topic

ورود به نرم افزار اندروید مدیریت فروشگاه قیاس شاپ چگونه انجام می شود؟

ورود به نرم افزار اندروید و نحوه انتخاب شرکت مورد نظر در مدیریت فروشگاه قیاس شاپ 

1- بعد از نصب و اجرای نرم افزار، ابتدا بایستی شماره موبایل خود را که با آن اشتراک خریداری کرده اید یا توسط دیگران به فضای ابری دعوت شده اید را وارد کنید.

2- توجه نمایید که نرم افزار اندروید مدیریت فروشگاه قیاس شاپ، در دو حالت امکان استفاده دارد، یک آنکه شما یا از نرم افزار حسابداری آنلاین قیاس استفاده می نمایید که در اینصورت با گزینه اتصال به سرور شخصی کاری ندارید و شما تنها با وارد کردن موبایل خود می توانید به سرورهای ابری قیاس متصل شوید.

یا سازمان یا کسب و کار شما، لیسانس نرم افزار را خریداری کرده و آنرا بر روی سرورهای تهیه شده خود نصب کرده است، لذا بایستی از گزینه اتصال به سرور شخصی استفاده نمایید و آدرس سرویس دهنده همان سرور را وارد نمایید. (تصویر زیر)

 

3- بعد از وارد کردن شماره موبایل خود، کد امنیتی ارسال شده به تلفن همراه را در باکس وارد کنید.

 

4- ممکن است شماره موبایل یا همان کاربر شما دارای قابلیت دسترسی و معرفی شده به چندین کسب و کار مختلف را داشته باشد، لذا پس از وارد کردن کد امنیتی، صفحه زیر را مشاهده می نمایید که می توانید برای ادامه کار با کسب و کار مدنظر، آن را انتخاب نمایید. (1) این گزینه نام کسب و کار را نمایش میدهد. (2) تاریخ اعتبار اشتراک کسب و کار.

 

5- پس از انتخاب کسب و کار، بایستی نام کاربری و کلمه عبور خود را متناسب با کسب و کار انتخاب شده وارد نمایید. (1) اگر رمز عبور خود را فراموش کردید میتوانید با شماره تلفن خود آن را بازیابی کنید. (2) همچنین در این صفحه می توانید با انتخاب این گزینه، به کسب و کارهای دیگری که شاید دسترسی داشته باشید، دسترسی پیدا کنید.