5 شغل در بازار فارکس

تاریخ انتشار: 1397/08/01

5 شغل در بازار فارکس

بازار فارکس می تواند برای تجارت هیجان انگیز و سود آور باشد، اگر شما کاملا درک کنید که چگونه به خرید و فروش ارز بپردازید. اگر شما به این  سمت جذب شده اید، ممکن است حتی بخواهید کاری را انجام دهید.

قوانین معاملات فارکس

بازارهای فارکس 24 ساعته در روز، پنج روز کلی در هفته باز می باشند به این معنی است که این شغل ها به سرعت در حال پیشرفت هستند، شامل روزهای طولانی و ساعت کاری عجیب و غریب می شوند. آنها نیاز به دانستن و رعایت قوانین و مقررات مربوط به حساب های مالی و معاملات دارند. برخی از شغل ها نیازمند داوطلب هستند که یک یا چند آزمون را گذرانده باشند، مانند آزمون های سری 3، سری 7، سری 34 و سری 63.

اگر شما واجد شرایط کار در یک کشور خارجی هستید، یک حرفه در فارکس می تواند هیجان اضافه زندگی در خارج از کشور را به ارمغان بیاورد. مهم نیست که شما در آن کار می کنید، دانستن یک زبان خارجی، به خصوص آلمانی، فرانسوی، عربی، روسی، اسپانیایی، کره ای، ماندارین، کانتونی، پرتغالی یا ژاپنی، مفید است و ممکن است برای برخی از موقعیت ها مورد نیاز باشد.

این مقاله یک مروری از پنج حوزه حرفه ای فارکس را ارائه می دهد، اما لطفا توجه داشته باشید که موقعیت های خاص در شرکت های مختلف دارای نام های مختلف هستند.

1. تحلیلگر بازار فارکس / محقق ارز / استراتژیست ارز

یک تحلیلگر بازار فارکس، همچنین به عنوان یک محقق ارزشی یا استراتژیست ارز شناخته می شود، برای یک کارگزاری فارکس کار می کند و تحقیق و تحلیل را انجام می دهد تا تجربیات روزانه بازار فارکس و مسائل اقتصادی و سیاسی که ارزش پول را تحت تاثیر قرار می دهند. این متخصصان از تجزیه و تحلیل فنی، اساسی و کمی برای آگاهی از نظراتشان استفاده می کنند و باید بتوانند با سرعت بسیار بالا در بازار فارکس مطالب بسیار با کیفیت تولید کنند. هر دو معامله گر فردی و نهادی از این اخبار و تحلیل استفاده می کنند تا تصمیمات تجاری خود را اعلام کنند.

تحلیلگر همچنین ممکن است سمینارهای آموزشی و وبینارهایی را برای کمک به مشتریان و مشتریان بالقوه با تجارت راحت تر فارکس ارائه دهد. تحلیلگران همچنین سعی می کنند حضور رسانه ای را برای ایجاد یک منبع قابل اعتماد از اطلاعات فارکس و ترویج کارفرمایان خود ایجاد کنند. بنابراین، یک تحلیلگر بازرگانی فارکس وجود دارد.

یک تحلیلگر باید دارای مدرک لیسانس در اقتصاد، امور مالی یا یک رشته های مشابه باشد. انتظار می رود که آنها نیز حداقل دارای یک سال تجربه در بازار های مالی به عنوان یک معامله گر و یا تحلیلگر کار و یک معامله گر فارکس فعال باشند. مهارتهای ارتباطی و ارائه در هر شغلی مطلوب است، اما برای تحلیلگر بسیار مهم هستند. تحلیلگران همچنین باید در اقتصاد، امور مالی بین المللی و سیاست بین الملل شناخته شوند.

2. مدیر حساب فارکس / معامله گر حرفه ای / موسسه

اگر فارکس Forex خود را به طور پیوسته موفقیت آمیز داشته باشید، ممکن است آنچه را که برای تبدیل شدن به یک معامله گر فارکس حرفه ای انجام می دهید داشته باشید. صندوق های متقابل ارز و صندوق های تامینی که در فارکس تجارت می کنند، نیاز به مدیریت حساب ها و معامله گران فارکس حرفه ای برای تصمیم گیری خرید و فروش دارند. سرمایه گذاران نهادی مانند بانک ها، شرکت های چند ملیتی و بانک های مرکزی که نیاز به محافظت در مقابل نوسانات ارز خارجی دارند نیز معامله گران فارکس را استخدام می کنند. برخی از مدیران حساب حتی حساب های شخصی را مدیریت می کنند، تصمیمات تجاری و انجام معاملات را بر اساس اهداف مشتریان و تحمل خطر مدیریت می کنند.

مهم است توجه داشته باشیم که این موقعیت ها دارای امتیاز بسیار بالایی هستند. مدیران حسابداری مسئول مقدار زیادی پول هستند، و اعتبار حرفه ای آنها و کارفرمایان آنها به این بستگی دارد که چگونه این وجوه را مدیریت می کنند. انتظار می رود که آنها در مقابله با سطح مناسب ریسک با اهداف سود مواجه شوند. این شغل ممکن است نیاز به تجربه با سیستم های معاملاتی خاص، تجربه کاری در امور مالی و مدرک لیسانس در امور مالی، اقتصاد و یا کسب و کار داشته باشد. معامله گران نهادی ممکن است نه تنها باید معامله گران موثر در فارکس باشند، بلکه کالاها، گزینه ها، مشتقات و دیگر ابزارهای مالی نیز هستند.

فارکس

3. تنظیم کننده صنعت فارکس

تنظیم کننده ها برای جلوگیری از تقلب در صنعت فارکس تلاش می کنند و می توانند نقش های مختلفی داشته باشند. سازمان های نظارتی بسیاری از متخصصان مختلف را استخدام می کنند و در کشورهای مختلف حضور دارند. آنها همچنین در بخش های عمومی و خصوصی فعالیت می کنند. کمیسیون معاملاتی آینده کالا (CFTC) در ایالات متحده آمریکا تنظیم کننده فارکس است، در حالی که انجمن آینده ملی (NFA) استانداردهای مقررات را تنظیم می کند و اعضای فروشندگان فارکس از بخش خصوصی را نمایش می دهد.

CFTC استخدام وکالت، حسابرسان، اقتصاددانان، متخصصان / معاونان معاملات آتی و متخصصان مدیریت است.

شهروندی و بررسی پس زمینه CFTC همچنین آموزش مصرف کنندگان و هشدارهای تقلب برای عموم را فراهم می کند. از آنجا که CFTC نظارت بر بازار کالا و گزینه های بازار در ایالات متحده است، درک نه تنها فارکس، بلکه تمام جنبه های این بازارها لازم است.

NFA شبیه به CFTC است و همچنین بازارهای آتی و کالاهای گسترده تری را نظارت می کند، اما به جای اینکه یک سازمان دولتی باشد، این سازمان یک سازمان خصوصی نظارتی است که توسط کنگره مجاز است. ماموریت آن حفظ یکپارچگی بازار، مبارزه با تقلب و سوء استفاده و حل اختلافات از طریق داوری است. این همچنین سرمایه گذاران را محافظت و آموزش می دهد و آنها را قادر می سازد تا آنلاین از کارگزاران (از جمله کارگزاران فارکس) تحقیق کنند. بیشتر مشاغل NFA در نیویورک قرار دارند، اما برخی در شیکاگو هستند.

یک تنظیم کننده بین المللی می تواند برای هر یک از آژانس های زیر کار کند:

اداره خدمات مالی (FSA) در U.K.

آژانس خدمات مالی (FSA) در ژاپن

کمیسیون اوراق بهادار و اوراق بهادار (SFC) در هنگ کنگ

کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC) در استرالیا

4. عملیات مبادلات فارکس، حسابرسی کارگزاری و مدیریت معاملات مبادله

کارگزاری فارکس نیاز به افراد برای خدمات حسابداری دارد و تعدادی از موقعیت ها را ارائه می دهند که اساسا خدمات بالایی در زمینه خدمات مشتری هستند که نیاز به دانش FX دارند. این موقعیت ها می توانند به مشاغل پیشرفته تر فارکس منجر شوند.

کار متخصص ارزیابی معاملات شامل پردازش حساب های جدید مشتری است؛ تأیید هویت مشتری را طبق مقررات فدرال مورد نیاز؛ پردازش خروج از مشتری، انتقال و سپرده؛ و ارائه خدمات به مشتریان می باشد. شغل معمولا نیاز به مدرک لیسانس در امور مالی، حسابداری یا کسب و کار، حل مسئله و مهارت های تحلیلی و درک بازارهای مالی و ابزارها، مخصوصا در بازار فارکس است. همچنین ممکن است نیاز به تجربه کارگزاری قبلی داشته باشد.

4. عملیات مبادلات فارکس، حسابرسی کارگزاری و مدیریت معاملات مبادله

کارگزاری فارکس نیاز به افراد برای خدمات حسابداری دارد و تعدادی از موقعیت ها را ارائه می دهند که اساسا خدمات بالایی در زمینه خدمات مشتری هستند که نیاز به دانش FX دارند. این موقعیت ها می توانند به مشاغل پیشرفته تر فارکس منجر شوند.

کار متخصص ارزیابی معاملات شامل پردازش حساب های جدید مشتری است؛ تأیید هویت مشتری طبق مقررات مورد نیاز می باشد؛ پردازش خروج از مشتری، انتقال و سپرده؛ و ارائه خدمات به مشتریان است. شغل معمولا نیاز به مدرک لیسانس در امور مالی، حسابداری یا کسب و کار، حل مسئله و مهارت های تحلیلی و درک بازارهای مالی و ابزارها، مخصوصا فارکس است. همچنین ممکن است نیاز به تجربه کارگزاری قبلی داشته باشد.

یک موقعیت مرتبط با آن یک حسابرس تجاری است که شامل همکاری با مشتریان برای حل اختلافات مربوط به تجارت می شود. همکاران حسابرسی باید با افرادی که بتوانند به سرعت کار کنند و به حل مشکلات خود فکر کنند، باید خوب باشند. ناامید کننده است، آنها همچنین باید به طور کامل تجارت فارکس و پلت فرم معاملاتی شرکت را درک کنند تا به مشتریان کمک کنند.

مدیر عامل مبادله تجربه بیشتری دارد و مسئولیت بیشتری نسبت به معامله گران ارزشی دارد. این متخصصان انجام معاملات فارکس را انجام می دهند. این کار ممکن است نیاز به آشنایی با نرم افزارهای مربوط به فارکس، مانند سیستم جامع استفاده از شبکه جهانی مخابرات بین بانکی (SWIFT) داشته باشد.

5. فارکس نرم افزار توسعه دهنده

توسعه دهندگان نرم افزار برای کارگزاری کار می کنند تا سیستم عامل های اختصاصی خود را ایجاد کنند که کاربران را قادر به دسترسی به داده های قیمت گذاری ارز، استفاده از نمودارها و شاخص ها برای تحلیل معاملات بالقوه و تجارت آنلاین فارکس می کنند. مدارک تحصیلی شامل یک لیسانس در رشته کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر و یا یک درجه مشابه است. دانش سیستم عامل مانند یونیکس، لینوکس و / یا سولاریس؛ دانش زبان های برنامه نویسی مانند Javascript، Perl، SQL، Python، و یا Ruby؛ و درک در بسیاری از زمینه های فنی دیگر، از جمله چارچوب ها ، پایگاه های داده و سرورهای وب.

توسعه دهندگان نرم افزار ممکن است نیازی به داشتن دانش مالی، تجاری یا فارکس برای کارگزاری فارکس ندارند، اما دانش در این زمینه یک مزیت عمده خواهد بود. اگر تجربه تجارتی فارکس داشته باشید، احتمالا شما ایده خوبی از آنچه مشتریان در نرم افزار فارکس دنبال می کنند، خواهید داشت. کیفیت نرم افزار یکی از دلایل عمده برای کارگزاری فارکس و کلید موفقیت شرکت است.

به عنوان مثال، کارگزاری با مشکلات جدی مواجه می شود، اگر مشتریان آن نمی توانند معاملات را زمانی انجام دهند که می خواهند یا معاملات در زمان، اجرا نمی شوند، زیرا نرم افزار به درستی کار نمی کند. کارگزاری همچنین نیاز به جذب مشتریان با ویژگی های نرم افزار منحصر به فرد و عمل سیستم عامل های تجاری دارد.

موقعیت های دیگر در فارکس که نیاز به تجربه مبتنی بر کامپیوتر شامل طراحان تجربه کاربر، توسعه دهندگان وب، مدیران شبکه و سیستم ها و تکنسین های پشتیبانی هستند.

فرصت های شغلی اضافی در فارکس

علاوه بر حرفه های تخصصی و فنی که در بالا شرح داده شده، شرکت های فارکس نیاز به پر کردن منابع انسانی و موقعیت های حسابداری دارند. اگر علاقه مند به حرفه ای در فارکس باشید، اما زمینه و تجربه مورد نیاز برای موقعیت فنی ندارید، در نظر گرفتن پاهای خود را در یک موقعیت کلی کسب و کار و برای کارآموزان کالج، بسیاری از شرکت های فارکس پیشنهاد کارآموزی می کنند.

شرکت های فارکس