چگونه از اشتباهات مالیاتی بالا اجتناب کنیم؟

تاریخ انتشار: 1397/10/05

چگونه از اشتباهات مالیاتی بالا اجتناب کنیم؟

اشتباهات مالیاتی در پرداخت  مالیات شما می تواند موجب پول خرج کردن شما شود: شما ممکن است بیشتر از آنچه ادعا کرده اید بازپرداخت داشته باشید، و به آن میزان ادعا شده دست نزنید و آن را به دلیل مالیات بیشتر اصلاح نکنید،  به علاوه سود و جریمه و یا دعوت از ممیزی IRS را نیز شامل شوید. بهترین دفاع در برابر این نتایج یک جرم خوب است، یعنی اجتناب از اشتباهات در دوره های بعد.

در اینجا 10 اشتباه از رایج ترین مواردی که مردم مرتکب می شوند را می‌خوانید:

  1. شما اصول اولیه را میپسندید

اطمینان حاصل کنید که نام شما و کسانی که برای شما کار می کنند به درستی نوشته شده باشند و شماره های کد ملی و اطلاعات شخصی آنها درست هستند. وضعیت صحیح ثبت نام را برای وضعیت خود انتخاب کنید به عنوان مثال، اگر شما ازدواج نکرده اید، می توانید به عنوان مجرد ثبت نام کنید، اما می توانید شرایط مالیات بر ارزش افزوده و موارد دیگر را واجد شرایط آن هستید بدست آورید، شرایط لازم برای سرپرست خانوار یا فرد بیوه را با فرزند وابسته تطبیق دهید. در شرایط مناسب، زوج های متاهل ممکن است مالیات های کمتری را به طور کلی پرداخت کنند، اگر به طور جداگانه ارائه دهند و نه به صورت مشترک.

اشتباهات مالیات

2. شما اطلاعات را وارد نمی کنید، زیرا  IRSبه شما گزارش شده است .

حقوق و دستمزد، سود سهام، بهره بانکی و درآمد های دیگر که دریافت کرده اید و بر روی بازده اطلاعات (W-2، 1099، K-1 و غیره) گزارش شده است باید با دقت اطلاعات را واردکنید. رایانه های دولتی به دنبال این اطلاعات هستند. اگر درباره آنچه که به شما گزارش شده متذکر شوند، با کسب و کاری که با آن شرکت، پرداخت انجام شده تماس بگیرید و درخواست را اصلاح کنید.

3. شما موارد را در سطر صحیح وارد نکنید.

مراقب باشید و اطمینان حاصل کنید که نوشته های شما در محل مورد نظر ظاهر می شوند و شما آنها را می بینید. به عنوان مثال، مالیات بر ارزش افزوده IRA خود را بر روی خط برای توزیع های مالیاتی IRA قرار ندهید.

4. شما به صورت خودکار کسر استاندارد را می گیرید.

در حالیکه ارزیابی نیاز به تلاش بیشتر و رسید و اثبات های دیگر نسبت به تکیه بر کسر استاندارد دارد، شما می توانید هزینه خود را با استفاده از کسر استاندارد انجام دهید. بررسی کنید که کدام جایگزین برای شما بهتر است. با این حال، توجه داشته باشید که با تقلیل استاندارد تقریبا دوبرابر شده در قانون مالیات جدید، به احتمال زیاد جزئیات شما را در سال جاری صرفه جویی خواهد کرد.

5. شما حق نپرداختن ندارید.

برخی ممکن است از این نگران باشند که یک کسر خاص یک پرچم قرمز و یا امتیاز منفی حسابرسی است و از آن خجالت زده باشند. به عنوان مثال، همچنان یک باور وجود دارد که ادعای کسر حسابداری می تواند یک ممیزی مالیاتی را ایجاد کند. این احتمالا درست نیست، به ویژه با توجه به این واقعیت است که IRS یک جایگزین کسر ساده برای نوشتن هزینه های واقعی ایجاد کرد. تا زمانی که شما قوانین مالیاتی را برای کسر محاسبه کنید، عاقلانه است که آن را بپذیرید.

6. قانون ممنوعیت مراقبت مقرون به صرفه فردی را فراموش کرده اید.

یا شاید فکر می کنید دیگر نیازی به آن نیست. این سال آینده است برای سال مالی 2018، شما هنوز هم باید اطمینان حاصل کنید که بیانیه ای را ذکر می کنید که حداقل تحت پوشش قانون مقرون به صرفه باشد. اگر این کار را نکردید، شما باید برای هر ماه مبلغ جریمه را پرداخت. از این ابزار IRS برای کمک به محاسبه آنچه که شما مدیون هستید استفاده کنید.

7. شما اطلاعات تایپ شده را بررسی نمی کنید.

انتقال یک عدد آسان است یا یک رقم را خالی می کند، اشتباهی است که می تواند اطلاعاتی را که گزارش می کنید تحریف کند. به عنوان مثال، شما به مبلغ 5200 دلار به IRA پرداخت کردید، اما شما به طور تصادفی 2500 دلار را به عنوان کسر بازده خود وارد کردید، و خودتان را از پرداخت 2،700 دلاری محروم میکنید (که در مالیات های شما 25 درصد بیشتر از مالیات 675 دلار است).

8. وقتی عدد منفی دارید، از علامت منفی استفاده کنید.

اگر شما باید عنصر را به عنوان یک عدد منفی وارد کنید، این کار را با براکت انجام دهید؛ از نماد منفی استفاده نکنید. این تضمین می کند که رایانه های IRS به طور صحیح ورودی منفی را بخوانند.

9. شما نگران نباشید که IRS چگونه به بازپرداخت خود رسیدگی کند.

اگر شما مالیات خود را بیش از حد پرداخت و به دلیل بازپرداخت، در مورد آنچه که دولت بخواهد انجام دهید، پیشگام باشید. اگر کاری انجام ندهید، وزارت خزانه داری شما را چک می کند. اما برای بازپرداخت بسیار سریعتر، اطلاعات حساب بانکی خود (شماره حساب) را اضافه کنید، بنابراین بازپرداخت به طور مستقیم به حساب شما سپرده می شود. یا میتوانید مبلغ بازپرداختتان را تقسیم کنید،  نسبت به مالیات تخمین زده شده در سال آینده یا به عنوان کمک به حسابهای مختلف (به عنوان مثال، IRAs).

10. شما به درستی پرداخت نمی کنید.

اگر از مالیات بدهی، اطمینان حاصل کنید که پرداخت به درستی به شما داده شده است. در فرم ثبت نام الکترونیکی اطلاعات را باید وارد و چک کنید. به صورت متناوب، می توانید از طریق دولت آزادانه پرداخت کنید.

اطمینان حاصل کنید که یک کپی از بازگشت خود را همراه با مدرک ثبت نام (تاییدیه که بازپرداخت الکترونیکی شما توسط IRS پذیرفته شده است یا یک رسید گواهی شده برای ارسال کاغذ ارسال شده توسط ایمیل) نگه دارید. داشتن این مدرک شما را از هر ادعایی که توسط IRS ارائه می شود و یا به طور کامل متوقف می کند و محافظت می کند. و اطلاعات در مورد این بازگشت به شما کمک خواهد کرد که برای سال آینده خود را آماده کنید.

اشتباهات مالیاتی