استقرار حسابداری تعهدی در دانشگاه تهران

تاریخ انتشار: 1395/11/16

استقرار حسابداری تعهدی در دانشگاه تهران

پروژه حسابداری تعهدی دانشگاه تهران چندیست توسط واحد استقرار سیاق در جریان استقرار است و کمتر از یک ماه از زمان شروع آن سپری شده است.
در این مدت تیم استقرار توانسته است در بیش از 20 شعبه از شعبات این دانشگاه حسابداری تعهدی را به شکل یکپارچه با سازمان مرکزی پیاده سازی نماید.


هدف گیری پروژه پیاده سازی نظام حسابداری تعهدی دانشگاه تهران به عنوان بزرگترین مجموعه دانشگاهی کشور به صورت یک پارچه با بیش از 80 شعبه، پردیس، دانشکده و... در سطح کل کشور و به شکل تحت وب است.
این پروژه با حجم کاری بسیار بالا یکی از پروژه های ملی نظام حسابداری تعهدی در وزارت علوم می‌باشد و سیاق افتخار انتخاب عنوان قویترین مجموعه دارای تکنولوژی نرم افزاری را از طرف مشاوران دانشگاه تهران در اواخر سال 94 داشته است و در صورت عملیاتی شدن پروژه گام بزرگی در جهت استقرار نظام حسابداری تعهدی دولت به ویژه در وزارت علوم برداشته خواهد شد.
سیاق در این پروژه افتخار همکاری و نظارت اساتید بزرگی مانند دکتر ساسان مهرانی مشاور وزیر علوم و مولف کتاب نظام حسابداری تعهدی در وزارت علوم و دکتر مرادی مشاور ریاست دانشگاه تهران و ده ها تن از اساتید دیگر را داشته و همکاری اساتیدی مانند دکتر برزوزاده مسئول آیین نامه های حسابداری تعهدی وزارت اقتصاد و... باعث شده است پروژه در دل سطح بالای توان علمی استادان مطرح علم حسابداری در جریان باشد و به تبع این سطح انتظار بالا سیاق نیز به کمک ابزار سیستم ساز خود هر نیاز منطقی را به سرعت پاسخ گو می‌باشد.
بسیاری از خطاهای آیین نامه های نظام تعهدی اعلام شده توسط وزارت اقتصاد در جریان عملیاتی کردن این پروژه پیدا شده و با هماهنگی وزارت اقتصاد رفع میگردند که در نسخه های جدید آیین نامه های نظام تعهدی اعمال خواهند شد.
لازم به ذکر است از طرف تمام پرسنل شرکت راهکار نوین سیاق برای تمام همکاران عزیز مستقر در این پروژه آرزوی موفقیت‌های بزرگتر را داشته باشیم.

 

حسابداری تعهدی