5 ضرورت مالی

تاریخ انتشار: 1397/07/04

5 ضرورت مالی

مدیران اجرایی باید بدانند

در حالی که توافق عمومی وجود دارد که کسب و کار به دنبال رهبری و مهارت های استراتژیک در مدیران اجرایی خود است، تقریبا 30٪ از مدیران شرکت Fortune 500، چندین سال اول کار خود را در حال توسعه یک بنیان قوی در امور مالی می گذرانند.

سهامداران و هیئت مدیره نتایج به دست آمده را دنبال می کنند، بنابراین عملکرد مالی صحیح ضروری برای شرکت ها است. اما از سوی دیگر، کسب و کار ها نمی خواهند مدیران اجرایی خود را به عنوان شمارنده های زنبور عسل مشغول به کار کنند، که در حساب های حسابداری بسیار دفن شده اند و آنها تصویری بزرگ از آنچه که با کسب و کار در حال انجام است، از دست می دهند. این شرکتها به دنبال مدیران اجرایی هستند که می توانند جریان درآمد و هزینه های عملیاتی را کاهش دهند، رمزگشایی از رانندگان مالی کسب و کار شرکت داشته باشند و از این رانندگان بیشترین استفاده را ببرند و سپس نتایج مالی احتمالی تصمیمات را پیش بینی کنند.

تحقیقات همچنین نشان می دهد که CFO ها به ندرت از رهبری یک شرکت پذیرفته می شوند. حدود 20 درصد از مدیران اجرایی از پیش فروش و بازاریابی می آیند و بقیه معمولا از عملیات می آیند، و موقعیت مدیر عامل (COO) که منطقی ترین مرحله گام به سمت صندلی مدیر عامل است.

ضرورت مالی

 

مدیران اجرایی در تعدادی از شرکت هایی که برای انجام وظایف نسبت های مالی و نتایج با کارکنان در جلسات شرکت یا مدیریت با هدف نشان دادن نحوه به عملکرد شرکت و آنچه که باید برای ارزیابی سلامت انجام دهند، کار کرد. از شرکت. به عنوان یک مدیر عملیاتی با یک تمایز طبیعی برای تعداد، آمارهای مالی بخش مهمی از رهبری است.

مدیران سطح C باید حداقل این پنج مورد ضروری را داشته باشند.

1: آنچه سهامداران و هیئت مدیره می خواهند بپرسند

این گزارش ها از لحاظ تاریخی از مجموعه ای از اظهارات که حاوی ترازنامه ها، صورتهای مالی، صورت های مالی نقدی و اظهارات صوری سهامداران است، آمده است.

ورق های تعادل نشان می دهد که یک شرکت دارای چه نقشی در زمان خاص دارد.

بیانیه های درآمد نشان می دهد که چه مقدار یک شرکت برای مدت زمان (حدود یک چهارم) ساخته و صرف کرده است.

اظهارات جریان نقدی نشان می دهد که آیا شرکت براساس مبادلات نقدی با سایر شرکت ها در یک دوره خاص مثبت یا منفی باقی مانده است.

بیانیه های سهامداران سهامدار تغییرات در منافع شرکت سهامداران را در طول زمان نشان می دهد.

2: حاشیه سود خالص

حاشیه سود خالص بازدهی یک شرکت را در تبدیل درآمد خود به سود نشان می دهد. فرمول محاسبه حاشیه سود خالص: درآمد خالص / فروش خالص.

3: نقص ساخت

تبدیل شدن به یک بسته نرم افزاری هکر اخلاقی

اگر شرکت شما محصولات فیزیکی را تولید می کند، شما باید ضایعات محصول را به عنوان درصد تولید (به عنوان مثال، 2٪ از نقص محصول بدانید که 98٪ از محصول به مشخصات تولید می شود)؛ این را می توان در برنامه های صنعت شش سیگما استفاده کرد. مهمتر از همه، نقص های تولید نشان دهنده نحوه تولید فرایندهای تولید بدون نقص است و اینکه آیا می توانید پیش بینی شکایت های مشتریان پایین دست و بازدهی را که در نهایت باعث آسیب رساندن به کسب و کار شود، ارائه می دهد.

4: لغو مشتری

دلارهای تبلیغاتی و بازاریابی به ساختن کسب و کار می انجامد، اما زمانی که نارضایتی مشتری افزایش می یابد و مشتریان از بین می روند، سرمایه گذاری را از دست می دهید. حفظ مشتریانی که به سختی درآمد دارند، باید هدف اصلی هر مدیر اجرایی سطح C باشد، و او باید کسب و کارش را انجام دهد تا بدانند که مشتری چه میزان (ضرر) و میزان احتباس مشتری مشتری است.

5: تعطیلی کارکنان

هنگامی که شما دائما مجددا مجددا کار می کنید و بازآموزی می کنید، گران است که کارمندان را از دست بدهید. خطوط حساب بانکی و کارکنان مرکز تماس با مناطق کارآفرینانه بالا؛ متأسفانه، همین کارکنان اغلب "چهره کسب و کار" برای مشتریان شما هستند. هنگامی که آنها به طور منظم گردش می کنند، مشتریان دلسرد کننده هستند و رتبه های جدید کارکنان خیلی با محصولات و خدمات آشنا نیستند. این می تواند تصویر منفی و توانایی شما برای فروش را منفی کند.

مالی