حسابداری تحت وب چیست؟

تاریخ انتشار: 1397/11/10

با تحول در تکنولوژی و تمامی امور، حسابداری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با توجه به نیاز روز بازار نرم افزار، دچار تحولی نو در حوزه نرم افزار های حسابداری و مدیریت کسب و کار شده است. از این رو که با قابلیت های نرم افزار حسابداری از قبل آشنایی دارید به توصیف این تکنولوژی جدید می پردازیم نسل جدید از نرم افزار حسابداری، که نرم افزار حسابداری تحت وب می باشد.

در نرم افزار حسابداری تحت وب شما بواسطه یک دستگاه که قابلیت اتصال به اینترنت (اعم از لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت، گوشی) را دارد می توانید به راحتی در هر کجا و هر زمان که بخواهید مدیریت امور مالی خود را در درسترس داشته باشید، دیگر کاربر محدود به محیط کار و میز کار خود نیست.

با در دست داشتن نرم افزار حسابداری از خطاهای انسانی نیز جلوگیری می شود،  با نرم افزار حسابداری تحت وب می توانید مدیریت امور مالی کسب و کار خود را بصورت آنلاین و همیشه در دسترس، از را دور در اختیار داشته باشید.

نرم  افزار ابری قیاس

امنیت اطلاعات در حسابداری تحت وب چگونه است؟

مسئله ای که در مواجه با نرم افزار حسابداری تحت وب ذهن کاربران را درگیر خود می کند بحث امنیت اطلاعات مالی و حسابداری آنها در نرم افزار حسابداری تحت وب می باشد، ولی نگران نباشید اطلاعات شما بصور کاملا امن (کد رمز) در سرور شرکت میزبان ذخیره می شود و بجز خود شما و کاربرانتان شخص دیگری دسترسی به اطلاعات شما را نخواهد داشت حتی کارکنان شرکت میزبان سرور، به همین جهت از نظر امنیت نسبت به سایر نرم افزار های حسابداری، نرم افزار حسابداری تحت وب دارای بالا ترین سطح امنیت است.

حسابداری تحت وب این قابلیت را دارد که اگر کسب و کار و یا سازمانی دارای گستردگی شعب باشد می تواند تنها با خرید یک نرم افزار یکپارچگی شعب را در عین مجزا بودن اطلاعات شعب در یک نرم افزار داشته باشد و دیگر نیاز به خرید چندین نرم افزار ندارد و فقط با در اختیار داشتن یک نرم افزار می تواند تمامی نیازهای شعب خود را از نرم افزار حسابداری  بر طرف نماید.

در نرم افزار حسابداری تحت وب بروز رسانی و پشتیبان گیری از نرم افزار بصورت اتوماتیک انجام می شود.

از طرفی پشتیبانی نرم افزار نیز بصورت تیکتینگ و آنلاین انجام می پذیر و همیشه پاسخگوی سوالات کاربران می باشد.

نرم  افزار ابری قیاس

گستردگی شعب

اگر شما دارای گستردگی شعب در خارج از کشور باشید قطعا نیاز به چند ارزی، چند زبانه و تغییر پایه ارزی خواهید داشت که تنها نرم افزار حسابداری تحت وب این نیاز های شما را برطرف خواهد نمود که به راحتی بتوانید با توجه به ارز رایج آن کشور ارز پایه خود را در نرم افزار حسابداری مشخص نماید، و از طرفی در شعبه اصلی ارز را چیز دیگری مشخص نمایید و در نهایت تسعیر ارز نمایید.

از ویژگی های بسیار حائز اهمیت حسابداری تحت وب گزارش ساز آن است که بواسطه این قابلیت مدیران می توانند گزارشات تحلیلی از امور مالی و حسابداری کسب و کار خود در اختیار داشته باشند و روند پیشرفت کار خود را بررسی و مشاهده نمایند.
 

 

حسابداری تحت وب