حقوق دریافتی کارگران متاهل در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

تاریخ انتشار: 1403/01/14

با توجه به مصوبه‌ی مزدی سال ۱۴۰۳ که توسط شورای عالی کار به تصویب رسیده است حداقل حقوق روزانه یک کارگر مبلغ ۲,۳۸۸.۷۲۸ ریال می‌باشد. اگر این عدد را در ۳۰ روز ماه ضرب کنیم عدد ۷۱.۶۶۱.۸۴۰ ریال به‌دست می‌آید. البته لازم به توضیح است که براساس مصوبه‌ی مزدی سال ۱۴۰۳ مزایایی هم برای کارگران در نظر گرفته شده که این مزایا بدین شرح هستند:

حق مسکن به مبلغ ۹,۰۰۰.۰۰۰ ریال و بن کارگری به مبلغ ۱۴.۰۰۰.۰۰۰ ریال که به صورت ماهانه قرار است به مشمولین قانون کار پرداخت گردد.
البته کارگران متأهل قرار است از فروردین ماه سال جاری مبلغ ۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال را به عنوان حق تأهل دریافت کنند و حق اولاد هم براساس روال سنوات گذشته همچنان به میزان ۳ برابر حداقل حقوق روزانه یعنی مبلغ ۷.۱۶۶.۱۸۴ ریال تعیین شده است که به ازای هر فرزند به کارگر تعلق می گیرد. برهمین اساس حداقل حقوق دریافتی ماهانه کارگر دارای یک فرزند با احتساب پایه سنوات ۲.۱۰۰.۰۰۰ ریالی، مبلغ ۱۰۸.۹۲۸.۰۲۴ ریال خواهد بود.
با استفاده از نرم‌افزار حسابداری حقوق و دستمزد قیاس به راحتی از پس این محاسبات بر بیایید. برای خرید و دریافت مشاوره با کارشناسان ما در قیاس تماس بگیرید.



 

نرم‌افزار حسابداری بازرگانی قیاس
نرم‌افزار حسابداری بازرگانی قیاس
حقوق دستمزد