سومین قانون مهم برای انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری برای کسب و کار شما

تاریخ انتشار: 1396/07/10

سومین قانون مهم برای انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری برای کسب و کار شما

آنچه که قبل از انجام خرید باید بدانید - محدودیت های بودجه خود را بدانید:

یکی از مهم ترین نکات، بودجه‌ی شماست. نرم افزارهای غیر مجاز ارزان قیمت هستند و هرچه نرم افزار حسابداری به سمت تخصصی شدن و صنعتی شدن می‌رود هزینه های آن نیز بالا و بالاتر می‌رود.  برخی نرم افزارها دارای برچسب قیمت بالاتری هستند، زیرا دارای یک بازار کوچکتر از نرم افزار حسابداری عمومی‌اند و هزینه نگهداری سالانه و دریافت به روز رسانی و ارتقاء به عنوان قیمت تولید از شما گرفته می‌شود. هم چنین شما باید هزینه ای برای تمدید پشتیبانی پرداخت کنید و باید این هزینه را با توجه به بودجه خود در نظر بگیرید.

به سایر شرکت ها و مشاوران نرم افزاری دسترسی پیدا کنید:

پیدا کردن آنچه که هر کس دیگری در صنعت شما از آن استفاده می‌کند. می‌توانید چند تن از رقبای خودتان را پیدا کنید. جلسات انجمن کسب و کار یک مکان عالی برای گفتگو در مورد این است، و همچنین می‌توانید این اطلاعات را از حسابدار خود بخواهید، زیرا آنها باید حداقل یک مشتری دیگر در صنعت همانند شما داشته باشد. همچنین مشاوران و یا خدماتی وجود دارد که به شما کمک می‌کند گزینه های خود را برای بهترین نرم افزار حسابداری مالی برای کسب و کار خود محدود کنید.

لیست دلخواه خود را ایجاد کنید:

اکنون که شما مقدار زیادی از اطلاعات را دریافت کرده‌اید، وقت آن رسیده است تا لیستی از کارهایی که می‌خواهید نرم افزار حسابداری کسب و کار برای شما انجام دهد را بنویسید. البته باید در نظر بگیرید شما یک نرم افزار حسابداری که همه لیست شما را پوشش بدهد پیدا نخواهید کرد پس لیست خود را ارزش بندی کنید و نرم افزاری را انتخاب کنید که مهم ترین خواسته های شما را پوشش می‌دهد. برخی از نرم افزار حسابداری کسب و کار را می‌توان به صورت آزمایشی استفاده کرد، برخی از آنها برنامه های کامل هستند که یا تعداد محدودی از کاربردها را مجاز می‌شمارند و یا تعداد محدودی از روز یا با تعداد محدودی سند برای ثبت قابل استفاده هستند. در هر صورت، این عالی است که بتوانید قبل از خرید آن را امتحان کنید.  

در مورد نرم افزار حسابداری کسب و کار خود تصمیم بگیرید عامل تصمیم گیری چیست؟ این تصمیم ویژه شماست. با تجزیه و تحلیل، نیازهای خود را اولویت بندی کنید و اطمینان حاصل کنید که نرم افزاری که انتخاب می‌کنید ویژگی های مهم مدنظر شما را پوشش می‌دهد. هیچ "بهترین" بسته نرم افزاری حسابداری کسب و کار وجود ندارد، اما می‌تواند برای کسب و کار شما بهترین باشد.

مقایسه بهترین نرم افزار حسابداری