IRS حسابرسی چگونه کار می کند؟

تاریخ انتشار: 1397/07/28

حسابرسی IRS: بازبینی یا بررسی حسابهای سازمان یا افراد و اطلاعات مالی است، تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات به درستی مطابق با قوانین مالیاتی گزارش شده و برای تأیید مقدار گزارش شده مالیات صحت دارد.

 IRS از چندین روش مختلف استفاده می کند:

انتخاب تصادفی و غربالگری کامپیوتر - گاهی اوقات بازده بر اساس یک فرمول آماری انتخاب می شود. ما درآمد مالیاتی خود را در برابر "اصل قانونی" برای بازده مشابه مقایسه می کنیم. ما این "قانون ها" را از حسابرسی یک نمونه تصادفی معتبر بازده، به عنوان بخشی از برنامه ملی تحقیقاتی که IRS انجام می دهد، توسعه می دهیم. IRS از این برنامه برای به روز رسانی اطلاعات انتخاب بازگشت استفاده می کند.

امتحانات مرتبط - ما ممکن است بازده خود را زمانی انتخاب کنیم که آنها مسائل یا معاملات را با دیگر مالیات دهندگان، مانند شرکای تجاری یا سرمایه گذاران، که بازده آنها برای ممیزی انتخاب شده است، در بر می گیرد.

یک حسابرس با تجربه بازپرداخت را بررسی می کند. آنها ممکن است آن را بپذیرند؛ یا اگر حسابرس چیزی مشکوک را یادآوری کند، اقلام مورد اشاره را شناسایی می کند و بازگشت را برای تخصیص به یک گروه بازرسی پیش بینی می کند.

توجه: ثبت یک تغییر اصلاح شده بر روند انتخاب بازده اولیه تأثیر نمی گذارد. با این حال، بازده های اصلاح شده نیز از طریق فرایند غربالگری ادامه می یابد و بازده اصلاح شده ممکن است برای ممیزی انتخاب شود. علاوه بر این، بازپرداخت لزوما یک عامل برای ممیزی نیست.

چگونه به من اطلاع داده شود؟

حساب شما باید برای حسابرسی انتخاب شود، و از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

حسابرسی

IRS چگونه ممیزی را انجام خواهد داد؟

IRS ممیزی را از طریق ایمیل یا از طریق مصاحبه شخصی انجام می دهد تا پرونده های شما را مرور کند. مصاحبه ممکن است در دفتر IRS (حسابرسی اداری) یا در خانه، محل کسب و کار مالیات دهنده یا دفتر حسابرسی (ممیزی داخلی) باشد. به خاطر داشته باشید که در ابتدا با ایمیل ارتباط گرفته می شود. IRS تمام اطلاعات تماس و دستورالعمل ها را در نامه ای که دریافت می کنید، ارائه می دهد.

اگر ما ممیزی خود را از طریق پست انجام دهیم، نامه ما اطلاعات اضافی در مورد موارد خاصی را که در راهنمای مالیاتی مانند درآمد، هزینه ها و کسرهای مشخص شده نشان داده شده است، درخواست خواهد کرد. اگر کتاب و یا سوابق زیادی برای پست الکترونیکی دارید، می توانید از یک حسابرسی چهره به چهره درخواست کنید. IRS اطلاعات تماس و دستورالعمل ها را در نامه ای که دریافت می کنید ارائه می دهد.

بسته به مسائل مربوط به ممیزی شما، بررسی کنندگان IRS می توانند یکی از این راهنمای تکنیک های حسابرسی برای کمک به آنها استفاده کنند. این راهنمایی ها به شما می آموزد که چه چیزی انتظار داشته باشید.

چه چیزی نیاز دارم؟

IRS یک درخواست کتبی برای اسناد خاصی که می خواهیم ببینیم ارائه می دهید. در اینجا یک فهرست سوابق است که می تواند از IRS درخواست کنید.

IRS برخی از سوابق الکترونیکی را که توسط نرم افزار مالیاتی تولید می شود، می پذیرد. IRS ممکن است کسانی را که به جای / یا علاوه بر سایر انواع سوابق، درخواست داده باشند. برای تعیین آنچه که ما می توانیم بپذیریم، با حسابرس خود تماس بگیرید.

این قانون مستلزم آن است که تمام پرونده هایی را که برای تهیه گزارش مالیاتی مورد استفاده قرار دادید را برای حداقل سه سال از تاریخ اعلام مالیات حفظ کنید.

آیا IRS پاسخ من را دریافت کرد؟

برای هر سرویس تحویل که شما ممکن است از آن استفاده کنید، همیشه درخواست تاییدیه را دریافت کنید که IRS آن را دریافت کرده است. به عنوان مثال، اگر از خدمات استفاده می کنید، می توانید یکی از خدمات اضافی خود را برای اطمینان از تأیید تحویل درخواست کنید.

برای حسابرسی که توسط مصاحبه شخصی انجام می شود - اگر حسابرسی شما به صورت شخصی انجام می شود، با حسابرس که به ممیزی خود نیاز دارد درخواست یک فرمت را بفرستید. در صورت لزوم، می توانید با مدیر حسابرس تماس بگیرید.

IRS تلاش می کند تا در اسرع وقت پس از ارائه پرونده های مالیاتی، بازپرداخت آنها را بررسی کند. بر این اساس اکثر ممیزی ها در مدت دو سال گذشته بازپرداخت خواهد بود.

اگر ممیزی حل نشده است، ممکن است درخواست تمدید مهلت مقررات مالیاتی را ارزیابی کنیم. مقررات محدودیت زمان مجاز برای ارزیابی مالیات اضافی را محدود می کند. به طور کلی سه سال است پس از بازگشت به موقع و یا ثبت شده است، هر کدام که بعدا باشد. همچنین یک قانون محدودیت برای بازپرداخت وجود دارد. تمدید مجوز شما زمان بیشتری را برای ارائه اسناد بیشتر جهت حمایت از موقعیت به شما می دهد درخواست تجدیدنظر اگر با نتایج حسابرسی موافق نیستید؛ یا برای ادعای بازپرداخت مالیات یا اعتبار همچنین زمان IRS را برای تکمیل ممیزی و زمان برای پردازش نتایج حسابرسی فراهم می کند.

 

IRS