خرید نرم افزار حسابداری ارزان قیمت

تاریخ انتشار: 1402/11/02

هر کسب و کاری نیاز به گزارشات و محاسبات دقیق برای رسیدن به سود‌دهی و مدیریت هزینه‌ها دارد. این کار برای شما که تاکنون از ابزارهای مختلف محاسباتی نظیر ماشین حساب، چرتکه و .. استفاده می‌کردید شاید به نظر کمی دشوار باشد. اما امروزه انواع نرم‌افزارهای حسابداری به بازار آمده است که نه تنها کار کردن با این نرم‌افزارها آسان است بلکه به‌راحتی تمام نیاز‌های شما را رفع می‌کنند. در حال حاضر انواع نرم‌افزار حسابداری ارزان قیمت و کاربردی وجود دارد تا برای هر نوع کسب و کاری هرچند کوچک مناسب باشد.

در ادامه با ما همراه باشید تا انواع نرم‌افزار‌های حسابداری ارزان قیمت و ویژگی‌‌های آن‌ها را بررسی کنیم تا انتخاب درستی برای کسب و کار خود داشته باشید.

 

برنامه حسابداری ارزان

اگر به دنبال خرید نرم‌افزار حسابداری برای کسب و کار خود هستید، لازم نیست که هزینه زیادی کنید تا کاملترین و بهترین نرم‌افزار حسابداری را تهیه کنید، نرم افزاری را بخرید که نیاز های شما را برطرف کند.

پیشنهاد ما نرم‌افزاری است که علاوه بر ارزان بودن بتواند به بهترین‌شکل نیازهای شما را رفع کند با اضافه کردن انواع امروزه انواع نرم‌افزار مالی ارزان به بازار عرضه شده که شما می‌توانید با شناخت کامل از کاربرد این دست از نرم‌افزارها، آن‌ها را خریداری کنید.

دریافت دمو رایگان نرم‌افزار حسابداری قیاس

خرید نرم‌افزار حسابداری ارزان قیمت

برای خرید یک برنامه حسابداری ارزان باید برخی از ویژگی‌های لازم نرم‌افزار را در نظر بگیرید تا یک انتخاب موفق داشته باشید. علاوه بر این در صورت دارا نبودن هر ویژگی، می‌توانید با اضافه کردن ماژول‌های مختلف از جمله؛ انبارداری، خزانه‌داری، خرید و فروش، تولید و بهای تمام شده، حقوق و دستمزد و .. به کاربردی‌تر شدن نرم‌‎افزار خود کمک می‌کند. در ادامه به برخی از معیارهای ضروری اشاره می‌کنیم:

پشتیبانی

قوانین مالیاتی و بیمه‌ تغییر می کنند، تکنولوژی تغییر می کند، نیازهای کسب و کار شما تغییر می کند، کسب و کار شما توسعه پیدا می کند و این تغییرات بایستی از سوی شرکت فروشنده نرم‌افزار حسابداری با ارائه نسخه های جدید، آموزش های تکمیلی و رفع خطاهای احتمالی پشتیبانی شود.

یک برنامه حسابداری با قیمت مناسب بدون پشتیبانی از سوی شرکت فروشنده عملا کارایی لازم را ندارد.

قیمت مناسب

حسابداری در یک واحد اقتصادی امر بسیار مهمی است زیرا به مدیران برای مدیریت هزینه‌ها و رو به رشد بودن واحد اقتصادی کمک می‌کند. همچنین با افزایش روزافزون هزینه‌ها، اکثر مدیران در تلاش هستند تا یک نرم‌افزار حسابداری با هزینه کم ولی کاربری خوب تهیه کنند. خرید یک برنامه مالی ساده ولی کاربردی با تنوع امروزه نرم‌افزارهای مالی کار آسانی شده است.

امکانات مناسب نرم‌افزار حسابداری

یک نرم افزار حسابداری عالی باید تمامی امکاناتی که یک حسابدار یا یک کسب و کار احتیاج دارد، در اختیار داشته باشد. این نرم‌افزار باید گزارشات مالی را دقیق ارائه دهد و از فضای ابری هم برای ذخیره اطلاعات استفاده کند. در این بخش به ویژگی‌هایی از یک نرم‌افزار حسابداری اشاره می‌کنیم که داشتن آن‌ها برای هر نرم‌افزار حسابداری ضروری است.

امنیت اطلاعات

اطلاعات مالی حساس‌ترین داده‌های یک واحد تجاری است. نرم افزار حسابداری بایستی بتواند از زوایای مختلف امنیت اطلاعات را تامین کند.

  • جلوگیری از دسترسی یا تغییر اطلاعات توسط کاربر غیر مجاز

  • حفاظت از اطلاعات مالی در مقابل باج افزارها و ویروس ها

  • جلوگیری از سرقت اطلاعات توسط کاربر

  • پشتیبان گیری منظم با قابلیت بازیابی اطلاعات

کنترل‌های داخلی و انسجام داده‌ها

اکثر نرم افزارها دارای ماژول‌ها و زیر سیستم‌های مختلفی نظیر حقوق و دستمزد، انبار، خرید و فروش و … هستند و تقریبا هر فعالیتی در این ماژول‌ها اثر مالی دارد و در سند حسابداری ثبت می‌شود. این ساختار، پیوستگی و انسجام زیادی بین اطلاعات مالی نیاز دارد. و اگر کنترل های مناسبی در نرم افزار حسابداری تعبیه نشده باشد این انسجام دچار نقص می‌شود و مغایرت‌های زیادی بین گزارشات مالی مختلف بوجود می‌آید. یک برنامه حسابداری ارزان علاوه بر ویژگی قیمت و امنیت، با اعمال کنترل‌های دقیق باید انسجام بین اطلاعات را حفظ کند و مانع ایجاد مغایرت در گزارشات شود.

حفظ کارایی با افزایش حجم اطلاعات

اطلاعات مالی برای سال‌های زیادی حفظ می‌شوند و معمولا مراجعه به اطلاعات سال‌های مالی قبل و گزارش‌گیری از آن‌ها موردنیاز است. در نرم‌افزارهای حسابداری مدرن‌تر پیوستگی بین اطلاعات سال‌های مالی نیز تبلیغ می شود و شما می‌توانید از یک تاریخ دلخواه در یک سال مالی تا تاریخ دلخواه دیگر در سال مال دیگر گزارش‌گیری کنید. از این روی لازم است تا یک نرم‌افزار حسابداری خوب قابلیت نگهداری و گزارش‌گیری از حجم بالای اطلاعات را داشته باشد.

امکان ارتقا

نرم‌افزار حسابداری نیاز ضروری هر کسب و کار است. همراه با توسعه کسب و کار، توسعه سیستم حسابداری برای رفع نیازهای جدید لازم و ضروری می‌باشد. همانطور که کسب و کار شما رشد می کند، با بسیاری از چالش های مربوط به امور‌مالی روبرو می‌شوید. از همگام شدن با فرایند کسب و کار گرفته تا مدیریت جریان‌های نقدی و بررسی بازارهای جدید به یک سیستم حسابداری در اندازه کسب و کار و مرتبط با سایـر سیستـم های نرم افـزارها، نیـاز خواهیـد داشت.

 راحتی، دقت و امنیت حسابداری برای حفظ کنترل کامل عملکرد کسب و کارها ضروری است. اگر می خواهید رقابتی و مرتبط با فناوری باشید، ارتقاء به موقع نرم افزار حسابداری برای اجرای روان کسب و کار بسیار مهم است و ارتقاء نرم افزار حسابداری که بتواند کسب و کارتان را تحت تاثیر قرار دهد ضروری می باشد.

گزارش گیری آسان و جامع

نرم‌افزار حسابداری بدون گزارش عملا بی‌فایده است. و قطعا تمام نرم‌افزارهای حسابداری دارای قابلیت گزارش‌گیری هستند. یک نرم‌افزار حسابداری مناسب باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که در قالب چند گزارش اساسی اطلاعات مورد نیاز شما را به سادگی و البته به صورت کامل فراهم نماید.

گروه نرم‌افزار حسابداری قیاس علاوه بر تلاش برای رفع تمام نیازهای شما، با فراهم کردن نرم‌افزار حسابداری قیمت مناسب، این امکان را به شما می‌دهد که با هزینه کم‌تر از یک نرم‌افزار با کیفیت بهرمند شوید. 

شما می‌توانید با خرید نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی ابری قیاس، با مبلغی به معادل 290 هزار تومان نرم‌افزار حسابداری تحت وب به همراه بیشترین رفع نیاز و بالاترین کیفیت را تهیه کنید. همچنین می توانید قبل از خرید یک دمو رایگان هفت روزه از انواع نرم‌افزارهای قیاس را استفاده کنید تا در انتخاب خود بهتر عمل کنید.


دریافت دمو رایگان نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی ابری
 

خرید نرم‌افزار حسابداری شرکتی ارزان

به طور کلی برای حسابداری شرکتی، نیازمند خرید ماژول‌های انبارداری، حقوق و دستمزد، دریافت و پرداخت و… هستیم. برای خرید نرم‌افزار حسابداری آنلاین با هزینه پایین ما پیشنهاد خرید نرم‌افزار تحت وب یا ابری رو پیشنهاد می‌کنیم. 

حسابداری شرکتی به دلیل حجم بالای معاملات و دشوار بودن مدیریت هزینه‌ها به یک نرم‌افزار حسابداری دقیق و کامل نیاز دارد. اغلب این دست از نرم‌افزار‌های حسابداری برای شرکت‌ها هزینه‌ی بالایی دارد در نتیجه شرکت‌ها به دنبال خرید نرم‌افزار حسابداری قیمت مناسب می‌گردند که نه تنها هزینه‌ی کمی داشته باشد بلکه نیاز‌‎های شرکت را هم تمام و کمال پاسخ دهد. 

برای خرید نرم افزار حسابداری شرکتی برای کسب و کار خود می‌توانید با مشاوران قیاس جهت راهنمایی و خرید دقیق‌تر تماس بگیرید تا با توجه به کسب و کار خود انتخاب درست و کاربردی داشته باشید.

ارزان‌ترین نرم‌افزار حسابداری

ارزان‌ترین نرم‌افزار حسابداری با توجه به کاربرد و نیازهای شما دسته‌بندی می‌شود. برای تهیه نرم‌افزار حسابداری ارزان قیمت باید به ویژگی های این نرم‌افزار نسبت به نرم‌افزارهای دیگر مقایسه انجام دهید. در ادامه ما با تهیه جدول از قیمت محصولات قیاس سعی داریم به شما در انتخاب بهترین و ارزان‌ترین نرم‌افزار کمک کنیم. 

جدول مقایسه ارزانترین نسخه نرم‌افزارهای حسابداری شرکتی بازرگانی

نام نرم افزار حسابداری پلتفرم نسخه دمو آنلاین تعیین سطوح دسترسی نسخه اندروید اتصال به کارتخوان شروع قیمت (تومان)
قیاس ابری استاندارد تحت وب و آنلاین دارد دارد دارد دارد 2.088.000
قیاس ویندوزی تحت ویندوز دارد دارد ندارد دارد 27.400.000
هلو نسخه پایه تحت ویندوز ندارد دارد ندارد دارد 35.000.000
پارمیس نسخه ساده تحت ویندوز ندارد دارد ندارد دارد 9.900.000
محک کد 214 تحت ویندوز ندارد دارد ندارد دارد 14.280.000
چرتکه ابری پایه آنلاین دارد دارد دارد ندارد 7.800.000
سپیدار تحت ویندوز ندارد دارد ندارد ندارد 55.720.000



جمع‌بندی

حال که به نیاز یک نرم‌افزار حسابداری مناسب برای کسب و کار خود آگاه شدیم، باید به این موضوع توجه داشته باشید که ارزان بودن یک نرم‌افزار، فقط یکی از هزاران ویژگی ضروری یک نرم‌افزار حسابداری است.

ما با جهانی روبرو هستیم که پیوسته در حال تغییر است و نیازمند آن هستیم که برای دیده شدن بیشتر کسب و کار خود دقیق و اصولی جلو برویم تا از رقبای خود عقب نمانیم. به همین دلیل برای مدیریت درست کسب و کار خود نیاز به مدیریت هزینه ها و داشتن گزارشات مالی دقیق از شرایط شرکت خود داریم. نرم‌افزار حسابداری قیاس با مناسب‌ترین هزینه این کمک را به شما می‌کند تا در مسیر پیشرفت راحت‌تر حرکت کنید.
 

حسابداری
نرم افزار حسابداری ارزان قیمت