5 دلیل کلیدی برای پردازش حقوق و دستمزد

تاریخ انتشار: 1397/06/19

5 دلیل کلیدی برای پردازش حقوق و دستمزد

شرایط اقتصادی نوظهور و عدم اطمینان جهانی کسب و کار را مجبور می کند تا به طور مداوم در جهت بهبود فرآیندهای کسب و کار خود در حالی که با هزینه موثر کار می کنند کار کند. برون سپاری فعالیت های فرآیند فرآیند زمان گیر و غیرمستقیم می تواند به افزایش بهره وری کسب و کار کمک می کند تا سازمان ها بتوانند بر روی وظایف مهم ماموریت تمرکز کنند.

اهمیت پردازش حقوق و دستمزد

حقوق و دستمزد برای سازمان ها، شرکت ها و موسسات بسیار مهم است. پردازش حقوق و دستمزد در زمان برای حصول اطمینان از اینکه کارکنان شرکت مشغول به کار و تمرکز بر کار خود هستند، حیاتی است. نه فقط این، سیستم پردازش حقوق و دستمزد شرکت شما نیز با آژانس هایی همراه است که مالیات را بر حقوق شما که به کارمندان شما پرداخت می شود، مرتبط می کند. بنابراین، سیستم پردازش حقوق و دستمزد شرکت، کارمندانش، شرکای مالیاتی و کسب و کار خود را با هم مرتبط می کند. این باید دقیق، به موقع، کارآمد و پاسخگو باشد. حفظ حقوق و دستمزد دقیق، سازمانها را نیز برای مدیریت حسابرسی و زمان مالیاتی تضمین می کند و مطمئن می شود که یک ضمانت شفاف و دقیق که تاثیر مثبتی بر شهرت یک شرکت داشته باشد، را آسان تر می کند.

در حالی که بسیاری از سازمانها همچنان در زمینه پردازش حقوق و دستمزد داخلی مشغول به کار هستند و از دلایل متعددی مانند دستیابی به کنترل بیشتر بر فرایندهای داخلی، هزینه ها، حفظ محرمانه بودن و دلایل دیگر، از جمله دستیابی به یکپارچگی بیشتر بین HR، حقوق و دستمزد و سیستم های مالی، تمایل به صدور مجوز پردازش حقوق و دستمزد داخلی در مقایسه با برون سپاری 20٪ بیشتر هزینه دارد. بنابراین، کنترل هزینه های سرمایه گذاری، عامل اصلی برای برون سپاری پردازش حقوق و دستمزد، همچنان برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ است. در واقع، پردازش حقوق و دستمزد سریع ترین بخش رشد بخش برونسپاری منابع انسانی جهانی است و توسط تحلیلگران پیش بینی می شود که در سال های 2016-2020 CAGR رشد کند.

دلایل قانع کننده ای وجود دارد که چرا فراخوانی پردازش حقوق و دستمزد به یک حزب خارجی می تواند سودمند برای کسب و کار کوچک، سازمان یا شرکت شما باشد:

بدون زیرساخت اصلی مورد نیاز:

پیاده سازی و مدیریت سیستم های مدیریت حقوق و دستمزد در شرکت ها می تواند بر روی منابع تخلیه شود. سیستم های حقوق و دستمزد موثر نیاز به خرید و نگهداری زیرساخت های گسترده ای مانند سخت افزار، نرم افزار، قابلیت های شبکه و امروزه فن آوری ابر دارد. این سیستم ها به تعمیر و نگهداری منظم و به روز رسانی نیاز دارند. این ممکن است برای کسب و کار برای نگه داشتن سرمایه در نظر محدودیت های مالی دشوار باشد. برون سپاری به ارائه دهنده تخصصی خدمات پردازش حقوق و دستمزد، این مشکل را از بین می برد.

 

حقوق ودستمزد

 

بدون نیاز به کارکنان اضافی:

نگهداری حقوق و دستمزد در خانه نیاز به استخدام و آموزش کارکنان دارد که می تواند بسیار گران باشد. برون سپاری به یک ارائه دهنده سرویس خدمات پردازش حقوق بازنشستگی می تواند به صرفه جویی در هزینه ها و مسائل مربوط به تعمیر و نگهداری کمک کند که سیستم مدیریت پردازش حقوق و دستمزد اختصاصی خود را حفظ کند.

کاهش تهدیدات امنیتی:

فرایند برون سپاری فرآیند و ارائه دهندگان خدمات مدیریت اغلب می تواند یک کابوس برای سازمان ها باشد زیرا جنبه های امنیتی زیادی وجود دارد. با افزایش فساد مالی، تقلب و سایر جرائم مالی که در داخل شرکت ها اتفاق می افتد، شرکت ها می توانند بهترین داده ها را برای دادن اطلاعات مربوط به حقوق و دستمزد خود را با یک متخصص در پردازش حقوق و دستمزد، به عنوان آنها زیرساخت ها، ذخیره سازی و اقدامات امنیتی اختصاص داده شده برای محافظت از داده ها مشتریان خود.

صرفه جویی در زمان قابل توجهی را ارائه می دهد:

زمان ارزشمند است و همه سازمان ها از این موضوع آگاهی دارند. زمان صرف شده در فرایندهای غیر انتقادی هنوز غیر قابل انعطاف می تواند پرهزینه و منحرف کننده برای شرکت ها باشد. همانطور که در تحقیق انجام شده توسط یک سازمان، پردازش حقوق و دستمزد در داخل موجب می شود تا زمان زیادی صرف وقت و تلفات بهره وری شود؛ تقریبا 235 ساعت بهره وری از این کار توسط شرکت هایی که پردازش حقوق و دستمزد را در خارج از کشور انجام نمی دهند نسبت به کسانی که انجام می دهند، از دست داده اند. این اجتناب ناپذیر است زیرا پردازش و مدیریت حقوق و دستمزد مستلزم توجه دقیق و دقیق به جزئیات است. از دست دادن زمان، هزینه قابل توجهی از پردازش حقوق و دستمزد در داخل کشور را تشکیل می دهد. برون سپاری می تواند منجر به صرفه جویی در وقت و صرفه جویی در زمان برای سازمان ها شود و آنها را قادر به تمرکز بیشتر بر اهداف اولویت و استراتژیک می کند.

نتایج در بهبود کارایی مالیات و کاهش بدهی:

ماهیت پیچیده پردازش حقوق و دستمزد مسئولیت بیشتر در تیم پردازش حقوق و دستمزد را برای اطمینان از رعایت تمام مقررات از جمله حقوق و دستمزد تنظیم و مقررات مالیاتی. اسلب های مختلف درآمد طرح های مالیاتی مختلفی را پیشنهاد می دهند که می تواند پیچیده باشد. این کسر مالیات بر درآمد از حقوق و دستمزد کارمندان باید دقیق و دقیق انجام شود. رویه های مربوط به این مانند محاسبه تعهدات مالیاتی، ثبت مالیات بر درآمد، گزارش مالیات حقوق و دستمزد در میان دیگران می توانند پیچیده باشند و چالش های مهمی برای شرکت های مختلف که با اهداف عمده کسب و کار مواجه می شوند، به دست می آیند. برونسپاری به متخصص خدمات تهیه مالیات متخصص در پردازش حقوق و دستمزد می تواند اطمینان حاصل کند که این فرآیند بحرانی به طور موثر انجام می شود و کسر دقیق انجام می شود. علاوه بر این، ارائه دهندگان حرفه ای نیز به طور مرتب باید با تغییرات در مقررات، قوانین و سیاست های مربوط به حقوق و دستمزد و مالیات ادامه یابند. این امر اجتناب از مجازات و ممیزی را به دلیل مالیات نامناسب تضمین می کند. به طور خلاصه، دلایل گوناگونی وجود دارد که شرکت ها باید پردازش حقوق و دستمزد خود را فراتر از آن انجام دهند. انجام این کار کمک خواهد کرد نقدینگی، زمان و منابع را آزاد کنید که می تواند برای کار مهم تر مورد استفاده قرار گیرد که می تواند در ترجمه اهداف اصلی کسب و کار کمک کند. پردازش حقوق و دستمزد یکی از فعالیت هایی است که می تواند به یک متخصص مالی و حسابداری (F & A) BPO Outsourcing Provider که منجر به افزایش قابل ملاحظه بهره وری کسب و کار می شود، برون سپاری شود.

پردازش حقوق و دستمزد