فیش حقوقی آنلاین

تاریخ انتشار: 1399/09/30

فیش حقوقی آنلاین

در فیش حقوقی آنلاین یک باور غلط وجود دارد که محاسبه حقوق و دستمزد امری آسان به نظر می‌رسد و با یک فایل اکسل به راحتی انجام می‌گیرد.

ولی باید توجه کرد که با افزایش نیروی انسانی، حقوق، بیمه، مالیات و سایر هزینه‌ها، یک خطا در محاسبه می‌تواند برای شما دردسر آفرین باشد!

چنانچه به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده باشید و قصد داشته باشید که کلیه امور مالی از جمله حقوق و دستمزد را خودتان محاسبه کرده و پیگیری کنید خیلی زود متوجه خواهید شد که دقت و زمان زیادی می طلبد که وقت کافی برای انجام سایر امور برای شما نخواهد گذاشت. توجه داشته باشد که یک حسابدار حتی اگر خیلی هم حرفه ای باشد نمی تواند در تمامی زمینه ها صاحب نظر باشد و بتواند امورات شما را انجام دهد لذا حتما توصیه می کنیم که در کنار استفاده از چنین خدماتی در زمینه محاسبه حقوق و دستمزد از تمامی خدمات این شرکت ها مثل تنظیم اظهارنامه های مالیاتی و ارسال آن، پرداخت مالیات، مشاوره در زمینه بهبود و رونق کسب و کار و غیره استفاده کنید تا همه کارها هماهنگ باشند.

  فیش حقوقی چیست؟ فیش حقوقی یک فرم از مشخصات کارگر مورد نظر با تمام جزئیات حقوق وی می باشد. در واقع شفاف‌سازی شرایط کار، مطلع شدن از میزان تعهدات کارفرما در قبال کارگر، مشخص شدن جزییات حقوق و مزایا و ریز دریافتی‌ها، سهولت در گرفتن وام و تسهیلات و ارائه سندی برای پیگیری‌های حقوقی و… از مزیتهای دریافت فیش حقوقی است.  

در تهیه سیستم حقوق و دستمزد به چه چیزی باید توجه کرد؟ مزیت استفاده از نرم افزارهای حقوق و دستمزد آنلاین چیست؟ اگر به فکر آموزش تهیه لیست حقوق و دستمزد در اکسل هستید، پیشنهاد می کنیم به جای این کار، روند حسابداری خود را سمت استفاده از نرم افزارها ببرید؛ زیرا می توانید با کمک نرم افزارهای محاسبه حقوق و دستمزد، کار خود را راحت کنید و با محاسبه آنلاین حقوق و دستمزد، سرعت انجام کارتان را بالا ببرید.  

حقوق و دستمزد امری است که باید به‌طور دقیق و منظم انجام شود، این امر باعث می‌شود تا سرمایه گذاری شرکت‌ها در سیستمی که این فرایندها را خودکار انجام می‌دهد، معقول باشد. از سوی دیگر نرم افزار حقوق و دستمزد، خطاها را کاهش داده و موجب صرفه‌جویی در زمان نیز می‌شود. سیستم های حقوق و دستمزد آنلاین با کاربری بسیار کاربردی و آسان، به شرکت ها کمک می‌کند تا در همه جا فرآیندهای حقوق و دستمزد را کنترل کنند و دیگر استرسی در این باره نداشته باشند. علاوه بر این دو خصوصیت مهم، برای انتخاب یک نرم افزار حقوق و دستمزد باید مواردی از قبیل هزینه، سازگاری سیستم با شرکت شما، امنیت، جلوگیری از اشتباه، پشتیبانی و غیره را در نظر بگیرید. در فاصله گذاری اجتماعی به دلیل ویروس کرونا که شرایط سختی برای کسب و کارها به همراه داشت یکی از معضلات اصلی در اکثر کارها این بود که نمی توانستند کارهای خود را از خانه انجام دهند و حتما باید در محیط کار حضور پیدا می کردند. سیستم هایی که تحت وب نبودند کاربران خود را بسیار به زحمت انداختند و کاربران برای انجام یک کار ساده مجبور به ترک قرنطینه می شدند. نرم افزار حقوق و دستمزد قیاس با بهره گیری از تکنولوژی علاوه بر امکان دسترسی آسان از هر مکان، هزینه های کمتر هم در مقایسه با سیستم های قدیمی دارد. از سوی دیگر نرم افزار حقوق و دستمزد، خطاها را کاهش داده و موجب صرفه جویی در زمان نیز می شود. سیستم های حقوق و دستمزد آنلاین با کاربری بسیار کاربردی و آسان، به شرکت ها کمک می کند تا در همه جا فرآیندهای حقوق و دستمزد را کنترل کنند و دیگر استرسی در این باره نداشته باشند. اما در کنار این دو مورد، برای انتخاب یک نرم افزار حقوق و دستمزد نیاز دارید تا مواردی دیگر مانند هزینه، سازگاری سیستم با شرکت شما، امنیت، جلوگیری از اشتباه، پشتیبانی و غیره را در نظر بگیری محاسبات امور مالی از جمله محاسبه و تهیه مالیات حقوق و دستمزد پروسه بسیار مهمی است که در صورت انجام آن به شیوه صحیح رضایت بالای کارکنان و در صورت بروز اشتباه نارضایتی آنان و جریمه های مالیاتی را در پی خواهد داشت.

  فیش حقوقی آنلاین چطور به بهره وری کارکنان کمک می کند؟ همانطور که می دانید مهم ترین عامل در کسب و حفظ رضایتمندی کارکنان و پرسنل، حقوق و دستمزد است و لذا صاحبان کسب و کارهای مختلف باید به این مسأله توجه کافی داشته باشند. در واقع به همان میزان که با انجام درست این پروسه می توان رضایت مجموعه تحت مدیریت خود را کسب کرد در صورت عدم انجام صحیح نیز قطعا به همان میزان نارضایتی ایجاد می کند. البته باید پرسنل و کارکنان نیز به این مسأله توجه داشته باشند که کلیه امور مالی و مالیاتی به همراه بیمه و بازنشستگی می تواند بسیار دشوارتر از چیزی که بنظر می رسد بوده و با کوچک ترین عمل اشتباهی خسارات زیادی به بار آورد. اما برخلاف اکثر مدیران که تصور می کنند استفاده از نرم افزار های فیش حقوقی آنلاین تنها هزینه بردار است و سودی ندارد، قصد داریم مزایای صدور فیش حقوقی آنلاین برای کارکنان را با هم بررسی کنیم:  

بیشتر بخوانید : نرم افزار فاکتور فروشگاهی قیاس شاپ

  جلوگیری از بروز خطا مقرون به صرفه تر شدن پروسه محاسبات و عدم رخداد هزینه های جانبی ارائه خدمات به کارکنان خود بدون انتساب نیروی انسانی برای پاسخگویی عدم نیاز به حضور کارکنان در محل سازمان برای دریافت خدمات استفاده از تخفیف‌های ارائه‌شده به مناسبت‌های مختلف برای مشتریان وفاداری جلوگیری از مصرف غیرضروری کاغذ و کمک به محیط‌ زیست. تنظیم فیش حقوقی برای یک‌بار در طول مدت استفاده و اعمال تغییرات ایجاد پروفایل اختصاصی برای تمامی کارکنان سازمان و دسترسی به اطلاعات . طراحی فرم گواهی اشتغال به کار ارسال درخواست کارکنان مبنی بر صدور حکم کارگزینی،‌ حفظ محرمانگی اطلاعات کارکنان   برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار های حقوق و دستمزد آنلاین قیاس و تهیه فیش حقوقی آنلاین برای کارمندان از این لینک استفاده کنید و با مشاورین ما  از طریق تماس با قیاس (کلیک کنید) در  ارتباط باشید  

فیش حقوقی آنلاین