این 3 اشتباه را در برنامه‌ریزی مالیاتی خود انجام ندهید

تاریخ انتشار: 1396/10/16

این 3 اشتباه را در برنامه‌ریزی مالیاتی خود انجام ندهید

گاهی اوقات انتخابات مالیاتی کسب‌وکار کوچک که به نظر می‌رسد واضح است مایکل هانی یکی از برنامه‌نویس‌های پرداخت مالی کسب‌وکار در نیویورک است. ما از او خواسته‌ایم که برخی از برگ خریدهایی را که چگونه صاحبان کسب‌وکارهای کوچک باید دفاتر مالیاتی سالیانه را اداره کنند، در اختیار ما قرار دهد. در ابتدا تصمیم بگیرید که آیا استراتژی‌های مالیاتی که انجام می‌دهید برای شما مناسب است یا خیر. هر کس نباید هر استراتژی مالیاتی کسب‌وکار را به کار گیردچرا این امر برای وی سرنوشت‌ساز است ،در اینجا چگونگی تصمیم‌گیری برای کسب‌وکار شمارا ارائه می‌دهیم.

1-برای اینکه مالیات کمتری بدهید پول‌های نقد خود را صرف هزینه‌های بی‌مورد نکنید:

ممکن است به نظر آشکار باشد، اما به یاد داشته باشید که 1 دلار صرف شده برابر با 1 دلار ارزش مالیات ذخیره‌شده نیست: 1 دلار صرف یک کسر 1 دلار می‌کند، که (بسته به تراز مالیاتی، ساختار کسب‌وکار و وضعیت عملیات) تنها به ارزش $.00 تا $.60 از مالیات منجر خواهد شد؛ بنابراین، درحالی‌که کسر مالیات برای کسب‌وکار به‌طور کامل مورداستفاده قرار می‌گیرد، آن‌ها هرگز برای دلارهایی که شما صرف می‌کنند، به همان نسبت بازپرداخت نمی کنند. برای اینکه این کسر را دریافت کنید - به این معنی است که شما هرگز نباید صرفاً به‌منظور کاهش کسرهای خود پول صرف کنید. اما اگر پیش‌بینی می‌کنید چند خرید بزرگ که باید در اوایل سال جدید ایجاد شوند، ممکن است پیش از برنامه آن‌ها را خریداری کنید، بنابراین می‌توانید برای سال مالی فعلی خود کسر کنید.

2-انتقال هزینه‌ها به سال بعد:

به‌عنوان‌مثال اگر سال خوبی داشته باشید با سود کمتر از حد متوسط و انتظار داشته باشید که سود خود را در سال بعد به عقب برگردانید، ممکن است بخواهید که هزینه‌های زیادی را به سال بعد منتقل کنید اگر در سال جاری در مقیاس مالیاتی 20٪ قرار داشته باشید، در سال آینده در مقیاس مالیاتی 30٪ قرار خواهید گرفت و شما هزینه 10 هزار دلاری را در این مورد خواهید آموخت، در سال جاری این مبلغ 2000 دلار را صرفه‌جویی خواهد کرد. درست همان‌طور که در مثال قبلی ما آن را به‌طور ذهنی برنامه‌ریزی هزینه‌های بزرگ می‌پردازیم، همین امر می‌تواند برای تعویض هزینه‌ها به دلایل مناسب باشد، به‌طوری‌که درآمد شمارا تا حد امکان جبران می‌کند.

3-اطمینان حاصل کنید که شما می‌دانید که باید مالیات خود را براساس تقاضا و یا به‌صورت نقدی ارائه ‌کنید:

اکثر راهکارهای مالیاتی سال آخر تنها برای مالیات‌دهندگان مبتنی بر پول نقد کار می‌کنند. مالیات‌دهندگان مبتنی بر تعهدات تمام درآمد سالی را که درآمد کسب می‌کنند و تمام هزینه‌های سالی که آن‌ها در معرض آن هستند، گزارش می‌دهند. بنابراین فقط به این دلیل که شما برای هزینه سال 2011 در سال 2010 پرداخت می‌کنید، بدین معنی نیست که شما در سال 2010 این مقدار را کسر می‌کنید. از تعیین میزان گزارش مالیات خود مطلع شوید، زیرا این امر تأثیر زیادی بر برنامه‌ریزی و فاصله‌گذاری آن دارد.

برنامه‌ریزی مالیاتی