دارای ویژگی‌های متعددی بر اساس نوع کسب و کار باشد. اما کیفیت و سطح این ویژگی‌ها، تعداد و نوع آن ها می‌تواند عوامل موثر در قیمت گذاری نرم افزار انبارداری باشند. در یک کسب و کار خرد و متوسط مجموعه نیازها نسبت به یک شرکت خدماتی یا بازرگانی متفاوت خواهد بود و هر یک به ماژول های نرم افزار انبارداری ویژه خود نیاز دارند. کاربردهایی همچون عامل‌های ردیابی، سریال، پارت‌نامبر (لات‌نامبر)، تاریخ انقضا و … .

قطعا یک سوپرمارکت یا رستوران کوچک نسبت به یک فروشگاه یا مجموعه رستوران های زنجیره ای نیازمند یک سیستم انبارداری متفاوت خواهند بود. این که یک کسب و کار چقدر بزرگ و تخصصی است ، چه میزان داده و اطلاعات دارد، تعداد و تنوع تراکنش ها، از عواملی هستند که بر میزان هزینه برنامه انبارداری تاثیرگذار خواهد بود.

نرم افزار مدیریت انبار

نرم افزار مدیریت انبار به دلیل تمرکز منابع و اطلاعات نقش مهمی در مدیریت موجودی کالاها در انبار دارد و کمک شایانی به مدیران شرکت­ها در حوزه تولید و بالا بردن عملکرد آن­ها نموده است. سیستم انبارداری با هدف بالا بردن کنترل کلیه قسمت‌های انبار، دسترسی سریع به اطلاعات داخل انبار و تسهیل در گزارش‌گیری در زمان های مد نظر و کاهش هزینه­‌ها ایجاد شده است، دلیل این امر آنست که بخش بزرگی از دارایی های یک سازمان میزان موجودی انبار است. نرم افزار مدیریت انبار، یکی از مهم­­ترین ماژول های مورد نیاز شرکت­ها و سازمان هاست که امکان گزارشگیری از موجودی و جایگاه کالا را برای مدیران فراهم نموده است.

نرم افزار یکپارچه انبارداری: مدیریت کالا همراه حسابداری انبار

برنامه انبارداری قیاس نرم‌­افزاری حرفه‌­ای در زمینه نگهداشت دقیق آماری و ریالی کالاهاست که این سیستم قابلیت یکپارچگی با نرم افزار مالی را دارد. نرم‌افزار مدیریت انبار قیاس و ابرآ ویژه اصناف و شرکت­‌ها قابلیت ارائه اطلاعات از وضعیت انبار و چگونگی میزان موجودی و مقادیر وارده، صادره، موجودی آماده فروش، اقلام نایاب و فاسد شده، ضایعات و از بین رفته کسری و اضافات انبارگردانی مقاطع مختلف را دارد، و در بهینه سازی وقت و منابع موثر می­باشند. نرم‌­افزار انبارداری کمک به ثبت دقیق گردش کالا می­‌نماید و همچنین امکان دسترسی به ساده‌ترین شکل ممکن به گزارشات و کنترل دقیق بر گردش کالا است.

برنامه انبارداری یکپارچه قیاس با فراهم آوردن امکان برنامه‌ریزی دقیق و در جریان قراردادن در کوتاه­ترین زمان ممکن به لیست کاملی از کالاهای موجود و گردش کالاهای مختلف و آگاه سازی از نیازمندی واقعی به کالاها، کمک بسزایی به مدیران نموده است. از این رو، مدیران در سریع‌ترین زمان ممکن از وضعیت کالاها آگاه خواهند شد. نرم افزار انبارداری قیاس با سیستم های حسابداری اصناف و شرکت­ها به صورت کاملاً یکپارچه در ارتباط است. تراکنش های مرتبط با کالا و خدمات بر حسب ویژگی در بخش خرید و فروش ثبت شده و گزارشات مالی آن در داشبورد مرتبط با نرم افزار مالی قابل استعلام است.

سیستم انبارداری

سیستم انبارداری یا همان ماژول انبارداری، نرم‌افزاری است که عمدتاً در شرکت ها و سازمان های بازرگانی و اصناف خرده‌فروشی برای مدیریت کلیه کالاهای ورودی به انبار و خروجی از آن به کار می‌رود. می‌توانیم بگوییم که نرم افزار مدیریت انبارداری به بهینه‌سازی فرآیندهای انبار کمک می‌کند. به عبارت دیگر، این نرم افزار، نه تنها کلیه کالاهای موجود در انبار کسب و کار مورد نظر را ردیابی می‌کند، بلکه می‌تواند سیستم‌هایی را برای ساده‌سازی نحوه انتخاب کردن محصولات، کالاها و بسته‌بندی سفارش‌ها به‌وسیله افراد داشته باشد.

سایر ماژول‌های قیاس

نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری

نرم افزار خزانه داری

نرم افزار خزانه داری

نرم افزار خرید و فروش

نرم افزار خرید و فروش

نرم افزار فروش خدمات

نرم افزار فروش خدمات

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار تولید و گردش کالا

نرم افزار تولید و گردش کالا

نرم افزار اموال

نرم افزار اموال

مشاوره با کارشناسان ما
موضوع درخواست
نام و نام خانوادگی / شرکت
تلفن ثابت
موبایل
ایمیل
کسب و کار
استان
شهر
درحال حاضر از نرم افزارهای مالی استفاده میکنم
توضیحات
کد امنیتی
refresh captcha
mailbox
جهت مشاوره و دریافت اطلاعات میتوانید با شماره واحد فروش قیاس تماس حاصل فرمایید.
جهت هر نوع ارتباط با واحد پشتیبانی پس از تماس با شماره 021-61952 و داخلی 3 ، ثبت شماره 6 رقمی اشتراک پشتیبانی الزامی می‌باشد. جهت دریافت این کد می‌توانید وارد پرتال پشتیبانی شوید.
برای مشاهده پرسش‌های متداول، اینجا کلیک کنید.
  • وارنا
    وارنا
    آیا عملیات پایان سال و صدور سند افتتاحیه و اختتامیه انبار در سیستم انبار وجود دارد؟
    • کارشناس فروش
      کارشناس فروش
      بلی؛ کلیه عملیات پایان سال شامل انبارگردانی و بستن انبار و صدور سند اختتامیه و صدور سند افتتاحیه در نرم افزار به صورت خودکار انجام می شود.
  • vvvv
    vvvv
    آیا امکان تعریف سریال و تاریخ انقضا برای کالاها و همچنین تعریف شماره پارت تولید و محاسبه مانده سریال و مانده پارت در سیستم وجود دارد؟
    • کارشناس فروش
      کارشناس فروش
      بلی؛ این مقوله یکی از پیچیدگی های نرم افزارهای انبار است و جزو نقاط قوت نرم افزار قیاس. بر روی هر کالایی می توانید امکان کنترل سریالی را فعال نمائید، که در این صورت در تمام ورودها و خروج های انبار، تک تک سریال مورد ورود و یا مورد خروج را سؤال نموده و مانده های سریال های انبار را هم کنترل و گزارش می دهد. مانده شماره پارت یا بچ تولید مفهوم دیگری از سریال است. بدین صورت که به مجموعه ای از کالا ها (مثلا تعداد 100 کیلو از یک ماده شیمیایی) یک شماره یا بچ تولید تعریف می کنید (این شماره معمولاً روی محصولات خاص با عنوان بچ تولید وجود دارد) و هنگام ورود کل پارت این شماره را وارد نموده و هنگام خروج به بچ مزبور اشاره می کنید و در نتیجه سیستم مانده بچ یا مانده پارت را کنترل و گزارش می دهد. این کاربرد در رهگیری خرید تا تولید یا نگهداری مانده های پارت کالا مثلا در خرید خارجی و... کاربرد دارد. همچنین می توانید شبیه به پارت برای گروهی از کالاها تاریخ انقضاء تعریف کرده و مانده کالا ها به تاریخ انقضاء را نیز کنترل کنید.
  • امیر
    امیر
    انبار گردانی به چه معنی است و چه کاربردی در نرم افزار انبار قیاس دارد؟
    • کارشناس فروش
      کارشناس فروش
      در انتهای دوره مالی یا حتی در مقاطع خاص زمانی لازم است برای بستن حساب ها موجودی واقعی انبارها را شمارش و با گزارش موجودی نرم افزار مقایسه و مطابقت دهید. بدیهی است در هر زمانی عدم ثبت یک ورود یا خروج یا ثبت اشتباه باعث بروز مغایرت می شود و وظیفه جریان انبارگردانی پیدا کردن این مغایرت ها و ثبت سند کسری یا اضافی و مطابق کردن موجودی نرم افزار با واقعیت است. نرم افزار قیاس ابزار و قواعد خاصی را برای این منظور دارد و امکاناتی مانند صدور تگ های شمارش انبار و ورود نتایج شمارش اول و شمارش دوم و... و در نهایت محاسبه و تحلیل نتایج شمارش با موجودی خود به شکل خودکار اسناد کسری یا اضافی انبار را محاسبه و سند مالی آن را نیز به صورت خودکار صادر می کند.
  • farhadi
    farhadi
    آیا امکان تعریف چند واحد مختلف برای یک کالا در سیستم انبار وجود دارد؟
    • کارشناس فروش
      کارشناس فروش
      نرم افزار قیاس علاوه بر امکان تعریف دو واحد برای یک کالا قابلیت تعریف بیش از دو واحد یا اصطلاحاَ چند واحدی را دارد. به طور مثال کالایی مانند تیر آهن هم واحد کیلو دارد هم شاخه و هم متر که در قیاس به همراه ضرایب تبدیل آن قابل تعریف است. نکته مهم در این رابطه وجود قابلیت تعریف ضریب تبدیل متغیر در نرم افزار قیاس است. بدین معنی که ضریب بین دو واحد یک کالا هنگام ورود یا خروج کالا تعیین میشود. به طور مثال رابطه کارتن تخم مرغ با کیلو که ممکن است در یک رسید 12 کیلو باشد و در یک رسید دیگر 12.5 کیلو.
  • فرشید پویایی
    فرشید پویایی
    امکان تعریف نقطه سفارش در سیستم انبار وجود دارد؟
    • کارشناس فروش
      کارشناس فروش
      نقطه سفارش کالا در انبار به معنی میزانی از موجودی کالا است که هنگام رسیدن به آن میزان باید برای تهیه یا خرید کالا اقدام کنید. در نرم افزار قیاس شما برای هر کالا نقطه سفارش و میزان سفارش را وارد می کنید و هنگام رسیدن به آن نقطه سفارش نرم افزار آلارم را نمایش و به شما اطلاع می دهد.
  • ایمان
    ایمان
    آیا اختصاص دادن تصویر به کالا در نرم افزار قیاس امکان پذیر است؟
    • کارشناس فروش
      کارشناس فروش
      بلی؛ شما می توانید به هر کالایی یک تصویر منتسب کنید. از این تصویر در فرم فروش لمسی و فروشگاه اینترنتی قیاس استفاده می شود.
  • فریدی
    فریدی
    آیا می توان دسترسی های کاربر به انبار و کالا را محدود کرد؟
    • کارشناس فروش
      کارشناس فروش
      بلی؛ قواعد دسترسی در سیستم انبار موارد ذیل را پشتیبانی می کند: دسترسی کاربر به انبار دسترسی کاربر به نوع سند ورود یا خروج در انبار امکان گردش کالا در انبار
  • kh
    kh
    موضوع بارکد و خواندن بارکد و ارتباط با دستگاه بارکد در سیستم انبار وجود دارد؟
    • کارشناس فروش
      کارشناس فروش
      بلی؛ نرم افزار انبار قیاس از قابلیت چند بارکدی نیز پشتیبانی می کند یعنی برای یک کالا بتوانید چندین بارکد داشته باشید. همچنین نرم افزار امکان پرینت بارکد ها را نیز روی کاغذ چسب دار دارد که شما را از بارکد پرینتر بی نیاز می کند.
  • behzad behzadi
    behzad behzadi
    ویژگی کالا در نرم افزار انبار چیست و چه کاربردی دارد؟
    • کارشناس فروش
      کارشناس فروش
      در بسیاری از کسب و کارها ویژگی هایی از کالا وجود دارند که از نظر انبار دار یا فروشنده مهم نیست ولی موجودی کالا را علاوه بر کل به ریز آن نیز می خواهید برای مثال: اندازه در کفش فروشی یا طعم در نوشابه و رنگ در مبل و پارچه فروشی و... . خاصیت ویژگی های کالا این امکان را به مشتری می دهد که در فاکتور فروش یا خرید یا سفارش تولید هنگام ثبت سند این ویژگی ها ثبت یا تعیین و موجودی کالا را به ریز آن ها نیز داشته باشید؛ مثلا سیستم گزارش می دهد که 10 جفت کفش مجلسی چرم مدل 1 وجود دارد که سه جفت آن اندازه 42 و 7 جفت اندازه 44 است.
  • محسن انصاری
    محسن انصاری
    حسابداری انبار و یا ریالی کردن انبار به چه معناست و آیا قیاس آن را پشتیبانی می کند؟
    • کارشناس فروش
      کارشناس فروش
      ریالی کردن انبار به معنی محاسبه مبلغ قیمت تمام شده خروج کالا از انبار با یکی از قواعدLifo ,Fifo و میانگین است که منجر به صدور سند حسابداری قیمت تمام شده فروش کالا یا هزینه های مصرف مواد در جریان تولید و... می شود و نرم افزار قیاس این قواعد را به صورت کامل پشتیبانی می کند. با توجه به اینکه ریالی کردن انبار بیشتر مربوط به محاسبه سود و زیان داخلی سازمان است، می توان اصلاً این کار را انجام نداد و اصطلاحاً از حسابداری به روش دائم استفاده کرد. ریالی کردن یا حسابداری انبار ارتباطی به مبلغ فروش کالا و فاکتور فروش ندارد و مبلغ ریالی انبار به معنی قیمت تمام شده آن کالا برای خودمان در هنگام خروج از انبار است و نه قیمت فروش کالا. نبود سیستم حسابداری انبار به معنی عدم دسترسی به سود و زیان دقیق جریان خرید و فروش کالا در طی سال است و این عدد در انتهای سال با شمارش انبار به دست می آید.

برای ثبت پرسش جدید خود، بروی ثبت پرسش، کلیک نمایید.

سوالات مرتبط

نمایش بیشتر