فروش ویژه نرم افزار حسابداری قیاس

تاریخ انتشار: 1398/03/26

فروش ویژه نرم افزار حسابداری قیاس

آیا از قیمت های گزاف نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار اطلاع دارید؟
آیا می دانید بسیاری از شرکت هایی که نرم افزار حسابداری ارایه می دهند، نرم افزار آنها امکانات جامع و کاربردی برای شما ندارد؟

مدیران کسب و کار؛ نگران نباشید

می دانیم که شما مضطرب هستید تا  بهترین نرم افزار حسابداری را خریداری نمایید.نرم افزاری را تهیه کنید که علاوه بر قیمت ارزان، امکانات کافی برای شما داشته باشد تا بتوانید مراودات مالی خود را کنترل نمایید و به سود برسید.از شرکتی، نرم افزار تهیه کنید که سبقه خوب و سربلندی دارد و با تجربه است.نیازهای شما را می داند و با توجه به صنف شما، نرم افزار مورد نظرتان را مخصوص فقط خود شما و کسب و کارتان تولید کند.

ما به همین خاطر در کنار شما هستیم

نرم افزار حسابداری قیاس با بیـش از 25 سال حضور در بــازار نرم افزارهای مالی و صنعتی کشور، توانسته است نرم افزارهای خود را در تمامی بستر های موجود وب ، ویندوز و موبایل با استقاده از تکنولوژی و فناوری روز، به بازار ارائه دهد. نرم افزار حسابداری تحت وب یکی از محصولاتی می باشد که برای اولین بار در ایران، کلیه فعالیت های مالی را با بهترین کیفیت و عملکرد همراه با سرعتی بی نظیر در بستر وب و بصورت آنلاین پیاده سازی می کند. در عین حال نرم افزارهای رایگانی را هم برای کاربران اندروید خود قرار داده است که میتوان نرم افزار حسابداری رایگان و همچنین نرم افزار فروشگاهی رایگان اندروید را نام برد.
نرم افزار حسابداری بازرگانی، حسابداری تولیدی، حسابداری فروشگاهی ، حسابداری پیمانکاری ، حسابداری خدماتی و همچنین نرم افزارهای مالی، خزانه داری، انبارداری و حقوق و دستمزد از دیگر محصولاتی می باشد که در تعامل با بیش از چند ده هزار کاربر مختلف، حضور داشته و راهکاری مطمئن و در عین حال بسیار ساده برای کسب و کار شما ارائه نموده است. با خرید نرم افزار حسابداری قیاس براحتی می توانید از خدمات پشتیبانی و آموزشی مختلف بهره مند شوید.

در ضمن؛
به اطلاع عموم مشتریان و افرادی که قصد خرید نرم افزار حسابداری دارند می رسانیم که کلیه نرم افزار های حسابداری قیاس پلاس در سایت دیجیکالا  اعم از محصولات حسابداری ابری ، نرم افزار حسابداری بازرگانی، نرم افزار حسابداری تولیدی، نرم افزار حسابداری خدماتی، نرم افزار حسابداری مالی تا بالغ بر 20 درصد تخفیف ارایه می شود.

برای مشاهده فروش ویژه نرم افزار حسابداری با تخفیف ویژه بهار  بر روی اینجا کلیک نمایید.
همچنین می توانید وارد سایت گروه نرم افزاری قیاس شوید و از کلیه امکانات و مشخصات محصولات اطلاع پیدا کنید.

AP