حسابداری از راه دور چگونه امکان پذیر است؟

تاریخ انتشار: 1397/02/25

حسابداری از راه دور چگونه امکان پذیر است؟

اگرمی خواهید کسب و کار شما به سوی کار دقیق تر و سریعتر سوق پیدا کند، حسابداری از راه دور یک سرمایه گذاری عاقلانه است. کار با نرم افزار حسابداری تحت وب به شما یک مرور راحت از امور مالی تان می دهدو در بهبود همکاری با تیم خود به شما کمک می کند.

نرم افزار حسابداری کسب و کار کوچک که از طریق ابر در دسترس نیست می تواند خسته کننده باشد.نرم افزار حسابداری سنتی، می تواند وقت و تلاش کسب و کار شما را از بین ببرد.که نه تنها ممکن است سود آور نباشد بلکه  لذت بردن از کسب و کار را هم از بین می برد. با حسابداری از راه دور می توانید زمان و پول شرکت خود را ذخیره کنید.

 

حسابداری از راه دور برای شما امکانی را فراهم می کند که با یک اتصال به شبکه که معمولا از طریق اینترنت است فعالیت های حسابداری خود را به انجام برسانید با استفاده از فناوری ابر و یا سیستم های نرم افزاری تحت وب این امکان برای شما فراهم می شود.

 به چه چیزی ابر می گوئیم؟

در مورد زمانی که از بانکداری اینترنتی استفاده می کنید فکر کنید. هر بار که به این داده ها دسترسی دارید، از ابر استفاده می کنید. ابر پلتفرمی است که داده ها و نرم افزار را به صورت آنلاین در هر زمان و هر کجا از هر وسیله ای قابل دسترسی می کند..

مشکلات نرم افزار حسابداری سنتی

داده ها و اطلاعات خود به خود به روز نمی شوند
فقط به روی یک کامپیوتر کار می کند و فقط از همان سیستم اطلاعات قابل دسترس است و در صورتی که مشکلی برای سیستم پیش بیاید اطلاعات از دست می رود و این اصلا امن نیست.
معمولا فقط یک نفر دسترسی کاربر دارد افراد کلیدی نمی توانند جزئیات مالی و مشتریان را بدست آورند
هزینه پشتیبانی آن بسیار زیاد است و پورسه بک پا گیری از اطلاعات پیچیده است.
از نظر سخت افزاری برایتان پر هزینه و از نظر به روز رسانی برایتان زمانگیر خواهد بود.
چرا نرم افزار حسابداری ابر یک انتخاب درست است؟

شما می توانید از هر دستگاه با اتصال به اینترنت از نرم افزار مبتنی بر ابر استفاده کنید. حسابداری آنلاین به این معنی است که صاحبان کسب و کار کوچک متصل به داده های خود و حسابداران خود هستند. این نرم افزار می تواند با یک اکوسیستم کامل افزودنیها ادغام شود.
مقرون به صرفه و برای استفاده آسان است
در ابر، بدون نیاز به نصب و اجرای برنامه ها بر روی رایانه رومیزی وجود ندارد. در عوض، یک اشتراک ماهانه برای نرم افزار می پردازید

حسابداری از راه دور