چرا مشتریان خرید نمی کنند؟

تاریخ انتشار: 1397/12/21

 

چرا مشتریان خرید نمی کنند؟

اگر وقت خود را صرف بازاریابی محصول  کنید، اما فروش شما افزایش نیابد، بررسی اینکه چرا و چکاری باید انجام دهید، مهم است. مصرف کنندگان قبل از تصمیم گیری برای خرید به این نکته توجه می کنند که آیا محصول مورد نظر نیاز آنها را برطرف می نماید یا خیر.

اگر بازاریابی شما این الزامات را برآورده نکند، احتمالا دلیل اینکه محصول شما به فروش نمی رسد، این است. علاوه بر قیمت، مصرف کنندگان باید از مزایای محصولات و کاری که می توانند با آن انجام دهند متقاعد شده باشند. برای تلاش های بازاریابی خود برای موثر بودن، مصرف کنندگان باید متقاعد شوند که محصول شما مفید و ارزشمند باشند.

بازاریابی محصول

ارزیابی و تغییرات

متقاعد کردن مشتریان که محصول شما برای آنها سودمند است و ارزش پول را دارد. ارزیابی کنید که چگونه می توانید در بازاریابی محصولات خود به گونه ای عمل کنید که مصرف کنندگان را به مشتریان خود تبدیل کند. پنج ناحیه وجود دارد که شما در آن احتمالا نیاز به تغییر در رویکرد خود را پیدا خواهید کرد.

عدم آگاهی: مصرف کنندگان نمی توانند محصولاتی را که از کاربرد آن آگاه نیستند خریداری کنند. اگر بازاریابی می کنید، اما مصرف کنندگان هنوز همه چیز را در مورد محصول شما نمی دانند. آیا شما با پیام خود به بازار مناسب می روید؟ آیا پیام شما به افرادی که به محصول شما علاقمند هستند می رسد؟ مهم این است که به یاد بیاورید که راه حل، بازاریابی بیشتر نیست، زیرا ممکن است مشکلی در محیط و فضایی که شما بازاریابی می کنید باشد. شناسی و ارزیابی جمعیت کلیدی بازار هدف و تحقیقاتی که در آن تلاش های بازاریابی شما به آنها برسد.

فقدان درک: مصرف کنندگان محصولات را صرفا بر اساس قیمت خریداری نمی کنند. آنها عامل قیمت هستند، اما آنها بر اساس مزایایی که محصولات شما برای آنها به ارمغان می آورد، خرید می کنند. اگر مشتریان خود را از مزایای محصول خود آگاه کرده اید، آیا آنها مزایای محصولات شما را می دانند؟ این مهم است. بازاریابی شما باید از مزایای محصولات شما باشد تا مصرف کنندگان علاقه مند به خرید محصول خود شوند. یک لیست از مزایای سه محصول برتر خود را ایجاد کنید و از آنها در پیام بازاریابی خود استفاده کنید.

فقدان ارزش درک شده: مصرف کنندگان محصولاتی را که بدون داشتن ارزش درک می کنند خرید نمی کنند. چرا مشتریان باید محصول شما را ارزش گذاری کنند؟ شما می توانید از مزایای محصول خود برای ایجاد ارزش درک استفاده کنید و این ارزش درک شده ای است که در فروش محصول کمک می کند. اگر یک مشتری نمیتواند ارزش را ببیند، به سادگی محصول شما را منتقل میکند.

بازاریابی محصول

غیر ضروری: آیا مصرف کنندگان می دانند که محصول شما با نیازهای آنها مطابقت دارد؟ آیا زندگی آنها را ساده تر می کند، در زمان آنها صرفه جویی می کند؟ محصول شما چه نیازهایی را برآورده می کند؟ شما باید به مصرف کنندگان محصول بگویید. به آنها آموزش دهید که چرا آنها به محصول شما نیاز دارند. همچنین باید نشان دهند که عدم وجود محصول شما می تواند برای مصرف کنندگان ایجاد مشکل کند.

غیر قابل دسترس: مصرف کنندگان نمی توانند چیزی را که برای آنها در دسترس نیست خریداری کنند. اگر آنها در مورد محصول شما مطالبی شنیده اند، اما محصول در دسترس نیست، آن را فراموش محصول را فراموش می کنند. مصرف کنندگان تمایل به خرید و استفاده از محصول خود دارند. چگونه می توان محصول خود را برای آنها در دسترس قرار داد؟ آیا آن را در مکان های مختلف قرار داده اید؟ شاید محصول خود را آنلاین ارائه دهید. دسترسی به محصول خود را ارزیابی کنید و ببینید آیا نیاز به انجام تغییرات دارید. طبیعت محصول و اهداف خود را در نظر بگیرید.

مشتریان