رپورتاژ آگهی چه کمکی به وب سایت شما می کند؟

تاریخ انتشار: 1397/03/20

رپورتاژ آگهی چه کمکی به وب سایت شما می کند؟

رپورتاژ آگهی خبر تبلیغاتی است که، به منظور آگهی دادن و اطلاع رسانی از برند بخصوصی از کسب و کار بر روی سایت های خبری و پر بازدید منتشر می شود.

متن آگهی به گونه ای تنظیم می شود که علاوه بر توضیح برند و کسب و کار شما کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان را در بر دارد، که این کمک شایانی به رتبه سایت شما در موتور جستجو می کند.

 

بهتر است برای متن رپورتاژ خود از عنوان مناسب و جذاب استفاده کنید، تا مخاطب نسبت به خواندن مقاله شما اشتیاق داشته باشد در ضمن، جملاتی  که مقاله خود را با آن شروع می کنید بسیار در جذب مخاطب تاثیر گذار خواهد بود.

سعی کنید مطالبی که در رپورتاژ آگهی خود درج می کنید صحت داشته و با صداقت باشد تا مخاطب بتواند به شما اعتماد کند. شما با درج کلمات کلیدی و هایپر لینک های مرتبط مخاطب را به سایت خود ارجاع می دهید که با وجود روش های بسیار زیادی که برای تبلیغات آگهی موجود است این روش یکی از روش های موثر با بازدهی بسیار بالا می باشد که با توجه به، فاکتور های رتبه بندی موجود در موتورهای جستجو موجب بهتر شدن سئو سایت شما و بالا رفتن رتبه سایت شما در موتورهای جستجو می شوند و همینطور برای برند شما نیز تبلیغ محسوب می شود.

 

با ایجاد هایپر لینک و پیوند دادن صفحه رپورتاژ به سایت اصلی خود در سایت های معتبر بواسطه رپورتاژ آگهی و استفاده از کلمات مناسب با کسب و کار، به روند بهبود سئوی سایت خود کمک می کنید.  

مزایا و ویژگی های رپورتاژ آگهی:

رپورتاژ آگهی از این جهت که همچون مقالات در داخل سایت های تبلیغاتی باقی می ماند، حذف نمی شود و مانا و موثر خواهد بود.

رپورتاژ آگهی در سایت های خبری پر بازدید نوعی تبلیغ غیر مستقیم است، شما با درج آگهی و مقاله در رابطه با مطلبی مرتبط با کسب و کار خود بصورت غیر مستقیم به تبلیغ می پردازید و مخاطب با توجه به اعتبار سایتی که رپورتاژ در آن درج شده به آگهی شما اعتماد و توجه خواهد کرد.

از نظر هزینه نسبت به بسیاری از روش های تبلیغاتی مناسب تر است و بازخورد بالاتری دارد.        

به واسطه ی لینکی که در رپورتاژ خود قرار می دهیم مخاطب را به سایت خود هدایت می کنیم.

 

 

 

رپورتاژ آگهی