نرم افزار حسابداری تحت شبکه

تاریخ انتشار: 1399/04/28

نرم افزار حسابداری تحت شبکه: امروزه اینترنت آنقدر پیشرفت کرده که تقریبا تمامی کارهایمان حتی امنیتی‌ترین آن‌ها نیز از طریق اینترنت صورت می‌گیرد.  همین تکامل باعث شده تا بزرگ‌ترین و امن‌ترین دیتابیس ‌های شرکت‌های نرم‌افزاری دنیا در بستر وب قرار گیرند. این نرم‌افزارها اجازه می‌دهند تا شما از طریق هر سیستمی که در اختیار دارید تنها با استفاده از سرویس ایمیل به حساب کاربری خود وارد شده و نسبت به تمامی عملیات‌های مالی و گزارشاتی که اعمال می‌شود دسترسی پیدا کرده و به مدیریت آن‌ها بپردازید. دقت داشته باشید که این تنها بخشی از کاربرد نرم افزار حسابداری تحت شبکه ( حسابداری آنلاین ) در شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌باشد. سرعت بالا و رابط کاربری بسیار مناسب نیز سبب شده تا کاربران در حین استفاده به راحتی به آن چیزی که مدنظر دارند دست پیدا کنند. با این تفاسیر اگر خواهان بهره‌گیری از نرم افزارهای حسابداری تحت شبکه هستید، توصیه می‌کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

مزایای نرم افزار حسابداری تحت شبکه

همانطور که میدانید نرم افزار حسابداری تحت شبکه مزایای زیادی را با خود به همراه دارد. به طور کلی به عقیده متخصصان هر چیزی که با اینترنت ادغام شود مزایای آن نسبت به معایبش بیشتر است. این مسئله در رابطه با نرم افزارهای حسابداری نیز صدق می‌کند. پس بیایید با مزایای نرم افزارهای حسابداری تحت شبکه آشنا شوید؛

  • به راحتی و در هر زمان و مکانی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید
  • هیچگونه نیازی به نصب ندارد و راه‌اندازی آن پیچیده و زمانبر نیست.
  • شما را از شر مشکلات نگهداری و قفل‌های سخت‌افزاری خلاص می‌کند.
  • هیچگونه نیازی به خرید تجهیزات سخت‌افزاری گران قیمت ندارید.
  • به راحتی می‌توانید به آن‌ها در مرورگرهای اینترنتی مانند فایرفاکس، گوگل کروم، اپرا و... دسترسی پیدا کنید
  • به اجرا درآوردن آنها در تبلت نیز امکان پذیر است.
  • به راحتی و با سرعت بالا می‌توانید حجم زیادی از اطلاعات را تبادل نمائید.
  • در برابر حملات و نفوذهای سایبری کاملا ایمن هستید.

نرم افزار حسابداری تحت شبکه

دلیل استفاده از نرم افزارهای حسابداری تحت شبکه

فرض کنید که در یک فروشگاه و در بخش مالی مشغول به کار هستید، مطمئنا استفاده از نرم افزارهای حسابداری برای سامان دادن به حساب‌ها اعم از خرید، فروش، انبار و... ضروری است. اینجاست که نرم افزار حسابداری تحت شبکه ارزش و جایگاه بالای خود را نشان می‌دهد. زیرا در صورتی که فروشگاه شما از نمایندگی‌های مختلفی بهره‌مند باشد با کمک حسابداری تحت شبکه می‌توانید به مدیریت تمامی شعبات و انبارها بپردازید و آن‌ها را مشاهده نمائید. درواقع نیاز شما از حضور در تمامی شعبه‌ها و مشاهده کامپیوترهای مشخص برطرف خواهد شد. در این قبیل از نرم افزارها، سیستم‌های فروش به صورت خودکار خواهد بود و هیچگونه نیازی به وارد کردن اسناد فروش آن هم به صورت دستی نیست.

امروزه در دنیای پیشرفته‌ای زندگی می‌کنیم، فروش اینترنتی روز به روز در حال رشد کردن است و برای اینکه بتوانید با تکنولوژی همراه شوید و یک فروشگاه کاربردی داشته باشید و با همکاران و مشتریان خود به سادگی ارتباط برقرار کنید و نیاز آنها را برآورده سازید، باید از سیستم‌های نوین و جدید بهره گیرید.

 

نرم افزار حسابداری تحت شبکه