topic
حسابداری
دریافت و پرداخت
خرید و فروش
انبار
عمومی و تنظیمات
سامانه رشد آموزش و پرورش

نحوه دریافت خدمات پشتیبانی و ثبت تیکت از طریق پرتال مشتریان قیاس چگونه است؟

پرتال مشتریان قیاس

دریافت کد اشتراک خدمات پشتیبانی

تمدید خدمات پشتیبانی

ثبت تیکت پشتیبانی

ثبت درخواست سرویس و خدمات تکمیلی

ارتقاء ماژول ها و قابلیت نرم افزار خریداری شده

دریافت فاکتورهای صادر شده توسط قیاس

ارسال انتقادات و پیشنهادات

 

در ابتدا بایستی با نحوه ورود به پرتال مشتریان قیاس آشنا شویم، در این خصوص می توانید از سه طریق وارد پرتال مشتریان شوید. 

1- از طریق صفحه اصلی سایت نرم افزار حسابداری قیاس به آدرس www.Gheyas.com

با کلیک بر روی دکمه پرتال مشتریان قیاس ، صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد که می توانید با وارد کردن شماره موبایل مالک نرم افزار و یا کاربری که قبلا در پرتال مشتریان قیاس ثبت نام نموده، وارد پرتال پشتیبانی شوید سایت مستقیم  ecar.Gheyas.com :

سایت قیاس

ورود به پیشخوان برنامه حسابداری قیاس

ورود به پیشخوان برنامه حسابداری قیاس

 

2- ورود به پرتال از طریق نرم افزارهای لیسانس تحت وب و یا ابری

 با کلیک بر روی پرتال مشتریان در گوشه سمت راست پایین نرم افزار شما مستقیما وارد صفحه پرتال مربوط به نرم افزار خود خواهید شد.

ورود به پیشخوان برنامه حسابداری قیاس

و یا با کلیک بر روی آواتار یا تصویر کاربر خود در قسمت سمت راست بالا، پنجره ای باز شده که شامل گزینه هایی می باشد که می توانید از آن طریق نسبت به موارد زیر اقدام نمایید:

  • ورود به پرتال مشتریان
  • تمدید اعتبار، توجه شود در صورتی که از خدمات ابری نرم افزار استفاده می فرمایید، به راحتی از طریق گزینه مربوطه می توانید نسبت به تمدید اعتبار اشتراک خود اقدام بفرمایید.
  • ارتقاء تعداد کاربران همزمان به منظور استفاده از نرم افزار

گزینه های تمدید و ارتقا نرم افزار وب

 

2- ورود به پرتال از طریق نرم افزارهای لیسانس تحت ویندوز

 با کلیک بر روی گزینه ورود به پرتال مشتریان در گوشه سمت چپ پایین نرم افزار شما مستقیما وارد صفحه پرتال مربوط به نرم افزار خود خواهید شد.

توجه بفرمایید در صورتیکه قبلا در سامانه پرتال مشتریان نام کاربری شما ثبت نام نشده باشد، میبایست نسبت به ثبت نام قبل از ورود اقدام نمایید، با انتخاب گزینه ورود به پرتال، فرم ثبت نام باز خواهد شد.

 

ورود به پیشخوان برنامه حسابداری قیاس

 

دریافت شماره اشتراک پشتیبانی و مشاهده سریال قفل

پس از ورود به پیشخوان و یا صفحه اصلی پرتال، شما میتوانید شماره قفل خریداری شده نرم افزار خود را مشاهده نمایید، این مورد در زمانی که شما به کارت سریال قفل که در زمان تهیه نرم افزار تحویل شما نشده است و در نظر دارید که از شماره قفل خود مطلع شوید کاربرد دارد:

اطلاعات قفل در پرتال

قسمت بعدی وجود نمایه مربوط به نمایش شماره اشتراک شما به منظور ارتباط تلفنی با واحد پشتیابنی قیاس بوده و همچنین مدت زمان باقیمانده از اعتبار خدمات پشتیبانی شما می باشد، که با انتخاب گزینه تمدید می توانید نسبت به تمدید آن اقدام نمایید، همچنین از گزینه های سمت راست ، تمدید اعتبار نیز همان اقدام را انجام خواهد داد.

 

تمدید خدمات پشتیبانی نرم افزار قیاس

 

تمدید خدمات پشتیبانی

ر صورتی که شما لیسانس نرم افزار را خریداری کرده باشید فرم زیر به منظور تمدید خدمات پشتیبانی لیسانس نرم افزار را مشاهده خواهید نمود که می توانید با انتخاب نوع تمدید خدمات متنوعی را دریافت نمایید که از اینجا می توانید شرایط آن را نیز مشاهده نمایید:

 

تمدید خدمات پشتیبانی نرم افزار قیاس

 

همچنین در صورتی که از خدمات ابری استفاده می نمایید فرم زیر را مشاهده خواهید نمود :

تمدید خدمات پشتیبانی نرم افزار ابری قیاس

 

ثبت تیکت پشتیبانی

به منظور ثبت انواع تیکت دریافت راهنمایی، اعلام وجود باگ در نرم افزار و اعلام ایجاد قابلیت در نرم افزار می توانید از همین پرتال پشتیبانی پشتیبانی مطابق تصاویر زیر اقدام نمایید:

ثبت تیکت راهنمایی

ثبت تیکت اعلام باگ

ثبت تیکت قابلیت

ثبت تیکت جدید:

ثبت تیکت جدید

در فرم تیکت، لیست تیکت های قبلی شما نیز قابل مشاهده می باشد. برای مشاهده پاسخ برروی تیکت مورد نظر در لیست سمت راست کلیک نموده (2) و پاسخ را در سمت چپ کادر مشاهده نمائید (3) می توانید در صورتی که سوال شما در تیکتی مرتفع نشده، در ادامه همان تیکت، مجددا سوال خود را مطرح نمائید (4) یا برای واضح تر شدن موضوع، فایل یا تصویری را به تیکت الحاق نمائید. (5)

در صورتی که مشکل شما در تیکت رفع شد، جهت خاتمه کار، لطفا دکمه بستن تیکت را انتخاب نمائید.(6) با این کار تیکت شمااز لیست تیکت های باز، به لیست تیکت های بسته منتقل می شود ولی همواره قابل دسترسی خواهد بود.

هنگام بستن تیکت می توانید به کارشناس پاسخگوی تیکت امتیاز بدهید. یک ستاره کمترین امتیاز و پنج ستاره بیشترین امتیاز است.

توجه داشته باشید که این امتیاز صرفا جهت ارزیابی نحوه عملکرد کارشناس پشتیبانی است و به کارکرد نرم افزار و قابلیت های آن مربوط نمی باشد.

 

دریافت خدمات تکمیلی پشتیبانی

به منظور درخواست سرویس حضوری و یا در محل قیاس با پرداخت هزینه جداگانه برای انواع خدمات تکمیلی نیز می توانید از قسمت درخواست سرویس اقدام نمایید، دقت نمایید قبل از درخواست سرویس با واحد پشتیبانی در خصوص امکان انجام درخواست خود تأیید لازم را از طریق تیکت گرفته باشید:

درخواست سرویس

درخواست سرویس جدید

 

ارتقاء نرم افزار لیسانس خریداری شده

به منظور ارتقاء ماژول های نرم افزار و یا تعداد کاربران و یا شرکت ها شما می توانید نسبت به ارتقاء نرم افزار از طریق همین پرتال پشتیبانی اقدام نمایید:

 

ارتقاء نرم افزار حسابداری قیاس

 

دریافت فاکتورهای صادر شده

به منظور دریافت فایل فاکتورهای صادر شده توسط نرم افزار قیاس، می توانید از قسمت لیست فاکتورها اقدام نمایید، توجه نمایید که لیست فاکتورها شامل اسناد صادر شده در 6 ماه گذشته می باشد:

لیست فاکتورها

 

ارسال انتقادات و پیشنهادات

و در آخر به منظور ارتباط مستقیم با مدیریت مجموعه نرم افزاری قیاس می توانید با ارائه و ثبت انتقادات و پیشنهادات خود همراه ما باشید:

ارسال انتقادات و پشنهادات

 

 

ی