سخن سردبیر خبرنامه اردیبهشت 95

تاریخ انتشار: 1395/11/16

شرکت های نرم افزاری زیادی در کشور وجود دارند که روز به روز به تعداد این شرکتها افزوده می گردد دانش و ابزار برنامه نویسی و تولید نرم افزار با قابلیتهای مختلف، بخشی کوچک از سرمایه این نوع شرکتها می‌باشد و ماهیتی که این شرکتها را نسبت به یکدیگر متمایز می نماید، دانش بهروش (BEST PRACTICE) انجام فرایندها در حوزه خاص صنعت یا صنف می باشد. به عنوان مثال دانش بهترین روش فرایندهای فروش مویرگی در صنعت پخش به عنوان BEST PRACTICE  شناخته می شود و اگر شرکت پخش مویرگی بتواند به این دانش دست یابد ارزش افزوده فراوانی برای آن شرکت به همراه خواهد داشت. شرکت سیاق  به دلیل اینکه در جریان استقرار سیستم های اطلاعاتی شرکتهای متنوع و فراوانی حضور داشته است (بیش از 2500  شرکت)، دانش ارزشمندی را در این راستا کسب نموده است.

تلفیق این دانش با BEST PRACTICE های استاندارد روز دنیا و بهروش های شرکتهای بزرگ ERP دنیا، گنجینه ای گرانبها را برای شرکت ایجاد می‌نماید این گنجینه موجب ایجاد مزیت رقابتی در شرکت می‌گردد و منفعت های با ارزشی را برای مشتریان شرکت مهیا می‌سازد و مشتریان می‌توانند از تجربیات بزرگترین شرکتهای حوزه کاری خود که نتیجه دهها سال سعی و خطا و متحمل شدن هزینه های گزافی بوده است به راحتی در سازمان خود بهره گیرند.

در حال حاضر تلاش واحد استقرار و تحقیق و توسعه سیاق بر آن است که این BEST PRACTICE ها را مدون و ساختار دهی نماید تا ذینفعان شرکت بتوانند از منافع این گنجینه منتفع گردند. به امید اینکه مشتریان سیاق نیز بتوانند در سازمان خود بزودی از تجربیات ارزشمند این مجموعه بهره مند گردند.

خبرنامه اردیبهشت 95

سخن سردبیر