راهکارهای جذب مشتری!

تاریخ انتشار: 1397/10/12

7 دلیل اصلی که مردم از شما خرید نمی کنند!

اگر وقت زیادی را صرف بازاریابی محصولات خود می کنید، اما هنوز کالایی را که دوست دارید به فروش نمی رسانید، علت می تواند طیفی از مشکلات بالقوه باشد.

به همین دلیل است که شما می توانید با در نظر گرفتن دلایل مشترک زیر که چرا مصرف کنندگان از شما خرید نمی کنند و ارزیابی آنچه شما را قادر به انجام و یا تغییر برای کمک به کسب وکار خود و مشتریان که منجر به پیشرفت و موفقیت شما خواهد شد.

نگاهی می اندازیم به راهکارهای جذب مشتری:

1. آنها یک قیمت بهتر را در جای دیگری پیدا کردند:

مشتریان  در سایر نقاط قیمت مناسبتری پیدا کرده اند. اگر شما آمازون یا یک فروشنده مشابه نیستید، کاهش قیمت و مبارزه با تخفیف از رقبای خود یکی از بدترین چیزهایی است که می توانید انجام دهید.

در عوض، توجه مشتریان را به مزایای محصولات یا خدمات خود نسبت به رقبا جلب کنید. پیشنهاد خدمات شما به مشتری، تمایز اصلی شما است که به راحتی قابل کپی نیست. این امکان را می دهد، خریدارانی که حساسیت کمتری بر روی قیمت دارند، قیمت ها و راحتی بیشتری را نسبت به قیمت پایین و تجربه های وحشتناک  قبلی خود انتخاب کنند.

2. آنها ارزش محصول شما را درک نمی کنند:

هنگامی که به دنبال یک دلیل برای خرید یک سرویس یا محصول خاص هستید، اکثر مشتریان در جستجوی "مزایا" نیستند. به عبارت دیگر، آنها به دنبال راه حلی برای مشکلات موجود خود هستند یا چیزی که بتواند زندگی خود را به نحوی بهتر کند. ارزش محصول شما با چند ویژگی آن ارتباط ندارد، اما آنچه که می تواند به مشتریان کمک کند، یا آنچه که ممکن است به آنها اجازه دهد بهتر عمل کنند.

اگر نگران نباشید که مشتریان ارزش محصولات شما را درک نکنند، ممکن است لازم باشد که بیشتر در پیام های بازاریابی خود توجه کنید. همانطور که کسب و کار یا سازنده ای که یک کالای خاص یا خدماتی را به فروش می رساند، به شما نشان می دهد که برای عموم مردم چقدر مفید هستند. برای مثال، آیا آنها یک مشکل را حل می کنند که یک مسئله شناخته شده برای بازار هدف شماست؟ آیا می توان عملکرد یک محصول یا خدمات را بهبود بخشید؟

بررسی و محصولات خود از نقطه نظر مشتری، و نیازهای خود را ذکر کنید. سعی کنید محصول را اول از منظر یک خریدار نگاه کنید و از خودتان بپرسید که مزایای آنچه که شما ارائه می دهید روشن است. حتی کوچکترین تغییرات می تواند بزرگترین تاثیر را در هنگام برقراری ارتباط با ارزش خود به مشتری شما داشته باشد.

3. آنها ناامید شده اند:

مصرف کنندگان به راحتی پریشان می شوند. اگرچه ممکن است آنها واقعا به یک محصول که آنها به صورت آنلاین مشاهده می کنند علاقمند شوند، این بدان معنا نیست که عوامل بی شمار دیگر آنها را از خرید محصول دور نخواهد کرد. ماهیت اجتماعی و سرگرمی اینترنت به این معنی است که همیشه چیزی برای توجه مشتری شما رقابت می کند.

شما کمتر از هشت ثانیه برای جذب مخاطبان خود زمان دارید که آنها را به وب سایت خود علاقه مند می کنید. باید با تصاویر با کیفیت بالا و محتوای سرگرم کننده روش های منحصر به فردی برای جذب مخاطبان خود پیدا کنید. هنگامی که شما توجه مخاطبان خود را به دست آوردید،مخاطبان شما به راحتی خرید می کنند. بخصوص خریداران از طریق تلفن همراه و مصرف کنندگان باید احساس کنند که تجربه خریدشان به نیازهای خاص خود متکی است.

کمپین های بازاریابی یا بازاریابی مجدد می توانید به مشتریان خود که با نام تجاری شما آشنا هستند، توجه کنید و محصول خود را در مسیر فروش قرار دهید. برخی از انواع بازخورد بازاریابی دیجیتال تمرکز بر استفاده از تبلیغات بنری است که در رسانه های اجتماعی ظاهر می شود، در حالیکه برخی از ایمیل مارکتینگ که به ایمیل مشتری ارسال می کنند با تخفیف حساس به زمان که آنها را مجذوب وب سایت و محصول خود می کند، استفاده می کنند.

راهکارهای جذب مشتری

4. آنها نمی دانند چه چیزی را بخرند:

در محیط دیجیتالی امروز، اضافه بار انتخابی یک مشکل جدی برای مصرف کنندگان و بازاریابان است. ممکن است شما فکر کنید که با داشتن بسیاری از محصولات مختلف برای انتخاب مشتریان بهترین راه برای فروش می باشد، اما حقیقت این است که گزینه های انتخاب بیش از حد می تواند منجر به "خستگی در تصمیم گیری"، که باعث می شود مصرف کنندگان در برخی از موارد خرید را به طور کامل رها کنند.

مشاوره های دیجیتال و راه حل های هدایت شده به عنوان یک درمان در این موارد به کار می روند. آنها با استفاده از یک درک عمیق از نیازهای مصرف کننده به مشتریان توصیه می کنند که محصولات مناسب نیاز مشتریان را ارایه کنند. این راه حل ها باعث می شود که خرید برای مصرف کنندگان آسان تر شود و 83 درصد مشتریان را برای خرید آماده کنند.

5. آنها نمیتوانند وب سایت شما را تشخیص دهند:

هنگامی که به طراحی وب سایت "کامل" می پردازید آسان است که آن را تحقق ببخشید. همانطور که سبک ها و تکنیک های جدید آشکار می شوند، ما سایت خودمان را با استراتژی های مختلف طراحی می کنیم که برای افزایش توجه و تعامل هستند.

با این حال، یکی از بهترین چیزهایی که می توانید برای خرید مردم از شما خریداری کنید این است که روند را به همان اندازه ممکن انجام دهید. کلید این است که به چیزی که مردم انتظار دارند، بچسبند.

6. آنها زمان کافی ندارند

اگر وب سایت شما کند باشد، این یک مشکل جدی است. با این حال، بزرگترین دلایل مربوط به سرعت است، که چرا مردم از خرید از وب سایت های خاص اجتناب می کنند، دلیل  آن این است که پرداخت برای مدت زمان طولانی طول می کشد. اگر از مشتری خواسته اید فیلدهای فرم های متعدد را پر کند و از طریق مراحل بی شماری خرید را انجام دهد، احتمال اینکه آن صفحه را ترک کند و به سایت های دیگر برود وجود دارد.

راه حل؟ آن را ساده تر کنید:

اجازه دهید مشتریان بدون نیاز به ایجاد یک حساب کاربری یا ورود به سیستم  بتوانند به پرداخت بپردازند. شما همیشه می توانید انتخاب کنید که یک حساب را در پایان فرایند خرید ایجاد کند.

اطمینان حاصل کنید که مردم می توانند در صورت نیاز به دکمه "بازگشت" رجوع کنند. برخی از سایت های قدیمی تر با این فرآیند مبارزه می کنند زیرا مشتریانی که نیاز به دکمه بازگشت دارند ممکن است از خرید خود صرف نظر کنند.

به یاد داشته باشید که شما همچنین می توانید فرایند پرداخت را با دادن راه حل های مختلف پرداخت برای افراد، به طوری که آنها بتوانند سرعت انتخاب گزینه مورد نظر خود را بهبود بخشند.

7. درگاه پرداخت در سایت امن نیست

سرانجام، برای کسی که پرداخت آنلاین انجام می دهد، باید احساس امنیت داشته باشد. مردم جزئیات حساس حساب خود را در درگاه پرداخت آنلاین وارد می کنند، بنابراین شما باید شرایطی را که می توانید برای کاهش اضطراب آنها انجام دهید محیا کنید. برخی از بهترین راه های انجام این کار عبارتند از:

اطمینان از گواهی های SSL و نماد اعتماد الکترونیکی قابل مشاهده است.

نمایش لیستی از روش های مختلف پرداخت که قبول می کنید تا نظرتان را به صورت حرفه ای تلقی کنید.

به یاد داشته باشید زمانی که شما از اطلاعات حساس مانند جزئیات پرداخت استفاده می کنید، هزینه پرداخت شما باید همیشه در HTTPS اجرا شود. مشتریان را از شما خریداری کنید

اینها تنها برخی از دلایل اینکه مشتریان شما ممکن است از شما خرید نکنند، می باشد.

 

راهکارهای جذب مشتری