تنظیمات برنامه

تاریخ انتشار: 1396/09/20

تنظیمات برنامه

برای کار با اپلیکیشن یکسری تنظیمات و قابلیت هایی وجود دارد که برای دستیابی به آنها بایستی از صفحه ی اصلی، آیکون سه نقطه، بالا سمت چپ را لمس کنید.

تنظیمات برنامه تنظیمات برنامه

بخش اول، مشخصات کاربر می باشد.نام کاربر که هنگام ورود به برنامه برای اولین بار ، اطلاعات خود را وارد کرد. کد شناسه کاربری که برای هر کاربر منحصربفرد است. این کد شناسایی کاربران برای ما می باشد. کاربران می توانند پیشنهاد نصب اپلیکیشن را به دوستان خود بدهند و همین کد شناسه را به آتها بدهند و آنها هنگام نصب و ورود به برنامه می توانند کد معرف را با همین کد پر کنند. این باعث می شود که امتیاز شما بشدت رشد کند و شانس شما را برای بردن یک دستگاه تبلت که هر ماه قرعه کشی می شود و به کاربرانمون اهدا می شود را افزایش دهد. امتیاز خود را هم میتوانید در همین بخش مشاهده نمایید.

برای پیشنهاد دادن نصب اپلیکیشن ما به دوستانتان، امکانی را فراهم کردیم که طی یک متنی، کد کاربری شما را نیز برای آنها ارسال شود تا با نصب برنامه و ورود کد کاربری شما در قسمت کد معرف، امتیاز شما را افزایش دهند. شما میتوانید از بخش اشتراک گذاری، متن دعوت از دوستانتان برای نصب اپلیکیشن را برای آنها پیامک یا تلگرام یا از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

بخش پیامک بانکی: ارسال الگوی پیامکی) چنانچه پیامکهای بانکی از یک بانک مشخصی برای شما در برنامه دریافت نمی شود تا شما بتوانید ثبت تراکنش تان را براحتی انجام دهید بایستی از این بخش کمک بگیرید و از این طریق ، شماره پیامکی بانک خود و یک نمونه متن پیامکی از آن بانک را برای ما ارسال کنید.

تنظیمات برنامه

ارسال الگوی پیامک بانکی: نام بانک،شماره پیامکی بانک و یک نمونه از متن پیامک رو برای ما ارسال کنید

تنظیمات برنامه

دریافت الگوهای پیامکی) از آنجایی که برنامه در حال پیشرفت هست و در حال تکمیل تمامی بانک ها برای دریافت پیامک های بانکی آنها برای زمانیکه برداشت و واریز از حساب شما انجام میشه و براتون پیامک ارسال میشه لذا میتوانید از این گزینه برای دریافت پشتیبانی از بانکهای بروز شده ما استفاده کنید.

بخش مدیریت، قسمت امنیت یکی از ابزارهای مهم و کاربردی اپلیکیشن حسابداری شخصی قیاس امنیت استفاده از آن می باشد و تعهد ما حفظ حریم خصوصی کاربران می باشد. لذا از قسمت امنیت می توانید برای برنامه، رمز عبور تعریف کنید.این کار باعث می شود هنگام ورود به برنامه رمز عبور بزنید و از دسترسی افراد غیرمجاز به اپلیکیشن تون جلوگیری کنید.

تنظیمات برنامه

با فعال کردن رمز عبور وارد صفحه تعیین رمز عبور برای اپلیکیشن می شویم

تنظیمات برنامه

رمز عبور خود را وارد کنید،سپس برای اطمینان از اشتباه در تایپ، یکبار دیگر رمز عبور را در قسمت دوم وارد نمایید.

تنظیمات برنامه

با فعال کردن رمز عبور، گزینه تغییر رمز ورود برای تغییر دادن آن فعال می شود

نکته: چنانچه گوشی موبایل شما، از قابلیت اثر انگشت پشتیبانی می کند، گزینه ورود با اثر انگشت نمایش داده می شود تا ورود به برنامه را برای شما آسان تر نماید. وقتی ورود با اثر انگشت فعال است اپلیکیشن در صورتی که شما برای گوشی خود قبلا اثر انگشت تعریف کرده باشید میتواند اثر انگشت تان را هنگام ورود به برنامه تشخیص دهد، پس ضروری است برای استفاده از این قابلیت علاوه بر پشتیبانی گوشی موبایل تون، قبلا هم اثر انگشت خود را تعریف نموده باشید.

تنظیمات برنامه