به روز رسانی اتوماتیک نرم افزارهای قیاس

تاریخ انتشار: 1395/12/18

ارایه نسخه های جدید نرم افزارها به مشتریان پروسه ایست گریز ناپذیر که به دلیل ایجاد قابلیتهای جدید در نرم افزارها و بعضا تغییر در ساختار دیتابیس همیشه هم برای شرکت نرم افزاری هم برای مشتریان چالش بر انگیز و پر هزینه بوده است و چه بسا امروزه هم استفاده از قابلیتها و نسخه های جدید یا رفع باگ شده در یک نرم افزار به معنی لزوم اعزام کارشناس و تعطیلی مقطعی کار مشتری و... است.

و اما مژده به مشتریان نرم افزار قیاس اینکه : از این پس ارتقا نسخه های جدید نرم افزارهای قیاس پلاس به محض ارایه نسخه از طرف شرکت توسط خود نرم افزار و به شکل اتوماتیک انجام می‌شود. این قابلیت در نسخه های 7.2.2.41  به بالاتر قیاس پلاس به وجود آمده است و بدیهی است ارتقا اول به این نسخه یا بالاتر از آن طبق روال قدیم از طریق دانلود فایل از پرتال است و بعد از آن سیستم آپدیت اتوماتیک فعالیت خود را آغاز می‌کند.

این پروسه شبیه نرم افزارهای معتبر بین المللی از جمله آنتی ویروس ها انجام می‌شود که اولین مرتبه در ایران توسط قیاس عملیاتی شده است. در یک ارتقا نسخه علاوه بر قابلیتهای جدید و اضافه شدن گزارشات استاندارد، تغییرات دیتابیس هم اتوماتیک انجام می‌شود و شما می‌توانید بعد از اولین ورود به برنامه تغییرات را ببینید.  

نرم افزارهای قیاس