رشد اقتصادی کسب و کار

تاریخ انتشار: 1398/01/07

رشد اقتصادی کسب و کار برای رشد اقتصادی کسب و کار چه چیزی مهم است؟

سودآوری و رشد اقتصادی مهم و ضروری برای موفقیت و کسب و کار باقی می ماند، هر دو برای یک شرکت برای زنده ماندن و جذاب کردن سرمایه گذاران و تحلیل گران هستند. البته سودآوری، برای وجود شرکت حیاتی است، اما رشد برای بقای طولانی مدت حیاتی است.

سودآوری

سود خالص شرکت درآمد است پس تمام هزینه های مربوط به تولید و فروش محصولات کسر می شود. سود "پول در بانک" است. این به طور مستقیم به صاحبان یک شرکت یا سهامداران منتهی می شود یا در شرکت دوباره سرمایه گذاری می شود. سود برای هر شرکت، اهداف اصلی است و با یک شرکت که ابتدا سرمایه گذاران یا تامین مالی ندارد، سود تنها سرمایه شرکت می باشد.

بدون سرمایه کافی و یا منابع مالی مورد استفاده برای حفظ و اجرای یک شرکت، شکست کسب و کار قریب الوقوع است. هیچ کسب و کار برای زمان قابل توجهی بدون سود انجام نمی شود، اگر چه اندازه گیری سودآوری شرکت، هم فعلی و هم آینده، در ارزیابی شرکت حیاتی است.

رشد اقتصادی

اگرچه یک شرکت می تواند برای یک زمان برای تامین مالی خود از مالیات استفاده کند، در نهایت یک مسئولیت است، نه یک دارایی.

بیانیه ی درآمد نشان می دهد نه تنها سودآوری شرکت، بلکه هزینه ها و هزینه های آن در یک دوره ی خاص، معمولا طی یک سال است. برای محاسبه سودآوری، گزارش سودآوری ضروری است برای ایجاد یک نسبت سودآوری. تعدادی از نسبت های سودآوری مختلف را می توان محاسبه کرد که از آن برای تجزیه و تحلیل وضعیت مالی شرکت.

رشد

تعیین و تمرکز بر سودآوری در ابتدای یا شروع یک شرکت ضروری است. از سوی دیگر، رشد بازار و فروش ابزار دستیابی به آن سودآوری اولیه است. شناسایی فرصت های رشد باید بعد از یک شرکت فراتر از مرحله راه اندازی، مورد مهم بعدی در لیست لیست شرکت قرار گیرد.

رشد کسب و کار اساسا یک گسترش، ساختن این شرکت بزرگتر، افزایش بازار آن و در نهایت تبدیل آن به سودآوری است. با توجه به برخی از آمار مربوطه، مانند فروش کلی، تعداد کارکنان، سهم بازار و گردش مالی، امکان سنجی رشد امکان پذیر است.

رشد اقتصادی

اگرچه سودآوری فعلی یک شرکت ممکن است خوب باشد، فرصت هایی برای رشد همیشه باید مورد بررسی قرار گیرد، زیرا آنها فرصت هایی برای سودآوری کلی را ارائه می دهند و تحلیل گران و سرمایه گذاران بالقوه یا سرمایه گذاران فعلی را در شرکت علاقه مند می کنند.

دانستن شرایط فعلی هر شرکت برای ایجاد استراتژی رشد موفق ضروری است. اگر یک شرکت دارای بیش از حد بسیاری از نقاط ضعف، مانند عملکرد، فروش یا قابل فروش بودن باشد، تلاش زودرس برای رشد، در نهایت می تواند کسب و کار را سقوط دهد. گام اول تحکیم بازارهای فعلی است، که اساسا به معنی توقف وضعیت فعلی یک شرکت قبل از تلاش برای تغییر آن با رشد است.

سودآوری و رشد در هنگام کسب موفقیت در کسب و کار دست به دست می شود. سود کلیدی برای بقای پایه مالی به عنوان یک نهاد شرکت است، در حالی که رشد کلیدی برای سود و موفقیت درازمدت است.

To be successful and remain in business, both profitability and growth are important and necessary for a company to survive and remain attractive to investors and analysts. Profitability is, of course, critical to a company's existence, but growth is crucial to long-term survival.

A company's net profit is the revenue after all the expenses related to the manufacture, production and selling of products are deducted. Profit is "money in the bank." It goes directly to the owners of a company or shareholders, or it is reinvested in the company. Profit, for any company, is the primary goal, and with a company that does not initially have investors or financing, profit may be the corporation’s only capital.

رشد اقتصادی
رشد کسب و کار