topic
حسابداری
دریافت و پرداخت
خرید و فروش
انبار
حقوق و دستمزد
عمومی و تنظیمات
دانش نامه عمومی فناوری اطلاعات
حسابداری مالیاتی - سامانه مودیان

نحوه بازیابی فایل پشتیبان پایگاه داده یا بکاپ BackUp

جهت بازیابی فایل بکاپ نرم افزار قیاس+ ( که از قبل برروی سیستم اصلی یا سرور نرم افزار تهیه و ذخیره نموده اید) ابتدا از قسمت تنظیمات سیستم(علامت چرخ دنده)/ بازیابی پایگاه داده/ مسیر فایل بکآپ را انتخاب نمائید. همانطور که در تصویر زیر قابل مشاهده است بکآپ های تهیه شده از نرم افزار دارای تاریخ و ساعت دقیق می باشند لذا لازم است در هنگام بازیابی اطلاعات، به تاریخ دقیق  و ساعت دقت نمائید.

نکته: از آنجایی که تهیه بکاپ تنها بر روی سرور یا سیستم اصلی نرم افزار میسر می باشد لذا در هنگام بازیابی اطلاعات فایل بکاپ از دایرکتوری های سرور یا سیستم اصلی نرم افزار (نرم افزار برروی آن سیستم نصب شده است) قابل مشاهده، انتخاب و بازیابی است اما عملیات بازیابی بکاپ از روی سیستم کلاینت نیز امکان پذیر می باشد. نکته دیگر اینکه در بعضی مواقع با نمایش پیغام خطا می توانید با تغییر نام فایل پشتیبان، خطا را رفع نمایید.

بعد از انتخاب مسیر فایل بازیابی برروی گزینه "بازیابی اطلاعات" کلیک نمائید.

پس از کلیک روی گزینه بازیابی اطلاعات پیغامی مبنی بر اینکه "کلیه اطلاعات فعلی دیتابیس پاک شده و اطلاعات دیتابیس جدید جایگزین خواهد شد" دریافت می گردد. در صورت تائید، عملیات بازیابی اطلاعات انجام می شود و بعد از تکمیل عملیات پیغامی مبنی بر اینکه" بازیابی اطلاعات با موفقیت انجام پذیرفت "دریافت می گردد.

ابزارک تصویر