ارائه دهندگان خدمات پرداخت انگلستان مجبور به پرداخت غرامت می شوند

تاریخ انتشار: 1397/09/29

در روز چهارشنبه (14 دسامبر)، قوانین جدیدی برای بازپرداخت قوانین رفتار مالی U.K در نظر گرفته شد. گزارش فایننشال تایمز، به عنوان یک نتیجه، بانک ها یا خدمات پرداخت ارائه دهندگان (PSPs) ممکن است مجبور به پرداخت غرامت به مال باختگتن این نوع از کلاهبرداری شود.

کریس والار، مدیر اجرایی استراتژی و رقابت FCA، گفت: "FCA تقلب APP و آسیب آن را به مصرف کنندگان به سختی می بخشد. در حال حاضر مال باختگان تقلب APP می توانند شکایت خود را به PSP دریافت و پرداخت خود ببرند، و اگر آنها از نتیجه راضی نباشند، می توانند شکایت خود را به دفتر بازرس مالی (FOS) ارسال کنند. "این گزارش همچنین اشاره کرد که FOS می تواند برای مال باختگان جبران خسارت کند.

خدمات پرداخت

کلاهبرداری پرداخت شده با مجوز موردی است که سارقان یک مال باخته را برای تأیید مجوز انتقال پول با روش هایی مانند پیام های متنی جعلی که ادعا می کنند از بانک می آیند، تشویق می کنند. طبق آمار مالی انگلیس، 43،875 مورد کلاهبرداری در سال گذشته اتفاق افتاد و تلفات 236 میلیون پوند را ایجاد کرد. با این حال، طبق گزارش، گروه های مصرف کننده نگران هستند که این تعداد می تواند بالاتر از تعداد گزارش شده باشد.

این خبر بعد از  نظارت بر مصرف کننده در U.K، خواستار حفاظت بهتر در برابر اموال پرداخت پول در اوایل سال جاری است. در ماه فوریه هشدار داد که تقلب APP در حال افزایش است. نظارت کننده خواستار تغییر در نحوه انجام این نوع پرداخت ها شد، جرم در زمانی که  سارقان مشتریان آنها را تحت تاثیر قرار می دهند اتفاق می افتد.

استفاده روزافزون از فن آوری های تلفن همراه و آنلاین همراه، با افزایش بانکداری آنلاین به عنوان دو عامل مهم در رشد کلاهبرداری  APPاشاره دارد. با توجه به انتشار مطبوعات که در آن زمان بود، تنظیم کننده سیستم های پرداخت U.K. (PSR) متوجه شد که 100 کلاهبرداری هر روز به کسب و کار و مصرف کنندگان ضربه می زند. این گروه در این باره گفت: "با توجه به مقیاس و ماهیت تقلب در سیستم فعلی، بانک ها به مصرف کنندگان و مشتریان تجاری خود بازپرداخت نمی کنند."

  

In an effort to help authorized push payment (APP) fraud victims, The U.K.’s Financial Conduct Authority (FCA) unveiled new rules on Friday (Dec. 14). As a result, additional banks or payment services providers (PSPs) may have to compensate victims of those kinds of scams, Financial Times reported.

FCA Executive Director of Strategy and Competition Chris Woolard said, according to FT: “The FCA takes APP fraud and the harm it causes to consumers very seriously. Now victims of APP fraud can make a complaint to the PSP receiving their payment, and if they’re not satisfied with the outcome, can refer their complaint to the Financial Ombudsman Service (FOS).” The report also noted that the FOS can have compensation ordered for victims.

خدمات پرداخت