کاهش مالیات

تاریخ انتشار: 1398/01/12
 

آیا شما درخواست بازپرداخت مالیات را دارید؟

تلاش برای اصلاح درآمد سال گذشته و یا بدهی به IRS، شما ممکن است با کمک مالی، مالیات خود را بسیار کم (کاهش مالیات) و یا رایگان کنید یعنی شامل تخفیف در مالیات شوید. از خدمات مبتنی بر جامعه راه های زیادی برای جلوگیری از انجام مالیات خود به خود وجود دارد. در مقاله زیر، ما به راه هایی اشاره می کنیم که در پرداخت به شما کمک مالی می کند:  
  1. درمانگاه های رایگان و ارزان

آیا شما اخیرا آگهی های بازرگانی را دیده اید که در مورد پرداخت بدهی مالیاتی گذشته برای کسری مالیاتی که شما بدهکار هستید، ولیکن هنوز شما هنوز نمی توانید هزینه های خود را بپردازید؟ مدرسه و یا دانشگاه می تواند کمک کند. ممکن است یک کلینیک رایگان یا ارزان بسازید که به صورت رایگان یا حداقل هزینه، بسته به درآمد شما، موارد مربوط به پرداخت مالیات را دریافت کند. این نیز احتمالا قابل اطمینان تر از بسیاری از شرکت های پرداخت مالیاتی است.   کلینیک های مالیاتی رایگان یا کمک هزینه دانشجویان حقوق که وکلا اینها را به عنوان مشاوره توصیه می کنند. دانشجویان حقوق دانش خود را بالا می برند و تحصیل می کنند، در حالی که شما میزان مالیات کمتری می پردازید.    
  1. دفاتر مالیاتی IRS

اگر نیازهای درآمدتان را برآورده سازید، کارمندان IRS به شما کمک می کنند که درآمد فعلی، اصلاح شده یا سال گذشته خود را به فایل های خود اضافه کنید. وب سایت IRS را برای شرایط درآمد فعلی بررسی کنید، زیرا هر سال می تواند متفاوت باشد. اگر شما واجد شرایط هستید، باید از دفتر اداره محلی IRS خود برای برقراری یک قرار ملاقات تماس بگیرید.   اگر شما نیازی به درآمد برای نماینده IRS برای کمک به بازپرداخت خود ندارید، هنوز می توانید یک ملاقات برای پرسش بدون محدودیت بدون هزینه اتخاذ کنید. شما فقط نمی توانید پرونده نماینده خود را برگردانید.  
  1. آماده سازی مالیاتی رایگان بر اساس جامعه

IRS داوطلبان را تربیت می کند تا به شما کمک کند تا درآمد مالیاتی (کاهش مالیاتی) خود را ثبت کنید. مزایای اصلی این برنامه در مقایسه با کمک گرفتن از اداره مالیات بر درآمد IRS این است که محل داوطلبان ممکن است به خانه شما نزدیک باشد. در حالی که برای بسیاری از مالیات دهندگان فردی برای این برنامه محدودیت درآمد وجود دارد، داوطلبان به طور رایگان به اعضای فعلی نیروهای مسلح کمک می کنند
  1. خطوط راهنما IRS

IRS دارای یک خط تلفن است که هر کسی بدون در نظر گرفتن سطح درآمد می تواند با سوالات مالیاتی تماس بگیرد، شما می توانید برای سوالات مختلف تماس بگیرید.  

در ادامه میتوانید بخوانید : مالیات بر ارزش افزوده چیست؟ 

 
    1. دفتر خدمات مدافع مالیات بر درآمد 

خدمات مدافع مالیات بر ارزش افزوده IRS زمانی است که شما مسئله بزرگتری نسبت به درخواست بازپرداخت دارید. این سرویس به کسب و کار و افراد کمک می کند، صرف نظر از سطح درآمد، که مشکلات مالی طولانی مدت دارند مانند تلاش برای حل یک سوال مالیاتی از سال قبل. 
  1. تخفیف های استاندارد

  مقدار کسر استاندارد سالانه (کاهش مالیات) متفاوت است و بر اساس ویژگی های ثبت مالیات دهندگان است. هر شهری قانون مالیات خود را در کدهای استاندارد تنظیم می کند، در بیشتر کشورها نیز کسر استاندارد در سطح مالیاتی دولت ارائه می شود. مالیات دهندگان گزینه ای برای کسر استاندارد یا کسر کردن دارند. اگر یک مالیات دهنده تصمیم بگیرد که کسر را مشخص کند، کسر فقط برای هر مبلغی بیش از حد کسر استاندارد است.   کسرهای استاندارد اغلب ساده ترین مسیر انتخاب هستند، زیرا نیازی به محاسبه نیست مقدار قبلا تعیین شده است. کسر های مشخص شده نیاز به برخی محاسبات مالیاتی دارد.   با توجه به خدمات درآمد داخلی (IRS)، هزینه های زیر تحت طبقه بندی کتبی مشخص می شوند:   هزینه های مراقبت های بهداشتی شامل صورت حساب های پزشکی و دندانپزشکی، داروهای تجویزی مالیات بر مستغلات وام مسکن هزینه های اتحادیه دفتر خانه و دیگر هزینه های مرتبط با شغل تعدادی از کسر مالیات معمول وجود دارد  که مالیات دهندگان می توانند برای کاهش درآمد مشمول مالیات خود استفاده کنند. کسر مالیات مشترک شامل کمکهای مالی و هزینه های مربوط به آماده سازی مالیات می شود.   برخی از موارد غیرمعمول مالیات شامل مالیه فروش ملک شخصی و مالیات سالانه ملک شخصی مانند خودرو می باشد. بسیاری از هزینه های سالیانه برای دلایل شخصی و تجاری نیز ممکن است واجد شرایط برای کسر های مشخص شده مانند هزینه های شبکه، هزینه های سفر و برخی از هزینه های حمل و نقل باشد. چیزهایی که باید در هنگام تعیین تخفیف مورد توجه قرار گیرند: مهم این است که در نظر داشته باشید که ممکن است محدودیت های خاصی بر آنچه شما هر ساله می توانید کسر کنید تا تعهد مالیاتی خود را کم کنید. IRS مقدار آستانه ای را برای بسیاری از کسرهایی که قبل از ثبت نام باید تحقیق کنید تعیین می کند. به عنوان مثال، اگر شما جزئیات کیفیت مراقبت های بهداشتی را در نظر بگیرید، آستانه برای هرگونه هزینه ای که در طول سال مالیاتی بازپرداخت نشده بود (و برای شما، همسر و وابستگان شما پرداخت می شود) باید بیش از 10 درصد از درآمد ناخالص خود را تعیین کند کسر شود این آستانه برای مصارف پزشکی در سال 2017 برای همه مالیات دهندگان پیش می رود. حسابرس شما از این و هر آستانه دیگر آگاه خواهد بود، بنابراین اگر شما از یک حرفه مالیاتی استفاده می کنید، نیازی به نگرانی نیست.   یک نوع کسر اضافی که در کسرهای استاندارد و یا جزئی مالیات (کاهش مالیات) گنجانده نشده است، کسر زیان های سرمایه است. از دست دادن مالیات به صورت پیش فرض یک ابزار قانونی برای بازنشانی درآمد به نفع مالیات دهندگان است. تلفات سرمایه انفرادی یا تجاری می تواند از سال های گذشته به پیش برود. کاهش مالیات  نرم افزار رایگان مالیاتی چیست؟ صرف نظر از میزان درآمد شما، تعدادی از شرکت ها نرم افزار رایگان مالیاتی ساده را ارائه می دهند. همچنین فایل رایگان IRS وجود دارد.

چه چیزی از نرم افزار مالیات رایگان انتظار می رود؟

 این برنامه مالیات ها، کسر ها و اعتبارات شما را محاسبه می کند و مالیات خود را به صورت الکترونیکی ارسال می کند. ثبت مالیات دولتی ممکن است در یک نسخه رایگان در دسترس نباشد شما همیشه باید توصیف برنامه را بخوانید تا اطمینان حاصل شود که اگر به آنها نیاز دارید، کارهای پیچیده تر را انجام دهید، مانند هزینه های کسب و کار برای افرادی که خود اشتغال دارند. اگر نسخه های رایگان شامل ویژگی های مورد نیاز شما نیست، شما باید قیمت های نرم افزارها را بر روی اینترنت مقایسه کنید. شما مجبور نیستید مالیات خود را خودتان بنویسید اگر شما به اندازه کافی برای استخدام حسابدار یا پرداخت هزینه برای نرم افزار نداشته باشید. ممکنه قادر به دریافت کمک آزاد از دفاتر مالیاتی و خط تلفن، داوطلبان مراکز مالیات و نسخه های رایگان برنامه های آماده سازی مالیاتی رایگان از IRS دریافت کنید.
کاهش مالیات