5 مزیت برتر نرم افزار حسابداری برای کسب و کارهای کوچک و متوسط

تاریخ انتشار: 1398/03/17

یک کسب و کار کوچک نیاز به نرم افزار گران قیمت و پیچیده ندارد تا کارها و امور خود را به واسطه نرم افزار گران قیمت مدیریت کنند، در اینجا نگاهی به پنج سرویس با قیمت مناسب برای کسب و کارهای کوچک می پردازیم:

وقت صرف شده در گزارش های پیچیده کار را دشوار می کند و صاحبان کسب و کارهای کوچک به دنبال سهولت و سادگی در نرم افزار حسابداری خود هستند.

هر نرم افزار حسابداری برنامه های اساسی و قسمت های مورد نیاز یک حسابدار را فراهم می کند ، اما بسته های نرم افزار حسابداری طراحی شده برای صاحبان و مدیران کسب و کارهای کوچک  با توجه به تمایل و نیازشان تمام فرایندها ساده سازی شده و ارائه ملزومات شامل یک سرفصل عمومی ، قابلیت ایجاد فاکتورهای دقیق و یا مشاهده موجودی کسب و کار و تاریخ خرید است.

خدمات حسابداری ابر_ نرم افزار ذخیره شده و دسترسی آنلاین_ یک گزینه جذاب برای صاحبان کسب و کار کوچک است. در هنگام استفاده از نرم افزار حسابداری ابری، وظایف بخش IT مانند ارتقا نسخه و پشتیبان گیری داده ها توسط فروشنده نرم افزار مدیریت می شود.

به دنبال پیشرفت تکنولوژی حسابداری کسب و کارهای کوچک گروه نرم افزاری قیاس نرم افزارحسابداری برای پاسخگویی به نیازهای کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی کرده است، ما پنج مورد از خدمات نرم افزار حسابداری را که کاملا مقرون به صرفه در اختیار شما قرار داده ایم و حتی برای صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط که تجربه کاری کمی در کارهای حسابداری دارند آسان است.

نرم افزار حسابداری کسب  و کارهای کوچک و متوسط

نرم افزار حسابداری ساده برای کمک به صاحبان  کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی شده که برای سازماندهی در امور مالی و حسابداری شما تهیه شده است.

از آنجایی که این یک سرویس حسابداری تحت وب است شما می توانید از همه جا به اطلاعات کسب و کار خود بواسطه یک تلفن همرام و یا یک رایانه رومیزی دسترسی  داشته باشید و اطلاعات شم باصورت امن پشتیبان گیری می شود.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به پرداخت آنلاین ، ردیابی هزینه ، ردیابی زمان و گزارش حسابداری و مالیات اشاره نمود ، نکات برجسته نرم افزارعبارتند از سفارشی کردن صورتحساب ، ارسال یادآورهای پرداخت دیرینه، ردیابی هزینه های خودکار و تکراری، مدیریت نرخ های  مختلف برای پروژه های متعدد و گزارش سود و زیان است.

  • کاربری ساده و سهولت در استفاده:

این نرم افزار برای ایجاد فاکتورها، پیگیری و فروش و هزینه ها، انجام معاملات بانکی با وجود دسترسی به تلفن همراه آسان می باشد. از ویژگی های مفید این نرم افزار عبارتند از صدور و چاپ فاکتور .

  • ارزش بالا برای کسب و کارهای کوچک و متوسط:

اگر شما نیاز به نرم افزار حسابداری تحت وب یکپارچه که بتوان تمامی ماژول های موجود در سیستم های دیگر چون حقوق و دستمزد و دیگر سیستم دارید میتوانید از این نرم افزار حسابداری بازرگانی تحت وب بهره ببرید.

 

  • فاکتورهای حرفه ای، داشبورد ساده:

یکی دیگر از خدمات نرم افزار حسابداری آنلاین استفاده از فضای ابری است.

این نرم افزار یک اپلیکیشن حسابداری ساده برای کسب وکارهای کوچک و متوسط می باشد که امکان دسترسی به آن در هر زمانی بر روی تمامی مرور گرها بواسطه هر وسیله ای که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد.

امکانات نرم افزار حسابداری تحت وب بازرگانی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط عبارتند از : اتصال به حساب های بانکی آنلاین و کارت های اعتباری، صورتحساب های حرفه ای ، داشبورد های ساده و گزینه هایی برای طبقه بندی درآمد و هزینه های مخصوص گزارش مالیاتی. علاوه بر این به راحتی می توانید اطلاعات کسب و کارخود را با حسابرس خود به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

  • حسابداری آنلاین برای تجارت الکترونیک:

بطور کلی یک سیستم حسابداری ابری آسان برای استفاده است که به صاحبان تجارت الکترونیک اجازه می دهد سازماندهی و پیگیری و فروش و امور مالی را در یک مکان داشته باشند، در یک نگاه شما می توانید لیست تمام مشتریان، نمایش اظهارات سود / زیان را ببینید .شما می توانید تاریخچه معاملات خود را در نرم افزار وارد کنید و از آن پس هر روز اطلاعات جدید خود را بارگیریکنید.

یکی دیگر از ویژگی های مفید نرم افزار حسابداری تحت وب بازرگانی این است که شما می توانید بطور کامل تمامی اطلاعات خود را سازماندهی شده به مقررات مالیاتی ارائه دهید که بطور بالقوه در کاهش حجم کار و استفاده بهینه از زمان تاثیر گذار خواهد بود.

  • تمامی شعب کسب و کار خود را به راحتی مشاهده و به اشتراک بگذارید

با نرم افزار حسابداری آنلاین می توانید دسترسی به آخرین شماره ها را به اشتراک بگذارید و جریان پول نقد را در زمان واقعی بررسی کنید. پس از بارگیری داشبورد به سرعت می توانید صورت حساب و تمامی هزینه ها را مشاهده کنید، شما همچنین می توانید حسابهای داده های خاص را از داشبورد تظارت کنید.

از ویژگی های برجسته در این نرم افزار قابلیت همکاری آنلاین است بنابراین کارکنان کسب و کار کوچک می توانند بعنوان  یک تیم در حساب های مالی کار کنند. 

کسب و کارهای کوچک