نرم افزار حسابداری ویژه اصناف

تاریخ انتشار: 1398/07/03

نرم افزار حسابداری ویژه اصناف

امروزه با تخصصی تر شدن کسب و کارها، صاحبان کسب و کار به دنبال ابزارهایی هستند که مختص فعالیت خود باشد تا با آن بهتر بتوانند به امور خود اشراف داشته باشند و خیلی راحت و سریع کسب و کارشان را مدیریت کنند.از جمله ابزارهای مدیریت مالی می توان به نرم افزار حسابداری اشاره کرد. شرکت های ارایه دهنده نرم افزار حسابداری با علم به این موضوع، نرم افزار حسابداری ویژه اصناف مختلف به بازار عرضه نمودند.

حسابداری چیست؟

یک سیستم است که در آن فرآیند جمع آوری، طبقه بندی، ثبت، خلاصه کردن اطلاعات و تهیه گزارش‌های مالی و صورت‌های حسابداری در شکل ها و مدلهای خاص انجام می گیرد.
حسابداری برای این است که افراد ذی نفع درون سازمانی مثل مدیران سازمان و یا برون سازمانی مثل بانک ها، مجتمع عمومی سازمان مورد نظر و یا مقامات مالیاتی بتوانند از این اطلاعات استفاده کنند. به همین دلیل فردی که تحصیلات دانشگاهی ندارد، بیشتر دفتردار است تا حسابدار. چرا که گزارش های این دسته از افراد مطابق استاندارد نیست و پردازش کافی نمی شود و بیشتر تراز حساب ها می باشد.

برای مثال یک حسابدار تجربی نمی تواند بین دارایی کوتاه مدت و بلند مدت تفاوت قائل شود و یا نمی داند که چگونه باید معاملات ارزی را در دفاتر ثبت کرد. از سوی دیگر یک حسابدار متخصص، در آینده می تواند مدیر مالی یک سازمان یا شرکت گردد یعنی می تواند به مدیریت یک شرکت ایده بدهد که منابع موجودش را در چه راه‌هایی سرمایه گذاری نماید تا استفاده بهینه کند و یا اگر شرکت به منابع مالی جدید نیاز داشت یک مدیر مالی بر اساس دانش آکادمیک خود می تواند بگوید که از چه طریقی باید تامین مالی کرد. و مجموع این فعالیت ها خارج از توانایی یک حسابدار تجربی است.

نرم افزار حسابداری ویژه اصناف

ویژگی های نرم افزار حسابداری خوب

  •  ارائه گزارش‌های تحلیلی و کاربردی
  •  ویژگی‎های بصری (گرافیکی) مناسب
  •  یکپارچگی
  •  به‌روز بودن
  • سازگاری با کسب‌ وکار
  •  گسترش‌پذیری
  • تضمین امنیت اطلاعات مالی
  •  پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش با کیفیت
  • سادگی و کاربرپسند بودن
  • قیمت متناسب با امکاناتی که دریافت می‌کنید

این ویژگی ها را درمقاله مربوط به آن به طور مفصل بیان کردیم. برای مطالعه بیشتر به مقاله ویژگی های نرم افزار حسابداری خوب مراجعه نمایید.

گروه نرم افزاری قیاس ارایه کننده نرم افزار حسابداری قیاس با بیش از 25 سال سابقه، جزو بهترین نرم افزار حسابداری موجود در ایران می باشد که ویژه صنف های مختلف نرم افزار حسابداری ارایه می کند.گروه نرم افزاری قیاس با ارایه نرم افزار حسابداری ابری و حسابداری تحت وب مرز ایران را در نوردید و همچنین با داشتن ویژگی دو زبانه بودن و چند ارزی بودن مشتریانی از آسیا و اروپا دارا می باشد.
 از جمله نرم افزار حسابداری ویژه اصناف می توان به : نرم افزار فروشگاهی، نرم افزار حسابداری سوپر مارکت، نرم افزار حسابداری لباس و پوشاک، نرم افزار حسابداری کیف و کفش، نرم افزار حسابداری آرایشی و بهداشتی، نرم افزار حسابداری لوازم خانگی، نرم افزار حسابداری موبایل فروشی، نرم افزار حسابداری رستوران، نرم افزار حسابداری املاک، نرم افزار حسابداری طلافروشی و.... نام برد.

نرم افزار حسابداری ویژه اصناف