3 روش کارآمد جهت تأمین مالی برای شروع کسب‌وکار

تاریخ انتشار: 1396/10/11


3 روش کارآمد جهت تأمین مالی برای شروع کسب‌وکار

تأمین مالی یک موضوع مهم و برجسته برای هر نام تجاری است و نیاز به برنامه‌ریزی و تخصص سطح بالایی دارد. بااین‌حال، ارزش واقعی آن  به خاطر تبدیل این حمایت اولیه به رشد بلندمدت ,همانند تبدیل یک جرقه به یک آتش پایدار است. بدون ثبات مالی، مارک‌های تجارت الکترونیک برای مقابله با تلاش‌های کلیدی کسب‌وکار مانند تکامل خطوط محصول، گسترش جغرافیایی  فروشگاه‌ها و یا سرمایه‌گذاری‌های جدید در حمل و بسته‌بندی  با فقدان پایه‌ای روبه‌رو هستند و این تجربه مشتری را افزایش می‌دهد. این به‌ویژه برای انتقال  کسب‌وکارهای در حال ظهور از  گوشه و از منابع مالیدرجه‌ی اول به شرکت‌های دارای حق امتیاز تأییدشده، نیز صادق است. این مارک‌ها دیگر به سادگی ایده  را نمیفروشند ، بلکه باید بتوانند کل طرح کسب و کار خود را با یک برنامه مالی مشخص طی کنند. همانطور که هر دو مدیر عامل شرکت Dotcom Distribution و CPA، وضعیت  مقاومت مالی ما را دنبال میکنند, این یک جزء حیاتی مدیریت کسب وکار در هر مرحله، به خصوص در روزهای اولیه است -. با لیستی از مشتریان که به شدت توسط سهام خصوصی تامین می شود، من سهم عادلانه خود را از موفقیت های مالی و همچنین اشتباهات  بزرگ دیده ام. 50 درصد از کسب و کارهای ایالات متحده در طی پنج سال اول کارخود شکست خورده اند، نکته ی مهم این است که هر شرکت در حال ظهور، تصمیمات هوشمندانه ای را اتخاذ کند. در اینجا سه راهنمایی  ارزشمند وجود دارد که به کارآفرینان کمک میکند تا برند خود را از مشکلات مالی حفظ کنند:

  1. ایجاد چشم انداز روشن / مسیری برای سودآوری:

مهم این است که اصول مالیدقیق را تنظیم کنید که هزینه های ورودی و خروجی را کنترل می کند. اگر شما میخواهید با سرمایه گذاری به دارایی برسید، باید سرمایه مورد انتظار خود را برای سرمایه گذاران نشان دهید و جزئیات مربوط به هزینه های آن را بیان کنید. شما همچنین باید بتوانید توضیح دهید که چگونه قصد مدیریت وجوه نقدی و دریافتی ها را دارید و چشم انداز روشنی نسبت به  بدست اوردن سطح جریان نقدی مثبت  و حفظ ان دارید. وقتی در هر نوعی سرمایه گذاری خصوصی یا سرمایه گذاری کلی شرکت کردید، فقط "ساختن کسب وکار" دیگر یک برنامه مالیدقیق و مفصل نیست. برای مثال، اگر شما قصد دارید 10،000 دلار به بازاریابی اختصاص دهید، باید مشخص کنید چرا این کار را انجام می دهید؟ شما چه اقداماتی را برای رسیدن به اهداف خود انجام می دهید و پیش بینی شما از ROI بر اساس چه تحقیقاتی در دنیای واقعی است؟ شما باید برنامه ریزی کنید که با رقبا کنار بیایید و مصرف کنندگان را به سمت  تغییر بکشانید. اگر شما نتوانید نشان دهید که چگونه بودجه آینده بر روی کسب وکار فعلی شما تأثیر خواهد گذاشت، سرمایه گذاران نیز احتمالا پول خود را در جای دیگر می گیرند. بخشی از موارد زیر در امور مالی شما، استراتژی های ارتباطی تان را با سرمایه گذاران توسعه می هد، زیرا این امر برای شما و تیم شما قابلیت پاسخگویی را بوجود می اورد . شفافیت منابع مالی شما تضمین می کند که آنها شما را همانند  یک سرمایه گذار ارزشمند می ببینند و این  می تواند نقاط قوت تان را افزایش دهد. همچنین، هنگام کار با سرمایه گذاران، مهم است که بلوغ کسب وکار را نشان دهید. به عنوان مثال، تفکیک وظایف، فرایندهای کاری و کنترل هایی را که از شاخص های کلیدی عملکرد و عوامل ایجاد موفقیت پشتیبانی می کنند، ضروری است و باید ان را پیاده سازی کنید.

        2. استفاده از سرمایه گذاران برای افزایش پایداری مالی:

منابع مالیشما بسیار مهم هستند، اما مهم است که به انتقاد از موفقیت سرمایه گذاران و شرکای خود فکر کنید. این بازیکنان رشد خود را پشت سر می گذارند و این که شما می توانید تصمیمات کسب وکار را با آنها در نظر بگیرید نشانه ی خوبی از اطمینان داشتن است. به عنوان مثال، اگر شما فرصتی برای کاهش استراتژی بازاریابی دارید در حالی که رشد را حفظ میکنید و یا می توانید هزینه  ها را با کاهش ناکارامدی  ساخت،  کم کنید این به کشش سرمایه گذاری بیشتر کمک میکند. کمک به سرمایه گذاران و یا شرکای شما اغلب اجازه می دهد تا شما هم در عوض درخواست کمک کنید. ما به مشتریان کمک میکنیم نقاط درد در بخش تولید را حذف کنند و به نوبه خود انها را  قادر می سازیم تا در هزینه وپول صرفه جویی کنند. این شرکت ها بعدا توانستند برای تخفیف هزینه های زنجیره تامین مذاکره کنند که در نهایت به تأثیر مثبتی بر جریان نقدینگی آنها منجر شد.

  1. در مورد استخدام تصمیمات مناسب اتخاذ کنید:

زمانی مشتری داشتم که میگفت "من نمی دانم که آیا همیشه مدیر عامل شرکت خواهم بود." کمبودها  کار را سخت  و دشوار می سازند ، اما خود آگاهی ویژگی  یک کارآفرین هوشمند است که بر آینده مالی خود / شرکت متمرکز می شود. تجربه و تخصص دیگران اغلب بهترین راه برای جلوگیری از نابودی فرصت های مالیمهم است. ما مشتریانی داشتیم  که می دانستند چه زمانی باید راه مدیران هوشمند دیگر و بازیکنان تجارت الکترونیک را در پیش بگیرند. مردم اغلب بهتر می فهمند که چگونه منابع مالی را (از جمله سرمایه گذاری خصوصی و ریسک سرمایه گذاری) را ارزیابی کنند. راه اندازی و مالکیت کسب وکار هرگزبطور کامل به  پول بستگی ندارد ، اما به درستی مدیریت امور مالی شما، بخش مهمی از موفقیت در دراز مدت، به ویژه در فروش تجارت الکترونیک است. با استفاده از نکات بالا، می توانید به شرکت خود کمک کنید تا بیشترین سرمایه گذاری  و راندمان را کسب کند . این همچنین ایده ی خوبی  برای اضافه کردن فن آوری های جدید است - یا جستجوی شریکی  که می تواند این فن آوری ها را برای شما اضافه کند - این امر به شما  کمک میکند در مواجهه با حوزه هایی مثل تبلیغات, نقدینگی و هزینه های جذب مشتری  تصمیم های مالی هوشمندانه تری اتخاذ کنید.  

تأمین مالی