نرم افزار حسابداری سوپرمارکت

تاریخ انتشار: 1402/11/03

حساب کردن سود و زیان روزانه محصولات هر فروشگاه جزء اصول اولیه هر کسب و کار  به شمار می‌رود. نرم‌افزار حسابداری سوپرمارکت قیاس این کار را برای شما  بسیار آسان‌تر می‌کند و موجب کنترل و نظارت بیشتر فروش فروشگاه شما می‌شود. فرقی ندارد شما یک مغازه کوچک و محلی باشید یا بزرگترین هایپرمارکت،با استفاده از نرم‌افزار حسابداری به راحتی می‌توانید تمام نیازهای خود را برطرف کنید و به‌آسانی با نرم‌افزار کار کنید.

سوپرمارکت‌ها، هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی و کالای مصرفی می‌توانند از برنامه حسابداری سوپر مارکت قیاس برای افزایش دقت و سرعت در عملیات فروش و کنترل موجودی کالاهای فروشگاه بهره ببرند.

نرم‌افزار حسابداری سوپرمارکت رایگان

امروزه پیشرفت تکنولوژی سبب آسان‌تر شدن مدیریت کسب و کارها و سرعت گرفتن مسیر پیشرفت مشاغل شده است. همان‌طور که می‌دانید حسابداری قلب تپنده یک کسب و کار است و نیازمند دقت بسیار بالایی است.

 با پیشرفته‌تر شدن نرم‌افزارهای حسابداری و بالا بودن دقت زیاد این نرم افزارها، اکثریت کسب و کارهای امروزی ترجیح می‌دهند که محاسبات خود را از طریق نرم افزارهای هوشمند انجام دهند تا ضمن بالا بردن سرعت عمل، از بروز خطاهای انسانی نیز جلوگیری به‌عمل آورند.

برای خرید یک نرم‌افزار حسابداری باید از اینکه نیاز‌های شما را رفع میکند مطمئن باشید. شما می‌توانید با استفاده از دمو رایگان نرم‌افزار حسابداری قیاس، در تصمیم‌گیری خود درست‌تر عمل کنید.
مزایای نرم‌افزار حسابداری سوپرمارکت

صاحبان سوپر مارکت‌ها با استفاده از نرم‌افزار حسابداری می‌توانند از مزایای بی‌نظیری بهره‌مند شوند از جمله این مزایا :

  • امکان مدیریت پیک‌ها

  • قابلیت اتصال به بارکدخوان

  • امکان استفاده از مانیتور لمسی

  • امکان اتصال به مانیتور دوم برای مشتری

  • امکان اتصال به ترازوهای وزنی برقی

  • افزایش سرعت ثبت و فروش کالا

  • قابلیت کپی کردن یک کالا در چند فاکتور

  • ثبت چندین فاکتور به صورت همزمان و با سرعت بالا

  • قابلیت گروه‌بندی کالاها جهت انتخاب راحت‌تر

بهترین نرم‌افزار حسابداری سوپر مارکت

مهم نیست که فروشگاه مواد غذایی یا سوپرمارکت شما چقدر بزرگ یا کوچک باشد، مدیریت صحیح کسب‌وکار می‌تواند بسیار سودآور باشد، در ادامه به ویژگی‌های مهم این دست از نرم‌افزارها می‌پردازیم:

  1. سرعت در انجام محاسبات :

وجود یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی می‌تواند انجام محاسبات را سرعت ببخشد . زیرا کارکنان بخش فروش، یا صندوقدار یک فروشگاه یا مغازه دار می‌تواند با سرعت بیشتری هزینه‌ها را محاسبه نماید و به مشتریان بیشتری در طول روز خدمات‌رسانی نماید .

  1. دقت در انجام محاسبات : 

نرم‌افزار حسابداری علاوه بر سرعتی که در محاسبات حسابداری دارد ، قادر است تا بدون خطا و اشتباه در محاسبه هزینه‌ها ، این اعداد و ارقام را برای کسبه‌ها تولید کند.

  1. بروزرسانی اطلاعات :

همانطور که قبلا هم گفتیم ، با استفاده از نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی ، سوابق حسابداری به‌طور خودکار به‌روز‌رسانی می شوند . بنابراین مانده حساب‌ها ( به عنوان مثال حساب مشتری‌ها ) به‌طور خودکار بروز می‌شوند .

  1. صرفه جویی در هزینه‌ها :

برنامه‌های حسابداری کامپیوتری که باعث کاهش زمان کارهای خواسته شده از کارکنان می‌باشد در نتیجه باعث صرفه‌جوی در هزینه‌ها می شود.

  1. شمارش کالا توسط بارکدخوان :

با برقراری ارتباط بین نرم افزار فروشگاهی و دستگاه بارکدخوان می توان روند جستجوی محصول برای درج فاکتور را سرعت بخشید و همچنین شمارش کالاهایی از یک نوع را به راحتی انجام داد،یک نرم افزار حسابداری سوپر مارکت باید امکان اتصال با تمامی بارکد خوانها را داشته باشد.

چه نرم افزار حسابداری برای مغازه بخریم؟

مغازه‌داران و صاحبان کسب و کارهای کوچک، همیشه در انتخاب نرم‌افزار حسابداری مناسب برای کسب و کار خود مشکل داشته‌اند. بعضی افراد به‌ناچار، کار انتخاب و معرفی نرم‌افزارهای حسابداری را به حسابدار یا منشی خود می‌سپارند، اما دقت کنید که شما به عنوان صاحب کسب و کار، بهتر از هرکس دیگری نیازهای کاری خود را می‌دانید. ممکن است امنیت بالا و نگهداری اطلاعات بصورت آنلاین و در لحظه، بیشتر از زمان‌بندی کارها برای کسب و کار شما اهمیت داشته باشد!

تنوع برنامه‌های حسابداری داخلی و خارجی آنقدر زیاد است که انتخاب چند برنامه از بین آنها برای بررسی هم کار ساده‌ای نیست.

مالک یک کسب و کار بهتر از هر شخص دیگر می‌تواند نیازهای واحد اقتصادی را شناسایی کند و بر اساس آن نرم‌افزار حسابداری مناسبی پیشنهاد دهد. البته در انتخاب یک نرم‌افزار حسابداری بهینه و مناسب باید به موارد بیشتری هم توجه کرد.

رعایت نکات گفته شده از خرید هر نرم‌افزار حسابداری در موفقیت بیشتر شما تأثیر زیادی خواهند داشت. پس بهتر است با عمل به این نکات، نرم افزار کاربردی‌تری را بخرید و فروشگاهتان را مجهزتر کنید.

 پشتیبانی و خرید نرم‌افزار حسابداری

محصولات نرم‌افزاری جزء آن دسته از محصولات مهندسی می‌باشند که بایستی به طور مدام تغییر یابند تا پاسخگوی نیازهای جدید مخاطبین خود باشند. دریافت خدمات پشتیبانی سریع و با کیفیت می‌تواند از اتلاف زمان در صورت بروز مشکلات احتمالی جلوگیری نماید.

ضمانت امنیت اطلاعات:

علاوه بر این یک نرم‌افزار باید از هر لحاظ دارای امنیت باشد تا از سرقت یا تغییر اطلاعات کاربر به هر نحوی جلوگیری کند که امروزه معمولا شرکت‌های تولیدکننده‌ی نرم‌افزار حسابداری با استفاده از قفل‌های سخت‌افزاری و گذرواژه‌های نرم‌افزاری، امنیت اطلاعات کاربر را تضمین می‌کنند.

رابط کاربری ساده و روان

منظور از رابط کاربری ساده و روان این است که با داشتن کمترین دانش در زمینه کامپیوتر و بدون اطلاع از اصول حسابداری می‌توانید عملیات مورد نظر خود را در نرم‌افزار انجام دهید.

نرم افزار حسابداری سوپر مارکت می‌بایست بسیار ساده و روان، کاملا فارسی و بدون نیاز به دانش فنی کامپیوتر و حسابداری باشد.

گزارشات دقیق

نرم‌افزار حسابداری به طور خودکار دفاتر حسابداری را تولید می‌نماید و سپس گزارشات و نمودارهای متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد.

پس باید امکان ارائه گزارشات قانونی و صورت‌های مالی بر طبق آخرین قوانین را داشته باشد.

سرعت

انجام تراکنش‌های مالی با سرعت بسیار بالا باید فراهم باشد تا بهره‌وری فروشگاه شما را بالا ببرد.

سازگاری        

یک نرم‌افزار حسابداری مناسب برای سوپر مارکت باید، قابل نصب روی انواع سیستم‌ها باشد یا حداقل با مشخصات سیستم شما، همخوانی داشته باشد.

جمع بندی

برای کسب اطلاعات دقیق و ویژگی‌های نرم‌افزار حسابداری قیاس برای سوپر مارکت  می‌توانید با مشاوران تخصصی ما در گروه نرم‌افزار حسابداری قیاس تماس بگیرید.

 

AP