topic

ماژول نرم افزار حسابداری

سهولت کاربری در مدیریت حساب ها با نرم افزار حسابداری قیاس

ماژول نرم افزار حسابداری قیاس در پلتفرم های تحت وب، ویندوز و یا بصورت ابری، تمام امور مالی کسب و کار شما را مدیریت می کند. ثبت تمام اسناد مالی و تهیه گزارشات تحلیلی و مدیریتی برای یک حسابدار در عین ساده بودن، پیچیده تلقی می‌شود. در نرم افزار حسابداری قیاس تمامی استانداردهای لازم یک سیستم مالی در کنار سهولت کاربری آن در نظر گرفته شده است که می‌توانید با استفاده از کدینگ های از پیش تعریف شده، گزارشات استاندارد، ابزار تعاملات قانونی مانند ارائه صورت‌های مالی، دفاتر قانونی، ترازها و... مراودات مالی خود را مدیریت و جهت گسترش کسب و کار خود برنامه ریزی نمایید.

انتخاب پلتفرم انتخاب پلتفرم
cloud
ابری
win
ویندوز
web
وب
یکی از پلتفرم‌ها را انتخاب کنید
برای مشاهده دمو فقط پلتفرم ابری را انتخاب کنید
sellخرید آنلاین
demoدمو
callمشاوره با کارشناسان ما
نرم افزار حسابداری

چرا نرم افزار حسابداری قیاس

سطوح تفصیلی شناور

سطوح تفصیلی شناور

قابلیت استفاده از کدینگ تفصیل یونیک یا شناور، این امکان را به شما میدهد تا به راحتی بتوانید مانده یک تفصیل را به ازای معین‌های دارای ارتباط و گردش حساب بدست آورید.
تفصیلی سطح 5و6 شناور مراکز هزینه و پروژه

تفصیلی سطح 5و6 شناور مراکز هزینه و پروژه

تعریف مراکز هزینه و پروژه و گروه بندی این نوع تفصیل ها در سطوح پایین تر 5 و6 تفصیلی بدون محدودیت تعدادی این امکان را میدهد تا به منظور گرفتن گردش و مانده مراکز هزینه و پروژه ها را بدست آورید.
تجمیع اسناد حسابداری

تجمیع اسناد حسابداری

صدور اسناد مرجع حسابداری به راحتی امکان تحریر دفاتر قانونی را فراهم می سازد.
backgroundVersion
نسخه وب
نسخه وب / ابری
نسخه ویندوز
نسخه ویندوز

ماژول <a href="https://www.gheyas.com">نرم افزار حسابداری</a> نسخه وب / ابری

یکی از پلتفرم های استفاده از نرم افزار حسابداری قیاس پلاس پلتفرم تحت وب می باشد. برای استفاده از نرم افزار تحت وب فقط کافیست به یک مرورگر اینترنت همانند گوگل کروم، فایر فاکس و ... دسترسی داشته باشید. نرم افزار حسابداری قیاس پلاس تحت وب بصورت کاملا تحت وب ارائه می شود و نیازی به نصب نسخه ویندوزی نمی باشد. این پلتفرم با ظاهری کاملا آراسته، زیبا و کارشناسی شده قابلیت های زیادی از لحاظ کاربردپذیری ارائه میدهد. تحت وب بودن نرم‌افزار، الزاما به معنی تحت اینترنت بودن آن نیست و می توان نرم افزار را تحت شبکه داخلی و بصورت کلاینت و سروری استفاده نمود.

حسابداری آنلاین یا همان پلتفرم ابری نرم افزار حسابداری قیاس پلاس با همان ویژگی‌های نسخه وب ارائه میشود، با این تفاوت که برای استفاده از فضای ابری نیاز به خرید لایسنس نرم افزار نمی‌باشد، تنها کافیست این نرم افزار را بصورت اشتراک ماهانه، شش ماه و یا سالانه اجاره نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمایید.

نرم افزار حسابداری نسخه وب

امکانات نرم افزار حسابداری

سایر ماژول‌های قیاس

نرم افزار خزانه داری

نرم افزار خزانه داری

نرم افزار خرید و فروش

نرم افزار خرید و فروش

نرم افزار فروش خدمات

نرم افزار فروش خدمات

نرم افزار انبارداری

نرم افزار انبارداری

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار تولید و گردش کالا

نرم افزار تولید و گردش کالا

نرم افزار اموال

نرم افزار اموال

مشاوره با کارشناسان ما
موضوع درخواست
نام و نام خانوادگی / شرکت
تلفن ثابت
موبایل
ایمیل
کسب و کار
استان
شهر
درحال حاضر از نرم افزارهای مالی استفاده میکنم
توضیحات
کد امنیتی
refresh captcha
mailbox
جهت مشاوره و دریافت اطلاعات میتوانید با شماره واحد فروش قیاس تماس حاصل فرمایید.
جهت هر نوع ارتباط با واحد پشتیبانی پس از تماس با شماره 021-61952 و داخلی 3 ، ثبت شماره 6 رقمی اشتراک پشتیبانی الزامی می‌باشد. جهت دریافت این کد می‌توانید وارد پرتال پشتیبانی شوید.
برای مشاهده پرسش‌های متداول، اینجا کلیک کنید.
  • naderian
    naderian
    آیا نرم افزار قیاس کمکی در نوشتن دفاتر پلمپ شده به شرکت ها می کند؟
    • کارشناس فروش
      کارشناس فروش
      مطابق قواعد قانونی چنانچه به اداره مالیات خرید نرم افزار قیاس را گزارش کنید به عنوان نرم افزار استاندارد از شما پذیرفته می شود و نیازی به تحریر دفاتر ندارید و تنها 12 سند خلاصه (هر ماه یک سند) برای هر سال مالی تنظیم و گزارش می کنید؛ در این حالت اداره مالیات حساب های شما را بر روی نرم افزار بررسی و رسیدگی می کند. در صورتی که خرید نرم افزار را گزارش نکنید سیستم پس از نهایی کردن حساب ها و اسناد خود گزارشات مربوط به تحریر دفاتر را در اختیار شما قرار می دهد که مطابق با فرمت انواع دفاتر فیزیکی بازار (25 ردیف و 26 ردیف) است و حتی مبالغ نقل از صفحه و شماره صفحات آن ها نیز دقیق است و تنها با رو نوشت کردن در دفاتر پلمپ شده، می توانید دفاتر خود را تحویل دهید. قیاس برای جلوگیری از تداخل اطلاعات، یک دیتابیس اضافی برای ثبت اسناد مالی علاوه بر اسناد عادی رایگان در اختیار مشتری قرار می دهد.
  • سرمه
    سرمه
    آیا نرم افزار قیاس امکان الصاق مستندات را به سند حسابداری دارد؟
    • کارشناس فروش
      کارشناس فروش
      بلی؛ می توانید یک یا چند فایل را به یک سند مالی متصل یا اتچ کرده و نگهداری نمائید. در تعداد فایل قابل اتصال هیچ محدودیتی وجود ندارد و محدودیت حجم فایل قابل تنظیم است.
  • کمیاب
    کمیاب
    آیا قابلیت ارزی در نرم افزار قیاس وجود دارد؟ آیا قیاس سند تسعیر ارز صادر می کند؟
    • کارشناس فروش
      کارشناس فروش
      بلی؛ امکان تعریف ارزهای مختلف، ارزی کردن یک معین، امکان تعیین نرخ ارز در تاریخ و ساعت مشخص و تغییر نرخ ارز به صورت لحظه ای در حسابداری ارزی قیاس وجود دارد. مزیت اصلی سیستم حسابداری ارزی علاوه بر نگهداری مانده های ارزی محاسبه سود و زیان تسعیر ارز است. یعنی سیستم در فرم خاصی میزان سود یا زیان را از بده بستان ارز و تغییر نرخ آن محاسبه و سند درآمد یا هزینه جدا برای آن ثبت می کند.
  • سالاری
    سالاری
    آیا امکان انتقال حساب ها از یک حساب معین به یک حساب دیگر وجود دارد؟
    • کارشناس فروش
      کارشناس فروش
      بلی؛ در مواقعی که به دلیلی بخواهید ساختار حساب ها را عوض نمائید، فرم های خاصی وجود دارد که انتقال اسناد ثبت شده از یک حساب به حساب دیگر را انجام می دهند.
  • sanami
    sanami
    موضوع تجمیع اسناد حسابداری چیست و آیا گزارشات قانونی با قاعده روزی یک سند در سیستم وجود دارد؟
    • کارشناس فروش
      کارشناس فروش
      بلی؛ نرم افزار حسابداری در قواعد قانونی بابت هر روز یک سند خلاصه با شماره مرتب باید داشته باشد. سیستم حسابداری تجمیعی قیاس پس از قطعی شدن اسناد مالی جدا از اسناد اصلی برای هر روز یک سند تجمیعی صادر می کند و بر مبنای اسناد تجمیعی گزارشات قانونی را تنظیم می کند. این قابلیت به عنوان بخشی از نرم افزار و در فرم مشخص وجود دارد و نه صرفاً به عنوان یک گزارش خلاصه سند.
  • tina bartar
    tina bartar
    فرق نسخه 4 سطحی و 6 سطحی نرم افزار حسابداری قیاس چیست و نرم افزار حسابداری قیاس حداکثر چند سطحی است؟
    • کارشناس فروش
      کارشناس فروش
      نرم افزار قیاس 4 سطحی است که عبارتند از: گروه، کل، معین و سه سطح تفصیل شناور که عبارتند از: سطح تفضیل یک (اشخاص و شرکت ها) سطح تفضیل دوم (مراکز هزینه) سطح تفضیل سه (پروژه ها) لازم به ذکر است سطوح حسابداری در نرم افزار ها کاربرد مشخص دارند و به نسبت نوع نیاز شما باید دیده شود. سطح مرکز هزینه و سطح پروژه مناسب برای شرکت های تولیدی و خدماتی برای کنترل ها و گزارشات خاص است. لازم به ذکر است تعداد سطوح بیشتر به معنی قوی تر بودن نرم افزار نیست و سطح بیش از این تنها کاربردش در شرکت های بزرگ با پروژه های تو در تو و یا در شرکتهای دولتی و کنترل های بودجه و... است.

برای ثبت پرسش جدید خود، بروی ثبت پرسش، کلیک نمایید.

سوالات مرتبط

نمایش بیشتر