نرم افزار حسابداری رایگان اندروید Android برای مدیریت درآمد و هزینه

تاریخ انتشار: 1399/04/15

نرم افزار  رایگان حسابداری اندروید میتواند برای مدیریت و کنترل امورمالی شخصی و مدیریت هزینه ها بهترین انتخاب باشد. اگر از بهترین برنامه های حسابداری Android اندروید استفاده نمایید قطعا برای مدیریت خرج و مخارج و درآمدها و هزینه ها مناسب و مفید هستند. مزیت نرم افزار حسابداری رایگان اندروید همراه بودن در همه مکان ها و زمان ها می باشد. به عبارت دیگر هرجا باشید و هر موقع بخواهید به آن دسترسی دارید. در این مطلب همانگونه که حدس زده اید به بررسی نرم افزار های حسابداری رایگان اندروید می پردازیم و یکی از بهترین برنامه ها به زبان فارسی را به شما معرفی می کنیم که می توانید همین حالا دانلود و بر روی گوشی خودتان نصب کنید.

مطالعه کنید : نرم افزار حسابداری قیاس 

بررسی مزایا و فواید نرم افزار حسابداری رایگان اندروید

اگرچه برنامه های حسابداری اندرویدی فاقد عملکرد کامل برنامه های نرم افزاری وب و دسکتاپ هستند اما راحتی و دسترسی به آنها باعث می شود تا آنها برای دارایی های ما و هزینه ها و درآمد ها با ارزش به حساب بیایند. با استفاده از آنها می توانید در هنگام دور بودن از دفترکار یا محیط های شغلی کنترل هزینه و درامد خود را حفظ کنید و کارهای حسابداری را انجام دهید. فرقی نمیکند کجا باشید. خواه در خانه باشید ، در جاده ، محل کار یا مسافرت. قابلیت ها و ویژگی ها از یک برنامه به برنامه دیگر متفاوت است پس بهتر است در انتخاب بهترین گزینه دقت کنید تا وقت و زمان شما تلف نشود.

لازم به ذکر است گاهی اوقات نسخه های Android و Apple متفاوت هستند. برخی از برنامه های حسابداری تلفن همراه بسیار اساسی هستند و در درجه اول برای گرفتن رسید برای گزارش هزینه مفید هستند

در حالی که برخی دیگر به طور گسترده پیچیده و دارای لیست های زیادی هستند که به شما امکان می دهد گزارش ها ، ایجاد و ارسال فاکتورها و معاملات و موارد دیگر را مشاهده کنید. انتخاب برتر ما برای بهترین برنامه حسابداری Android در ادامه ارائه شده است. در انتها هم یک نرم افزار فارسی را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

معرفی نرم افزار حسابداری رایگان اندروید Android برای مدیریت هزینه

بیشتر برنامه های حسابداری همراه به عنوان بخشی از برنامه اشتراک پولی را در برنامه گنجانده اند. اما یک گزینه دیگر نیز در مطلب ما وجود دارد که یک برنامه اندروید فارسی است و رایگان می توانید دانلود کنید. ویژگی های مورد نظر ما شامل: برنامه به روزرسانی منظم است

 معرفی و لینک دانلود 2 نرم افزار حسابداری رایگان برای گوشی های موبایل اندروید Android برای مدیریت هزینه ها و درامد ها و خرج و مخارج شخصی هرجا و هرزمان

برنامه حسابداری Book Keeper دارای بیش از نیم میلیون کاربر

برنامه حسابداری Book Keeper دارای پایگاهی از کاربران بیشتر از نیمی از میلیون نفر است و در مقایسه با سایر برنامه های حسابداری Android دارای رتبه بالایی است. برنامه دارای یک طراحی ساده ، ساده و قابلیت استفاده آسان و فوری است. این برنامه رایگان قابل دانلود و استفاده رایگان به مدت 30 روز است. سپس باید هزینه 70 دلار در سال به علاوه 20 دلار برای هر دستگاه اضافی که به حساب خود اضافه می کنید پرداخت نمایید.

بسیاری از کاربران که نظرات مثبتی را گذاشتند ذکر کردند که سایر برنامه های حسابداری را امتحان کرده اند و از ویژگی ها و رابط کاربری ان راضی نبوده اند پس تصمیم به نصب این برنامه گرفته اند. اگر به دنبال یک برنامه حسابداری اولیه و صورتحساب هستید که کاربرد آن آسان باشد و از ویژگی های زیادی برخوردار باشد فاکتورهای برنامه حسابداری Book Keeper + یک راه حل کامل است. یکی از ویژگی های بارز برنامه مدیریت موجودی است.

سهام را پیگیری و ردیابی می کند. از چندین انبار پشتیبانی می کند. بارکدی تولید می کند و به شما امکان می دهد تا آنها را با دوربین تلفن خود اسکن کنید. برنامه داده های شما را از طریق Dropbox به همه دستگاه های کاری شما همگام سازی می کند. نکته منفی این برنامه این است که آموزش های ویدئویی به زبان انگلیسی نیست. در صورت داشتن سؤال یا مشکل در رابطه با برنامه باید از طریق ایمیل ، چت زنده یا iMessage با این شرکت تماس بگیرید.

نرم افزار حسابداری رایگان اندروید قیاس به زبان فارسی

یکی از نرم افزارهای حسابداری که برای پلتفرم های مختلف ویندوز و تحت وب نسخه های جداگانه ارائه کرده است نرم افزار فارسی قیاس با رابط کاربری و ظهاری شکیل و کاربر پسند و در عین حال ساده و اسان است که طیف وسیعی از مشتریان را به خود اختصاص داده است و دارای کاربران زیادی در سراسر کشور است.

نرم افزار قیاس نسخه اندروید را نیز برای راحتی کاربران خود آماده کرده است که اگر شما بخواهید همین آلان هم می توانید ان را به رایگان دانلود کنید و بر روی گوشی موبایل تان نصب کنید. این نرم افزار در مارکت های مختلف اندرویدی فارسی مانند کافه بازار و مایکت و کندو و ...برای دانلود نیز قرار داده شده است. اشتراک نرم افزار دارای ویژگی هایی است که بیشتر آنها را می توانید در برنامه موبایل استفاده کنید.

برخی از صدها ویژگی اساسی:

  • رابط کاربری تمیز و عملکرد عملی Online آنلاین
  • برنامه صورتحساب و هزینه ها یک ترکیب عالی برای صاحبان مشاغل است
  • می توانید حسابداری جامع در هر دستگاهی داشته باشند.
  • مدیریت هزینه ها با گرفتن عکس از رسیدها
  • به کمک نرم افزار حسابداری رایگان اندروید قیاس می توانید فاکتور تولید کنید
  • اطلاعات تماس با مشتری را اضافه کنید و جستجو کنید
  • گزارش ها را با نرم افزار حسابداری رایگان اندروید قیاس مشاهده کنید
  • فاکتورها را پیگیری کنید و معاملات انجام دهید

جمع بندی و سخن پایانی

برنامه حسابداری اندروید به شما امکان می دهد از رسیدهای خود عکس بگیرید. همچنین می توانید رسیدهای دیجیتال را به حساب خود ارسال کنید. مزیتی که برنامه حسابداری رایگان برای مشاغل کوچک ارائه می دهد این است که به شما در پیگیری درآمد و هزینه های تان کمک میکند. هر دو نرم افزار حسابداری معرفی شده کامل هستند. برای دانلود و استفاده رایگان هستند. اگر تصمیم به استفاده از خدمات حقوق و دستمزد اختیاری شرکت را دارید لازم است هزینه ماهیانه بپردازید علاقه مند به یافتن نرم افزار حسابداری مناسب برای تجارت کوچک خود هستید؟ علاقه مند به نرم افزار حسابداری مناسب برای امور مالی شخصی خود هستید؟ به دنبال نرم افزار حسابداری رایگان اندروید برای تجارت خود هستید؟ فرم تماس را تکمیل کنید تا فروشنده ما رایگان با شما تماس بگیرند.

اپلیکیشن نرم افزار حسابداری فروشگاهی