چرا نرم افزار صندوق فروشگاهی بر پایه اندروید بهتر از نسخه ویندوزی آن است؟

تاریخ انتشار: 1397/04/01

چرا نرم افزار صندوق فروشگاهی بر پایه اندروید بهتر از نسخه ویندوزی آن است؟

نرم افزار صندوق فروشگاهی چیست؟

صندوق مکانیزه فروشگاهی بر پایه اندروید نسل جدید صندوق فروشگاهی است؛ سیستم صندوق مکانیزه فروش مجهز به لوازم جانبی ثبت نام نقدی مانند: بارکدخوان، کارتخوان، کشوی نقدی، چاپگر دریافت و … مجهز باشد. به راحتی می توانید بارکد را بواسطه دوربین درسیستم ثبت کنید، ثبت محصول کنید و راحت صدور فاکتور را انجام دهید، و با وجود پرینتری کوچک در این صندوق فروشگاهی شما می توانید به سهولت فاکتور های فروش خود را صادر چاپ و یا پیرینت بگیرید.

که از علل برتری این نرم افزار ها نسبت به نسخه ویندوزی آن این می باشد که این نرم افزار ها قابلیت نصب بر روی صندوق فروشگاهی را دارد کم هزینه تر است و به جهت دارا بودن ابعاد کوچک قابلیت سهولت در جابجایی را دارد.

با توجه به اینکه این نرم افزار صندوق فروشگاهی بر پایه اندروید است و همچنین شما این نرم افزار را می توانید بر روی تلفن همراه خود نصب کنید به راحتی میتوانید بواسطه این اپلیکیشن بر روی گوشی همراه خود با  نرم افزار فروشگاهی ارتباط برقرار کنید و رسید و یا فاکتور خود را مشاهده کنید و به اشتراک بگذارید.

نرم افزار صندوق فروشگاهی بر پایه اندروید قیاس برای تمامی شعب فروشگاه های زنجیره ای مناسب است از این رو که این نرم افزار دارای  گستردگی جغرافیایی بدون محدودیت در مکان و زمان می باشد بطوری که شما براحتی می توانید تمامی شعب فروشگاه زنجیره ای خود را بر روی یک نرم افزار یکپارچه داشته باشید و به راحتی بواسطه این نرم افزار گزارشات و روند کار تمامی شعب فروشگاه خود را پیگیری نمایید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی بر پایه اندروید قیاس در اختیار شما قرارگرفته ؛ با کاربری ساده و آسان، این نرم افزار فروشگاهی، شما را در امر رسیدگی به امور مالی و حسابداری تان یاری می کند.

در نرم افزار حسابداری قیاس گزارشات بصورت تحلیلی ارائه می شود و شما میتوانید میزان موجودی کالا و میزان فروش و میزان خرید کالای خود و روند پیشرفت شعب مختلف فروشگاه خود را پیگیری و بطور مثال متوجه شوید که کالای x در شعبهy  فروشگاه شما فروش بیشتری دارد ولیکن در فروشگاه z  شما همین کالا بصورت کاملا راکد باقی مانده و یا فروش کمی داشته پس شما نتیجه میگیرید اگر آن کالای خاص در شعبه ای که فروش بیشتری دارد متمرکز شود و میزان بیشتری تخصیص داده شود پس بدین منوال شما به سادگی متوجه مشکلات و نواقص شده و آن را برطرف میکنید.

با داشبورد مدیریتی نرم افزار حسابداری تحت وب فروشگاهی شما می توانید  به راحتی نرم افزار حسابداری خود را مدیریت کنید محصولات خود را ثبت کنید و موارد مورد نیاز خود را به افزار اضافه نمایید.

با امنیت بالای اطلاعات خود در نرم افزار تحت وب حسابداری دیگر نگران اطلاعات موجود در نرم افزار نخواهید بود ، وهمچنین به دلیل یکپارچگی در پایگاه داده این نرم افزار حسابداری شما از سرعت بالایی برخوردار خواهید بود و حتی میتوانید بصورت همزمان نرم افزار حسابداری خود را بر سه محیط وب و ویندوز و موبایل در اختیار داشته باشید.

 

نرم افزار صندوق فروشگاهی
صندوق فروشگاهی