topic

نحوه انجام تنظیمات مربوط به نرم افزار چگونه است؟

1-شما میتوانید با استفاده از این گزینه سال مالی خود را تغییر دهید.

2- تنظیمات عمومی دارای سه بخش است:  تنظیمات خرید و فروش، تنظیمات پرینتر خرید و فروش، تنظیمات ارزش افزوده است.

 

  • در "تنظیمات خرید و فروش عمومی" میتوانید نوع چاپ مورد نظر خود را  انتخاب کنید. همچنین می توانید تعیین کنید که آیا کنترل موجودی در زمان ثبت اسناد خرید و فروش صورت پذیرد یا خیر.
  • در قسمت تنظیمات پرینتر خرید و فروش، شما قادر به انتخاب گزینه های زیر می باشید و میتوانید متن مورد نظر خود را در قسمت دلخواه خود وارد کنید. به عنوان نمونه می توانید شماره حساب بانکی جهت درج در پرینت اسناد فروش را در این قسمت به عنوان جمله تبلیغاتی وارد نمایید.

 

  • بخش "تنظیمات ارزش افزوده" گزینه هایی مربوط به تعریف ارزش افزوده و مالیات را دارد.

3- اگر شما نرم افزار "فاکتور فروشگاهی قیاس" که نسخه آفلاین و رایگان بوده، را قبلا نصب داشته اید، این قابلیت به شما داده میشود که اطلاعات درون فاکتور فروشگاهی را وارد مدیریت فروشگاه قیاس شاپ آنلاین کنید.

برای این منظور باید ابتدا نسبت به تهیه فایل پشتیبان از نرم افزار رایگان خود کرده و سپس مراحل مربوط به انتقال اطلاعات را پیش بروید.

 

4-  همانطور که میدانید بانک اطلاعاتی شما در فضای کلود(فضای ابری) قیاس یا بر روی سرور شخصی شما است و بعد از حذف اطلاعات، امکان بازیابی آن وجود ندارد حتما قبلا از داشتن فایل پشتیبان اطمینان حاصل نمایید. این گزینه به منظور خام کردن اطلاعات پایگاه داده شما.

5- در این قسمت شما قادر هستید مشخصات مالک نرم افزار را ویرایش کنید مانند: آدرس سایت، کد پستی و....

6- اگر کاربر تعریف شده هستید، میتوانید مشخصات خود را در این قسمت ویرایش کنید.

7- در این قسمت شما جزئیات قفل های خود را مشاهده میکنید و تعداد کاربرانی که فعال هستند.

8- اگر در نرم افزار با مشکل مواجه شدید یا به دنبال راهنمایی بودید از طریق تیکت میتوانید با پشتیبانی قیاس در ارتباط باشید

9- در این قسمت میتوانید درباره نرم افزار قیاس شاپ آنلاین قیاس بیشتر بدانید و ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و با محصولات جدید قیاس آشنا شوید.

10- در صورتی که اعتبار اشتراک شما رو به اتمام بود میتوانید با انتخاب این گزینه اشتراک خود را از طریق سایت قیاس تمدید کنید.

11- و در آخر برای ارتقاء نرم افزار خود از این قسمت استفاده نمایید.