10 راه برای کاهش هزینه های یک کسب و کار کوچک

تاریخ انتشار: 1397/01/20

چگونه هزینه های کسب و کار کوچک خود را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه ها در کسب و کار کوچک شما و ایجاد فرآیندهایی که موجب صرف اقتصادی بیشتر با پول کمتر در طول زمان می شود؛ باعث می شود که حتی با تلاش کم تری نتایج بهتری به دست بیاورید. در اینجا به 10 روش برای کاهش هزینه های کسب و کار جهت بهبود وضعیت تجاری  خود نگاه کنید:

1) استفاده از فناوری فن آوری به ما اجازه می دهد که درآمد و کسب و کار خود را در راه هایی که حتی پنج سال پیش امکان پذیر نبود، نجات دهیم. از خدمات مخابراتی و پرداخت آنلاین گرفته تا نرم افزار آنلاین رایگان و فن آوری های از راه دور و... همگی گزینه هائی هستند که موجب کاهش هزینه های کسب و کار  شما با استفاده از فن آوری می شود.

2) استفاده از خط تلفن مجازی استفاده از خطوط تلفن سنتی می تواند موجب تحمیل هزینه های گران قیمت و گاهی اوقات غیر ضروری شود. صاحبان کسب و کارهای کوچک با استفاده از تلفن های همراه، VoIP و خطوط تلفن مجازی  و... به  جای خطوط تلفن سنتی می توانند هزینه های کسب و کار خود را کاهش دهند.  

3) حذف کاغذ هزینه های کاغذ، جوهر و لوازم پستی ممکن است در طول زمان  هزینه های کمی به نظر برسد، اما در طول زمان می تواند به هزینه های سنگین در کسب و کارتان منجر شود. رفتن به سمت حذف کاغذ با انتقال فاکتورهای کاغذی به فاکتورهای دیجیتال، سیستم پرداخت قبض الکترونیکی و ثبت تمام کارهای دستی به الکترونیکی، می تواند به کاهش برخی از شایع ترین هزینه های تجاری تکراری کمک کند.  

4) بازاریابی آنلاین اگر هنوز مجبور نیستید در زمینه بازاریابی اینترنتی بازاریابی کنید، پتانسیل بازاریابی سریع، با ارزش بالا و کم هزینه را از دست می دهید. شما می توانید با یک وبلاگ بازاریابی کسب و کار، بازاریابی رسانه های اجتماعی یا سایر تبلیغات آنلاین شروع کنید و امکان پاسخگویی نسبتا سریع با هزینه بسیار کم برای کسب و کار  خود را داشته باشید.  

5) کاهش بدهی کارت اعتباری ممکن است بتوانید هزینه های تجاری فوری خود را با پرداخت هزینه های کسب و کار به کارت اعتباری کسب و کار خود کاهش دهید، اما با نرخ بهره و هزینه های احتمالی، این یک راه موثر برای کاهش هزینه های کسب و کار شما در درازمدت نیست. کاهش بدهی کارت اعتباری شما یک راه سریع و آسان برای کاهش هزینه های کسب و کار شما نیست، بلکه راهی هوشمندانه است که کسب و کار مالی شما را در طولانی مدت به طور مؤثر زنده نگه می دارد.

  6)  ایجاد و حفظ یک بودجه تجاری بودجه بندی با هزینه های کسب و کار به دست می آید، زیرا تصمیم گیری هوشمندانه مالی بدون درک روشنی از پولی که در هر ماه از کسب و کار شما می آید، غیرممکن است. بودجه کسب و کار که روزانه استفاده می کنید می تواند یک ابزار قدرتمند برای کاهش هزینه های کسب و کار شما باشد.

  7) کاوش محل کسب و کار جایگزین هزینه هایی که منوط به داشتن محل فیزیکی خاصی برای کسب و کار باشد؛ بسیار زیاد است و در بسیاری موارد این اجتناب ناپذیر است. اگر در موقعیتی هستید که می توانید با تغییر مکان هزینه های خود را به طرز چشمگیری کاهش دهید این را انجام دهید. با تغییر مکان خرده فروشی خود و یا بستن یک قرارداد کاری مناسب و  حتی کار در خانه و داشتن کارکنان از راه دور می توانید هزینه های کسب و کار خود را تا حد شگفت انگیزی کاهش دهید.  

8) بر روی نرم افزار بریزید چند برنامه کاربردی هر روز استفاده می کنید؟ در حال حاضر احتمالا تعداد کمی از برنامه های موجود در رایانه شما وجود دارد که اصلا استفاده نمی کنید و یا به ندرت استفاده کنید. شما می توانید هزینه های کسب و کار خود را تنها با خرید نرم افزاری که واقعا نیاز دارید را کاهش دهید و هزینه های خرید برنامه های دیگر را کاهش دهید و همچنین هزینه های ارتقاء لازم برای حفظ نرم افزار فعلی را اجرا کنید. جایگزین های نرم افزاری منبع باز به برنامه های نام تجاری نیز یک راه موثر برای کاهش هزینه های کسب و کار شما هستند.  

9) فروش تجهیزات مرمت شده خرید تجهیزات با نام تجاری جدید و ارزان قیمت  تحمیل یک هزینه بزرگ برای کسب و کار است. شما می توانید با خرید مبلمان و تجهیزات مرمت شده اداری که اغلب ارزش آن ها به اندازه برندهای تجاری جدید است و توسط تولید کنندگان با تخفیف ارائه می شود، بخشی از هزینه ها را کاهش دهید.  

10) نگاهی به تبعیض تبادل مبادله کالاها و خدمات شما برای خدمات خوب و خدماتی است که بدون نیاز به پول نقد در دست دارید. هنگامی که یک آرایش مالی موفق به دست می آورید، می توانید هزینه های کسب و کار خود را با اجتناب از هزینه های اولیه به منظور پر کردن نیاز فوری کاهش دهید. هر یک از این 10  فوق راه برای کاهش هزینه های کسب و کار، تمرکز بر تصمیم گیری متناوب است که می تواند پول شما را ذخیره کند. اگر شما بتوانید از نظر ذهنی (الکترونیکی) از "هزینه ی کسب و کار" استفاده کنید، بسیاری از این تصمیمات هوشمند تبدیل به ماهیت دوم می شوند و در نهایت به تصمیمات کسب و کار شما کمک می کنند و هر روز هزینه های کسب و کار خود را کاهش می دهند

کسب و کارهای کوچک