روز اول و دوم در الکامپ 2018 همراه با قیاس

تاریخ انتشار: 1397/05/07

نمایشگاه الکامپ در حال سپری کردن دومین روز خود می‌باشد و این در حالیست که استقبال و حضور بازدیدکنندگان همچنان پرشور است.

الکامپ
گروه نرم افزاری قیاس توانست در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) ، از نرم افزار حسابداری تحت وب خود رونمایی کند. با نرم افزار حسابداری تحت وب میتوانید در هر مکان و زمانی بر روی مراودات مالی خود کنترل داشته باشید و از راه دور بدون هیچ محدودیتی کسب و کار خود را مدیریت کنید. از قابلیت هایی که در الکامپ 2018 رونمایی شد قابلیت چند ارزی و چند زبانه شدن نرم افزار حسابداری تحت وب قیاس است. با این قابلیت ها شما به راحتی می توانید خارج از ایران با نرم افزار حسابداری خود کار کنید و گردش مالی ارزی داشته باشید.
الکامپ
از دیگر محصولات قیاس که در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ عرضه شد، صندوق فروشگاهی و بارکد خوان است که نرم افزار اندرویدی ما بر روی آن نصب شده و شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید، به راحتی فاکتور خرید و فروش صادر کنید و فروشگاه خود را رونق ببخشید.
در نمایشگاه الکامپ امسال، گروه نرم افزاری قیاس برای تمامی محصولات 40% تخفیف ارایه کرده است. همچنین نرم افزار حسابداری تحت وب شامل تخفیف 50% ای می باشد و با قیمت 4400.000 به مشتریان عرضه می شود. این یک فرصت استثنایی و تکرار نشدنی خواهد بود. قابل توجه است که این تخفیف ها فقط و فقط مختص 4 روز نمایشکاه الکامپ می باشد.
الکامپ
ما در غرفه قیاس با مشتری ها و مدیران مالی آشنا می شویم و با به اشتراک گذاری اطلاعات، بستر را فراهم می کنیم که برای مشتریانمان دموی رایگان برگزار کنیم.
از دیگر رونمایی هایی که در نمایشگاه الکامپ امسال در غرفه قیاس رخ داد؛ راه اندازی سامانه ارمان است. سامانه ارمان محیطی است تجاری جهت مدیریت و ثبت تعاملات مابین شرکای تجاری که هدف آن مدیریت تامین کل نیاز مشتری و شفاف سازی روابط تجاری بین آنهاست.برای مثال نماینده ما که در سامانه ارمان نیز فعالیت می کند می تواند به 6 روش از ارمان کسب درآمد کند:
1- دریافت 10% از مبلغ خالص قرارداد پشتیبانی خریدهای معرفی شده توسط شما
2- معرفی ﺧﺮﯾﺪ ﻧﺮم اﻓﺰار: پرداخت %20 تا %30 از مبلغ خرید و 5% تخفیف برای خریدهای معرفی شده از طرف شما
3- ارایه انواع خدمات به اعضای ارمان: پرداخت %80 از وجه دریافتی
4- معرفی نصب نرم افزارهای رایگان قیاس (موبایل): 3 تا 5 هزار تومان
5- عضویت اولیه در ارمان، 2 و 3 هزار تومان و معرفی عضو جدید در ارمان: 2 تا 4 هزار تومان.
6- اخذ گواهینامه دوره های آموزش مجازی از سایت gheyas.com/lms
الکامپ
غرفه گروه نرم افزاری قیاس نیز پذیرای بازدیدکنندگان بسیاری می‌باشد.در روز اول نمایشگاه وزیر ارتباطات و چندی از هنرمندان از نمایشگاه دیدن کردند و در روز دوم نمایشگاه ، صدا و سیما از غرفه قیاس فیلم برداری کرد.

برگزاری این نمایشگاه تا نهم مرداد ماه ادامه خواهد یافت.

منتظر حضور گرمتان هستیم.

دموی آنلاین
الکامپ
نمایشگاه بین المللی الکامپ
اپلیکیشن نرم افزار حسابداری فروشگاهی
نرم افزار حسابداری اندروید
نرم افزار حسابداری اندروید رایگان
نرم افزار حسابداری تحت وب
خرید نرم افزار حسابداری تحت وب
الکامپ2018
الکامپ97
نرم افزار حسابداری ارزی
بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ
بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک
ارمان
دمو رایگان