برندهایی که در خرده فروشی انقلاب به پا کرده اند

تاریخ انتشار: 1396/02/17

برندهایی که در خرده فروشی انقلاب به پا کرده اند

در دنیای خرده فروشی امروز، برندها باید همیشه روی ایده های جدید و جذاب برای بازار کار کنند. انقلاب دیجیتال رفتار و نیازهای مشتریان را تغییر داده است و در حالی که خیلی از خرده فروش ها مشغول رسیدن به بقیه هستند، دیگران رهبری راه را در دست گرفته اند و انتظارات جدید و بالاتری برای مشتریان ایجاد می کنند.

آدیداس Adidas غول لباس های ورزشی آدیداس تماماً روی تجربه مشتری کار می کند. همانطور که مدیر ارشد اجرایی اسبق شرکت، Herbert Hainer می گوید محصولات، خدمات و کانال های شرکت با "ذهنیت مشتری مداری وسواس گونه" طراحی شده اند. طی سال ها، آدیداس در ردیف اول نوآوری، پیاده سازی تکنولوژی های پیشرفته در محصولات و فروشگاه هایش بوده است، با یک هدف روشن: خلق تعامل و علاقه به برند در بین مصرف کنندگان.

در سال های گذشته دیده ایم که خرده فروشان ورزشی پنجره های فروشنده ساخته اند که مشتریان به واسطه آن ها می توانند محصولات را مشاهده و در ساعات بسته بودن فروشگاه خرید کنند؛ مشاهده کرده ایم که اسکنرهای بدن که به مصرف کنندگان اجازه پرو مجازی لباس را می دهد تعبیه کرده اند؛ آن ها حتی شروع به تولید کفش های تولید شده با پرینترهای 3بعدی طبق پای هر دونده کرده اند و نوآوری هیچ نقطه پایانی ندارد. ایده برنده: برای آدیداس، همه چیز در رابطه با مشتری است. شرکت در ردیف اول نوآوری است و تکنولوژی تنها در صورت کمک به هدف برند استفاده می شود.

آمازون Amazon آمازون یکی از بزرگترین مختل کنندگان صنعت خرده فروشی است. طبق اعلام Fast Company "نوآورترین شرکت 2017"می باشد. آمازون خرده فروشی را تکان داده است و سرعت تغییرات در صنعت را برای حداقل یک دهه بالا برده است.

از جا انداختن تحویل یک روزه (اخیرا یک ساعته) به عنوان استاندارد صنعت، تا خلق یکی از بهترین برنامه های وفاداری مشتری در خرده فروشی (با وجود هزینه عضویت سالیانه، آمازون پرایم بیش از 66 میلیون عضو دارد!)، آمازون از یک کتاب فروشی آنلاین به یک غول دیجیتال تبدیل شده است. در کنار خرده فروشی، امروزه آمازون برنامه های تلویزیونی، سخت افزار و هوش مصنوعی خودش به نام الکسا را تولید می کند.

به طرز جالبی، این شرکت دیجیتال شروع به گسترش آفلاین کرده است، با غرفه ها و فروشگاه های انقلابی بدون خط و بدون صندوق Amazon Go.

ایده برنده: آمازون به طور مداوم راه های جدیدی برای تجربیات مبتنی بر سرعت و راحتی پیدا می کند. در آمازون، مشتریان می توانند هر چیزی که احتیاج دارند را در یک مکان پیدا کنند، از ابزار و وسایل خانه گرفته تا غذا و سرگرمی.

سیستم موتور پیشنهاد وب سایت به مشتریان کمک می کند تا با چند کلیک هر چیزی که لازم دارند را پیدا کنند که این قضیه خرید هر وسیله ای را ساده، سریع و بدون زحمت می کند.

منبع: https://www.lsretail.com/blog/5-innovative-brands-revolutionizing-retail/

خرده فروشی