نرم افزار حسابداری چند ارزی

تاریخ انتشار: 1397/05/05

نرم افزار حسابداری چند ارزی

آیا تا به حال در معاملات تجاری خود به این مشکل برخورده اید که در نرم افزار حسابداری خود  نیاز به تبدیل ارز و چند ارزی داشته باشید؟

با پیشرفت تکنولوژی و رشد و افزایش ارتباطات برون مرزی و بین المللی و نیاز به استفاده از سیستم حسابداری ارزی مورد توجه قرار گرفتن سیستم حسابداری ارزی امری عادی ترقی می شود.

ما با توجه به نیاز مخاطبان خود، این مشکل را با سیستم حسابداری چند ارزی قیاس مرتفع کرده ایم.

با توجه به اینکه نرخ ارز هر روزه در حال نوسان می باشد، شما می توانید نرخ ارز مورد نظر خود را در نرم افزار حسابداری تحت وب چند ارزی قیاس بصورت لحظه ای محاسبه کنید و نرخ ارز را به صورت آنلاین و لحظه ای در نرم افزار خود داشته باشید؛ بنابراین دیگر شما نیاز به محاسبه نرخ ارز روز ندارید و به سهولت نرخ ارز به روز را در معاملات تجاری خود خواهید داشت.

نرم افزار حسابداری چند ارزی با توجه به نیاز مدیران و صاحبان شرکت های بازرگانی و یا شرکت های دارای شعب مختلف در جای جای جهان امکان ارزیابی واحد های تجاری را به مدیران  می دهد وآنها را در راستای برنامه ریزی ها و حرکت به سوی اهداف تبادلات ارزی یاری می رساند.

منظور از ارز عبارت است از هر واحد پولی غیر از واحد گزارشگری

منظور از تسعیر عبارت است از رخدادی که بواسطه آن اطلاعات مبتنی بر ارز، بر حسب واحد پول گزارشگری بیان می شود؛ این واژه گزارش معاملات منفرد ارزی بر حسب واحد پول  گزارشگری و همینطور برگردان یک مجموعه کامل صورت های مالی تهیه شده بر اساس ارز به واحد پول گزارشگری  را در بر میگیرد.

در سیستم حسابداری چند ارزی امکان تسعیر ارز واحد پول گزارشگر، به واحد پول چند کشور دیگر به سهولت در نرم افزار حسابداری چند ارزی وجود دارد.

از امکانات نرم افزار حسابداری چند ارز می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • امکان معرفی چندین ارز به صورت نامحدود
  • امکان ثبت سند ارزی و فاکتور بر اساس آخرین و به روزترین نرخ برابری ارز
  • امکان ثبت اسناد حسابداری ارزی
  • امکان ثبت فاکتور ارزی
  • معرفی ارز پایه به عنوان یکی از کاربردی ترین ویژگی های نرم افزار
حسابداری چند ارزی
نرم افزار حسابداری چند ارزی