10 کسب و کار برتر برای سرمایه گذاری

تاریخ انتشار: 1397/01/22

هنگامی که شما تصمیم به گرفتن جهش بزرگی در  زندگی برای شروع یک کسب کار گرفته اید، گام مهم بعدی این است که باید چه کسب و کاری را شروع کنید که فرصت کسب سود بیشتری را برای شما رقم بزند؟ این فرصت های تجاری نشان دهنده همگرایی روند انتخاب مسیری درست برای استفاده درست از زمان و پول در ادامه رشد اینترنت است. بنابراین نگاهی به ده فرصت کسب و کار برتر در سال2018 می اندازیم:

1( یادگیری الکترونیکی یادگیری الکترونیکی از طریق اینترنت، نشان دهنده یک فرصت کسب و کار مداوم قوی برای توسعه فناوری و محتوای یادگیری است. فرصتی برای برای ارائه یک محتوای بسیار مهم در یک کسب و کار کوچک است

  (2 خدمات ارجاع قراردادی صاحب خانه ها به دنبال یافتن یک سرویس قابل اعتماد و قابل اعتماد برای تعمیر خانه هستند. خدمات ارجاع پیمانکار جدید خانه برای پر کردن این نیاز رو به رشد پر شده است. یکی از این خدمات لیست آنجی است. تبدیل شدن به منبع مورد اعتماد و بی طرف برای ارجاعات پیمانکار و تعمیر خانه در زادگاه خود و ایجاد یک شرکت خدمات بسیار ضروری شخص ثالث.

  3( خدمات کامپیوتری در سایت با گسترش کامپیوتر در خانه و در کسب و کارهای کوچک، همراه با افزایش پیچیدگی، بازار خدمات کامپیوتری افزایش یافته است. فرصت ارائه خدمات به مشتریان در محل با تعمیر، ارتقاء و نیازهای شبکه ای ممکن می شود.  

(4 فروش مستقیم بازاریابی مستقیم و چند سطحی در زمان عدم اطمینان اقتصادی داغ است. با افزایش نیاز به درآمد مکمل، استخدام اعضای جدید آسان تر است. کریگ کیلند، رییس جمهور و موسس Youngevity، می گوید: "در حالی که پیش بینی های مالی عمیق است، خورشید در بازاریابی شبکه درخشان است. همانطور که اقتصاد جدیدترین رکود خود را وارد می کند، بازاریابی شبکه ای شاهد افزایش چشمگیر خواهد بود."  

(5 بازی آنلاین چقدر بازار بازی آنلاین داغ است؟ این سرعت در حال رشد است. رقابت برای توسعه دهندگان بازی های آنلاین شدید است، اما فرصت های تجاری برای خدمت به شرکت هایی که در حال توسعه تمام این بازی ها هستند، وجود دارد.

(6 مشاور مدیریت مشاوره مدیریت شامل شرکت های بزرگ، فروشگاه های کوچک بوتیک و مشاوران مستقل می باشد. برای مثال اگر چه 75000 مشاور مستقل در ایالات متحده وجود دارد، چشم انداز آینده به طور عمده قوی به نظر می رسد، زیرا مشاوره به وسیله جهانی سازی، رفع محدودیت، تغییر سریع تکنولوژی و روند برون سپاری در حال حاضر مطرح می شود. هزینه های معمولی از 100 دلار در هر ساعت متغیر است، به مشاوران برتر هزینه 500 دلار در ساعت می پردازند.  

(7موتور جستجو بهینه سازی کسب و کار موتورهای جستجو ابزار برتر اینترنت برای خریداران برای تحقیق خرید هستند. انجمن ملی تبلیغ کنندگان در آمریکا می گوید 75 درصد از شرکت های بزرگ ایالات متحده از موقعیت موتور جستجو استفاده می کنند. برای شرکت های بزرگ و کوچک بهینه سازی صفحات وب برای ارائه لیست بالا در موتورهای جستجو مانند گوگل، نشان دهنده یک کار به متخصصان برون سپاری است. بهینه سازی موتور جستجو SEO) ) در حال افزایش است. مهارت های مورد نیاز برای موفقیت در این فرصت کسب و کار، که توسط SeoPros.org رتبه بندی شده است، عبارتند از: درک ارتباط متقابل، توانایی برای توسعه کلمات کلیدی، دانش HTML و مهارت های زبان قوی.  

(8 مشاور روابط عمومی در یک جامعه آن چه بیش از ارتباطات و تبلیغات به یک شرکت کمک می کند روابط عمومی است تا از طریق آن کسب و کارها بتوانند اختلافات خود را با مشاغل دیگر برطرف و از سوی دیگر اعتبار بیشتری در آن بازار به دست بیاورند. آل و لورا ریس از تأکید  بر "افت تبلیغات و رشد روابط عمومی" و تغییر در بازاریابی که در آن روابط عمومی باید حرف اول، و تبلیغات حرف دوم را بزند، صحبت می کنند و معتقدند روابط عمومی، مشاوره پروژه های متنوع و سطح بالایی از خلاقیت را ارائه می دهد.

  (9 بازرسی خانه خرید خانه یک سرمایه گذاری بزرگ است. بازرسان خانه به خریداران واقعی املاک توصیه می کنند که عمیق و بی طرفانه یک خانه را برای خرید بازرسی کنند. برای استفاده از این فرصت کسب و کار، نیاز به آموزش و صدور گواهینامه وجود دارد. به یاد داشته باشید که بازار املاک و مستغلات در چرخه رونق و انفجار اجرا می شود، بنابراین در نظر گرفتن قراردادهای نظارتی نگهداری برای تحمیل آن در زمانی که بازار داغ املاک و مستغلات سرد می شود، کاهش می یابد.   

(10 اطلاعات حرفه ای جستجو در اینترنت برای کسب اطلاعات، لازم است. شرکت هایی که هر اندازه از اطلاعات دقیق در کسب و کارشان استفاده می کنند، تصمیم گیری های هوشمندانه تری در کسب و کار دارند. محققان با دسترسی به اینترنت و پایگاه های داده آنلاین، با استفاده از تکنیک های جستجوی پیشرفته، فراتر از محدوده بیشتر کاربران متوسط اینترنت عمل می کنند. انتخاب یک کسب و کار جدید برای شروع، تلاش برای کارآفرینان جدید است. قبل از شروع فعالیت سرمایه گذاری کوچک خود، احساسات، مهارت ها و تجربه خود را در نظر بگیرید.

کسب و کار برتر