ویژگی های نرم افزار حسابداری قیاس

تاریخ انتشار: 1398/03/19

نرم افزار حسابداری (Accounting software) به گونه ‌ای از نرم ‌افزارهای کاربردی اطلاق می‌گردد، که داده ‌های حسابداری مربوط به کلیه معاملات را در قالب ماژول ‌های تابعی (همچون حساب دریافتنی و …) ذخیره‌ سازی و پردازش می‌نماید. نرم افزارهای حسابداری نرم ‌افزارهایی هستند، که بر پایه مفاهیم حسابداری طراحی می‌شوند و جهت تسهیل امور، به حسابداران یاری می‌ رسانند.

نرم افزار حسابداری قیاس با  تجربه ۲۵ ساله در زمینه ارائه راهکارهای ERP به سازمان های بزرگ و بهره‌ مند از به ‌روزترین و کاربردی ‌ترین تکنولوژی‌ های روز دنیاست و براساس اصول و قواعد فنی و استاندارد بهترین نرم افزار های حسابداری را به بازار عرضه کرده است. در این مقاله قصد داریم گزیده ای از ویژگی های نرم افزار حسابداری قیاس را بیان کنیم.

بسته های نرم افزاری قیاس چه کمکی به کسب کار شما می‌کند؟

امروزه با توجه به گسترش کسب و کارها، وجود یک نرم‌افزار یکپارچه مناسب در شرکت ها، می‌تواند بزرگترین دارایی آن کسب و کار باشد تا صاحبان کسب و کار بتوانند به آسانی و در لحظه، یک تصمیم گیری سریع، مطمئن و دقیق داشته باشند.

با کمک نرم افزار قوی و کارآمد قیاس شما می‌توانید این دارایی را درکنار کسب و کار خود شکل داده و برای مدیریـــت هوشمــندانه کسب و کار خود مسلــــح شوید.

بسته مخصوص شرکت های بازرگانی قیاس

در شرکت های بازرگانی مدیریت تمام جریانهای مربوط به خرید و فروش کالا، نگهداری موجودی، مباحث حسابداری و سود و زیان اموری پر کاربرد و حجیم می‌باشند که در بسته بازرگانی قیاس سعی ما بر آن است تا این قبیل فعالیت های مجموعه بازرگانی شما را پوشش دهیم.

در این بسته سعی شده تا با صدور اسناد حسابداری خرید و فروش، انبار و خزانه داری به صورت اتوماتیک و پس از درج عملیات توسط اپراتور ساده از روی همان زیرسیستم حجم زیادی از نگرانی و هزینه های صاحبان کسب و کار در خصوص اشتباهات و مغایرت های بین زیر سیستم ها و استخدام کارشناس زبردست کاسته شود.

باتوجه به حساسیت سیستم خرید و فروش و مبحث مغایرت انبار، با استفاده از گزارشات مدیریتی امکان کنترل فاکتورهای خرید و فروش و موجودی کالا در هر لحظه برای مدیران وجود دارد.

همچنین در این بسته یکپارچه سازی اسناد مالی مورد توجه می‌باشد که با گزارش‌های کامل و متنوع نرم افزار می‌توان به اطلاعات جامعی از کارکرد مالی و فروش شرکت به ساده‌ترین روش ممکن دست یافت.

نرم افزار حسابداری

بسته بازرگانی قیاس شامل چه سیستم هایی می‌شود؟

این بسته با یکپارچه سازی سیستم های حسابداری، فروش بازرگانی، انبارداری و خزانه داری برای شرکت های بازرگانی تولید گردیده است. همچنین قیاس  قابلیت اضافه نمودن افزونه های متفاوتی به بسته های نرم افزاری گوناگون خود را نیز در نظر قرار داده است که با استفاده از قابلیت ها می‌توانید نیازهای خود را به صورت کامل برطرف نمایید.

دیگر ویژگی های بسته بازرگانی قیاس

می‌توانید گزارشات استاندارد حسابداری خود را جهت تحویل دفاتر به دارایی همیشه در دست خود داشته باشید.

محاسبه ارزش ریالی گردش کالا و مانده کالا اطمینان خاطر شما را از موجودی درست کالاهای انبار یا انبارهایتان تامین می‌نماید.

با ایجاد سهولت در دریافت یا پرداخت مستقیم نقد، چک و... بدون نیاز به نیروی متخصص حجم زیادی از عملیات حسابداری شما توسط خزانه دار اتوماتیک ثبت می‌شود.
 

بسته مخصوص شرکت های تولیدی قیاس

در یک مجموعه تولیدی مهم ترین موضوع مطرح شده بحث محاسبه بهای تمام شده محصولات خط تولید خواهد بود که بدست آوردن این عدد، کنترل و محاسبات دقیقی را بر روی هزینه های مواد، دستمزد و ... نیاز دارد. بسته نرم افزاری تولید قیاس این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا با داشتن قابلیت کنتــــرل تولید و موجودی مواد اولیه انبار، خواب سرمایه و حجم نگهداری مواد اولیـــه خود را مدیریت کنید. امکان پیش‌بینی احتیاجات مواد اولیه و همچنین شناسایی کالاهـــای پر ســود و کم سود خود را داشته باشید و در نهایت برای خطوط تولید خود برنامه ریزی دقیقی انجام دهید.

بسته تولیدی قیاس شامل چه سیستم هایی می‌شود؟

این بسته با یکپارچه سازی سیستم های حسابداری، انبارداری، خزانه داری، فروش بازرگانی و تولید کارگاهی برای شرکت هایی که فعالیت تولیدی دارند ارائه گردیده است. همچنین قیاس قابلیت اضافه نمودن افزونه های متفاوتی به بسته های نرم افزاری گوناگون خود را نیز در نظر قرار داده است که با استفاده از قابلیت ها می‌توانید نیازهای خود را به صورت کامل برطرف نمایید.

نرم افزار حسابداری

دیگر ویژگی های بسته تولیدی قیاس

نرم افزار قیاسموجودی انبارک های خط تولید یا موجودی کالا در پای خط را کنترل و موجب کاهش هزینه های کسری مواد از خط تولید می‌شود.

قابلیت تهیه تمام گزارشات مربوط به کارت تولید، سفارشات، مصرف و ضایعات و... را دارا می‌باشد.

مزایا و کاربردهای نسخه فروشگاهی قیاس

در سیستم فروشگاهی قیاس تمام نیازها و استانداردها  برای کسب و کار شما پیش بینی شده و سیستم تنها با ثبت فاکتورهای خرید و فروش و دریافـــت و پرداخـــت، حسابــداری کسب و کار شما را بصورت خودکار انجام می دهد.

با کاربری ســاده این سیستم، نیاز شمـا به آمــوزش و پشتیبانـی به حداقل می‌رســـد و در صـــورت نیــاز به خدمات پشتیبانــــی به واسطه شبکه گسترده نمایندگــی و پرتال مشتریـــان خدمات لازم همیشه در کنار شماست.

نرم افزار حسابداری

اتصال به ابزارهای کمکــی مانند صندوق فروشگاهی، دستگاه بارکــدخوان، ترازوی وزنی، صفحات لمســی، کارتخوان بانکی، پوز فروشگاهی و... از دیگر قابلیت های این سیستم می باشد که جهت سهولت کار و افزایش سرعت عمل فعالیت فروشگاه شما در اختیار شما قرار دارد.

با نمایش موجودی کالاها در هرلحظه به صورت تعداد و ریال موجــودی انبــــار خود را داشته باشید و دیگر نگران کسری موجودی انبار خود نباشید و همچنین با تصمیم گیری به موقع برای زمان سفارش مجدد محصولات (نقطه سفارش) می‌توانید نهایت دقت را در کنترل موجودی انبار خود داشته باشید.

با داشتن تمامی اطلاعات چک های خود در کنار هشـــدار موعـد وصول آنها با آسودگی خاطر می توانید برنامه ریـــزی صحیحــی برای مدیریت نقدینگی خود داشته باشید.

محاسبه مالیــات و عوارض در فاکتـورهایی که برای مشتریــان خود صادر می کنید بصورت خودکار انجام می پذیرد و در ادامه نیز سیستــــم با ارایـــه گزارش خرید و فـــروش فصلــــی به دردسرهای شما برای ارایه گزارش فاکتــورها به اداره مالیات پایان خواهد داد.

ارایه گزارش های آماری بصورت نمودار برای بررسی فروش ماهانـه، کالاهـــای پر فروش، خریــد و فــــروش های ماهانـه، کالاهای راکد و مقایسه آن ها و... به شما این امکان را می دهد  که در تصمیم گیــری های فروشگاهتــــان با دقـــت و ذکـاوت بیشتری اقدام نمایید.

گزارش آمار و هشــدار سررسید چک های خود و مشتریانتـــان در هنگام ورود به نرم افزار روزانه به رویت شمـا خواهد رسید.

مشتریان خوش حساب خود را با استفاده از گزارش وضعیت حساب شناسایی کنید.

بسته مخصوص شرکت های خدماتی قیاس

امروزه امکان صدور فاکتور خرید و فروش در فرآیند فروش مجموعه موردی غیرقابل انکار است و این مهم حتی در شرکت هایی که انواع خدمات را به مشتریــان ارایه می دهند نیز کاربـــرد دارد.

مجموعه‌هایی که خدمات خود را به همراه کالا ارایه می دهند، نیازمند سیستمی هستند که امکان ترکیب ارایه خدمات و کالا را در فاکتور دارا باشد و بتواند مدیریت خدمات را یکپارچه انجام دهد. قیاس در بسته شرکت‌های خدماتی خود با در کنار هم قرار دادن ماژول‌های نرم افزاری جوابگوی نیاز این گروه شرکت‌ها می‌باشد.

با استفاده از قابلیت فروش خدماتی می‌توانید خدمات خود را به شکل محصولات در سیستم معرفی نموده و در هنگام صدور فاکتور ارزش افزوده و سرویس کار همان خدمات را ثبت نمایید.

بسته خدماتی قیاس شامل چه سیستم هایی می‌شود؟

این بسته با یکپارچه سازی سیستم های حسابداری، فروش خدماتی و خزانه داری برای شرکت هایی که محصول آنها خدمات می‌باشد؛ تولید گردیده است. همچنین قیاس قابلیت اضافه نمودن افزونه های متفاوتی به بسته های نرم افزاری گوناگون خود را نیز در نظر قرار داده است که با استفاده از قابلیت ها می‌توانید نیازهای خود را به صورت کامل برطرف نمایید.

نرم افزار حسابداری

دیگر ویژگی های بسته خدماتی قیاس

امکان قیمت گذاری خدمات و لیست قیمت های متفاوت و شرایط مختلف تخفیف  برای شما برقرار است.

گزارش های قانونی و کامل از سود و زیان انواع خدمات و عملکرد سرویسکارها قابل مشاهده و چاپ می‌باشد.

با ایجاد سهولت در دریافت یا پرداخت مستقیم نقد، چک و... بدون نیاز به نیروی متخصص حجم زیادی از عملیات حسابداری شما توسط خزانه دار اتوماتیک ثبت می‌شود.

می‌توانید گزارشات استاندارد حسابداری خود را جهت تحویل دفاتر به دارایی همیشه در دست خود داشته باشید.

ویژگی های مختصر نرم افزار حسابداری قیاس

  • کدینگ های پیش فرض ( تولیدی، خدماتی، بازرگانی و...) سرعت و کیفیت راه اندازی سیستم را بالا می برد.
  • قابلیت اعمال تغییرات در کدینگ و کنترل مراکز هزینه و پروژه ها اجازه اعمال سلیقه مدیر مالی شما را می دهد.
  • دارای نماهای تحلیلی و نمودارهای هوشمند و انواع گزاشات برای تصمیم گیری بهتر مدیران می باشد.
  • ابزارهای کامل برای تعاملات قانونی مانند ارایه صورت های مالی، دفاتر قانونی و ترازها باعث راحتی و دقت در تعاملات قانونی شما می شود.

برای مطالعه بیشتر ویژگی های نرم افزار حسابداری خوب می توانید کلیک نمایید.

نرم افزار حسابداریویژگی های مختصر نرم افزار خزانه داری قیاس

  • با ایجاد سهولت در دریافت یا پرداخت مستقیم نقد، چک و... حجم زیادی از عملیات حسابداری شما توسط خزانه دار اتوماتیک ثبت می شود
  • با قابلیت تعریف دسته چک ها و کنترل برگه های چک، صدور و ابطال برگه و... علاوه بر نگهداری آمار چک ها قابلیت چاپ چک نیز دارید
  • اطلاع از وضعیت گردش بانک با موجودی لحظه به لحظه آن در کنار قابلیت مغایرت گیری خیال شمار ار از صحت اطلاعات درج شده در نرم افزار راحت می کند
  • ارایه گزارش گردش حساب هر طرف حساب به همراه ریز فاکتور های هر گردش و گزارش های مربوط به اسناد در جریان وصول و اسناد پرداختنی.

ویژگی های مختصر نرم افزار حقوق و دستمزد قیاس

  • به کمک روال های از پیش تعریف شده و استاندارد پرداخت حقوق با ارعایت قانون کار، راه اندازی و بهره برداری از سیستم سریع و کم هزینه است.
  • امکان تعریف متغیر فیلدهای موقت به صورت کسر یا اضافه به حقوق، ورود اطلاعات کارکرد از دستگاه های ساعت زن و افزایش دقت در محاسبات اضافه کار، کسر کار و غیره.
  • با کمک این نرم افزار دیسکت بیمه، دیسکت بانک (تمام بانک ها جهت واری حقوق)، دیسکت مالیات به صورت مکانیزه و دقیق از نرم افزار اخذ می شود.
  • کنترل مانده وام و کسر از اقساط وام ها به صورت اتوماتیک انجام شده و کسر اقساط وام از قلم نمی افتد

ویژگی های مختصر نرم افزار بازاریابی (مدیریت ارتباط با مشتری) CRM  قیاس

  • تشکیل بانک کاملی از فرصت های فروش که ابزار کنترل دقیقی برای شما می شود
  • امکان استفاده از مشخصات تفکیکی بانک فروش، محل ایجاد رکورد، محل جغرافیایی مشتری، صنف، وضعیت فرصت فروش، نوع فعالیت، حجم کار تعداد پرسنل و برآورد خرید
  • تعریف انواع فعالیت برای یک فرصت فروش مانن تلفن و نمابر و ارسال پیش فاکتور و مراجعه حضوری و تعریف انواع کمپین های فروش و تخصیص آن به کارشناسان بازاریابی و مانیتورینگ عملکرد هر کارشناس

ویژگی های مختصر نرم افزار اموال قیاس

  • منطبق با آخرین قوانین کشوری مربوط به اموال و دارایی ثابت
  • صدور اتوماتیک اسناد حسابداری مرتبط با عملیات های اموال داری
  • پاسخ گوی نیاز جمعدار برای اموال داری و نیاز واحد مالی برای حسابداری اموال
  • کنترل نقل وانتقالات اموال و ارتباط با انبار و محاسبه استهلاک در حالت بلا استفاده

نرم افزار حسابداری تحت وب قیاس

نرم افزار حسابداری تحت وب، نسخه آنلاین نرم افزارهای قیاس است که شما می توانید با آنها در هر لحظه از طریق اینترنت به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید. نرم افزار تحت وب قیاس نه تنها فوق العاده راحت، سریع و مقرون به صرفه و قابل دسترس است بلکه به شما لذت و مزیت های بیشتری در استفاده از نرم افزار حسابداری را می دهد.برای مطالعه مزیت های بیشتر استفاده از نرم افزار تحت وب نسبت به ویندوز می توانید اینجا کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری ابری قیاس

بی شک بهترین نسخه ابری نرم افزارهای حسابداری، متعلق به قیاس است. در نسخه ابری شما به جای خرید مستقیم نرم افزار تحت وب و نصب آن بر روی سرور خود اجازه استفاده از نرم افزار نصب شده بر روی سرور قیاس را به همراه خدمات پشتیبانی – خدمات نگهداری سرور – اینترنت مصرفی روی سرور خریداری میکنید.
در نسخه ابری، شما ضریب بالاتری از امنیت را دارید و نیازی به تهیه سرور و نگهداری سرور و نگرانی بک آپ و حمله ویروس ها و ... ندارید .

همچنین گروه نرم افزاری قیاس، نرم افزار حسابداری رایگان و نرم افزار فروشگاهی رایگان را نیز در قالب اپلیکیشن برای گوشی های اندروید ارایه نموده است. برای دانلود رایگان نرم افزار حسابداری کلیک نمایید.

این وظایف بر عهده قیاس است

ویژگی های نرم افزار حسابداری قیاس