دانلود 5 تا از بهترین نرم افزار های حسابداری فروشگاهی

تاریخ انتشار: 1399/04/16

نرم افزار حسابداری فروشگاهی (نرم افزار حسابداری رایگان) در دنیای مدرن امروز نیاز هر فروشگاه و مارکتی است که برای راحتی و آسان کردن محاسبات و حسابداری هزینه ها و سود و زیان ها ضرورت دارد. با کمک یک نرم افزار حسابداری مناسب یک فروشگاه که از تعداد مشتریان قابل قبولی برخوردار باشد می تواند سرعت پاسخگویی به مشتریان را بالا برد و این دقیقا به معنای رونق فروش و رونق و گستردگی خرید و فروش است. در صورتی که تاکنون از هیچ نرم افزار فروشگاهی برای امور حسابداری استفاده نمی کنید پیشنهاد میکنیم که از امروز به بعد این کار را با انتخاب یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی مناسب انجام دهید. در این مطلب ۵ تا از نرم افزارهای مربوط به این کار را به شما معرفی می نماییم که می توانید دانلود کنید. یکی از ان ها به زبان فارسی است.

۱- دانلود نرم افزار حسابداری فروشگاهی OneUp

این نرم افزار برای iOS و Android در دسترس است. نرم افزار OneUp یک راه حل حسابداری برای خرده فروشان که در مدیریت موجودی و قیمت گذاری متمرکز هستند خیلی سودمند است. می توان آن را با بانک همگام سازی کرد و آن را تأیید کرد تا محاسبات به طور دقیق و سریع متعادل شوند. چرا OneUp را انتخاب کنید؟ صورتحساب یکپارچه: فاکتورها را با یک کلیک ایجاد و تنظیم و ارسال کنید. حسابداری خودکار: نرم افزار OneUp را با بانک خود همگام کنید و ۹۵٪ حسابداری کسب و کار خود را خودکار کنید.

دانلود oneup

۲- دانلود نرم افزار حسابداری فروشگاهی Tipalti

اگر تجارت شما تازه شروع به کار کرده است Tipalti می تواند گزینه جالبی باشد! با تمرکز بر پرداختهای دیررس ، عدم انطباق و به حداقل رساندن مسائل اداری ، تیپالتی می تواند به خرده فروشان کمک کند تا حسابداری خود را ساده کنند. عملیات پرداخت خودکار را انجام دهند. در زمینه رعایت مالیات کمک کنند. چرا تیپالتی را انتخاب می کنید؟ اتوماسیون پرداخت: بیش از نیمی از مراحل پرداخت عملیاتی خود را در ۱۹۰ کشور جهان انجام دهید. انطباق مالیات جهانی: اگر تجارت شما در سطح جهانی به فروش می رسد باید مطابق قوانین مالیاتی محلی و بین المللی باشید. نرم افزار Tipalti مالیات مناسب را به طور خودکار برای هر منطقه ای که در آن می فروشید نشان می دهد.

دانلود Tipalti

۳- نرم افزار حسابداری فروشگاهی OnPay

این نرم افزار سومین نرم افزار جهانی است که میخواهیم به شما معرفی مختصری در مورد ان داشته باشیم. برای مشاغلی که مایل به ساده کردن حقوق و دستمزد و خودکار کردن پرونده های مالیاتی و وارد کردن داده های پرداخت هستند نرم افزار OnPay می تواند مناسب باشد. با برنامه OnPay کاربران همچنین می توانند مزایایی مانند بیمه جبران خسارت ، بیمه درمانی را مدیریت کنند. نرم افزار OnPay همچنین به کارمندان نامحدود قابلیت حقوق و دستمزد ارائه می دهد. می تواند مالیات حقوق و دستمزد را برآورد کند. پرونده های مالیاتی را مدیریت کرده و مالیات خود را پرداخت کند. آنها همچنین مسئولیت هرگونه خطای تشکیل پرونده در استفاده از محصول را بر عهده دارند.

چرا OnPay را انتخاب می کنید؟ خدمات مشتری: نرم افزار OnPay به پشتیبانی در سطح جهانی خود افتخار می کند که آماده کمک به کاربران در تنظیم ادغام ، مهاجرت حسابهای خود و هر چیز دیگری که ممکن است با آنها روبرو شوید می باشد. دانلود onepay

۴- دانلود نرم افزار حسابداری فروشگاهی NetSuite ERP

نرم افزار حسابداری NetSuite برای مشاغل ساخته شده است! محصول برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) آنها به مدیریت موجودی ، سفارشات ، حسابداری ، منابع انسانی و سایر موارد از یک سیستم کمک می کند. اگرچه ممکن است یک سیستم برای اکثر مشاغل کوچک بسیار بزرگ و پیچیده باشد اما اگر قصد دارید بطور تجربی رشد کسب و کار خود را ببینید بهتر است به آن توجه کنید. چرا NetSuite ERP را انتخاب کنید؟ ۱- پایدار: با مدیریت مالی ، برنامه ریزی مالی ، مدیریت سفارش ، مدیریت تولید ، مدیریت زنجیره تأمین ، انبار و تحقق و تهیه همه مواردی که در یک مکان انجام می شود ، NetSuite ERP یک راه حل عالی برای کارهای فوق است. ۲- طراحی شده برای حمایت از کسب و کار: می توانید با رشد شرکت و تغییر نیازها عملکردها را اضافه و سفارشی کنید.

دانلود NetSuite

۵- دانلود نرم افزار حسابداری فروشگاهی قیاس

نرم افزار فروشگاهی قیاس می تواند معیارهای مالی شما را کنترل کند و پرداختهای ماهانه ، درآمد ، درآمد خالص ، مشتریان فعال و اشتراکهای جدید را به شما نشان دهد. همچنین می تواند گردش کار و ایجاد فاکتور را به طور خودکار انجام دهد. نرم افزار حسابداری فروشگاهی با امکانات فراوان پایه ترین نرم افزار حسابداری برای انواع مختلف فروشگاه ها است که همه نیازها و خواسته های یک فروشگاه را پاسخگو است. اگر مغازه یا فروشگاه کوچک یا بزرگ دارید، نیاز شما به نرم‌افزار حسابداری می تواند متفاوت باشد. همچنین نیاز یک صاحب فروشگاه به نرم افزار حسابداری از نیاز یک صاحب شرکت کاملا متفاوت است.مثلا اگر شرکت یا تولیدی دارید نرم افزار فروشگاهی برایتان احتمالا مناسب نیست. نرم افزار حسابداری فروشگاهی قیاس شامل قابلیت ها و امکانات فراوان است که تمام نیازهای فروشگاه های کوچک تا بزرگ را براورده می نماید. چرا باید نرم افزار قیاس را انتخاب می کنید؟ صورتحساب آسان: کلیه پرداخت ها را کنترل کرده و با استفاده از فاکتورها همه چیز را خیلی صحیح ثبت کنید. قابلیت های فراوان: تعداد زیادی از امکانات و برنامه ها را در یک حساب داشته باشید. مدیریت مالیات: بسته به نوع تجارت که در آن فعالیت می کنید قوانین مالیاتی را مدیریت کنید

مشاهده امکانات بیشتر برنامه قیاس

انتخاب نرم افزار مناسب برای کارهای حسابداری فروشگاه

  1. بر اساس نیازتان برای فروشگاه تان نرم افزار را انتخاب کنید
  2. بر اساس صنفی که فعالیت می کنید نرم افزار مناسب تهیه کنید
  3. نرم افزار حسابداری فروشگاهی قیاس پاسخگوی اغلب اصناف است.
  4. نرم افزار بایدعملکرد مناسبی روی انواع کامپیوتر یا صندوق‌های فروشگاهی داشته باشد
  5. امکان اتصال به انواع کارتخوان بانکی، بارکدخوان، فیش پرینتر، ترازوی دیجیتال و… داشته باشد
  6. همیشه به مواردی چون پشتیبانی و آموزش رایگان توجه کنید

جمع بندی و سخن پایانی

در دنیای امروز تعداد زیادی از فروشگاه ها با میزان تراکنش زیادی مواجه هستند! بنابراین لازم است برای مدیریت بهتر همه فرآیند های مالی در تراکنش ها و خرید و فروش و معاملات فروشگاه کاملا دقیق مشخص و یکپارچه شود. یکی از اهداف نرم افزار قیاس و این گروه نرم افزاری فارسی طراحی و تولید نرم افزارهای حسابداری و محاسباتی برای طیف مختلفی از کسب و کارهای فروشگاهی چه در سطح کوچک و متوسط و چه در سطح بزرگ و حجیم است.

 

اپلیکیشن نرم افزار حسابداری فروشگاهی