تفاوت حسابدار خبره با کارمند حسابداری

تاریخ انتشار: 1396/08/30

تفاوت حسابدار خبره با کارمند حسابداری

به منظور تبدیل شدن به یک حسابدار رسمی خبره، اکثر ایالت ها نیاز به گذراندن آزمون حسابدار عمومی و رعایت الزامات آموزشی، تجربی و اخلاقی دارند؛ اما آیا حتما باید مدرک حسابدار عمومی خبره داشته باشید، درست است؟ اشتباه است!

فقط حسابدارهای رسمی خبره، می توانند اسناد شرکت را بررسی و اعتبار اطلاعات مالی شما را ثبت کنند، اما شما نیازی به استخدام یک حسابدار رسمی خبره برای انجام کارهای حسابداری معمول ندارید.

حسابداران رسمی چه کاری انجام می دهند؟ هشت مرحله برای چرخه حسابداری وجود دارد. یک حسابدار یکی یا بیشتر از این مراحل را اجرا می کند و گاهی اوقات AAT (حسابدار) نامیده می شود. به عنوان مثال، در شرکت های بزرگ، چرخه حسابداری ممکن است به بخش هایی از قبیل بدهی های حساب، حساب های قابل پرداخت و یا حقوق و دستمزد تقسیم شود. در حالی که اغلب این افراد به عنوان مدیر مالی نامیده می شوند، آنها نیز ممکن است جز حسابداران در نظر گرفته شوند، زیرا آنها مسئول نگه داشتن اسناد مالی برای یک شرکت هستند. در شرکت های کوچک، حسابدار ممکن است کل فرایند حسابداری را انجام دهد یا فقط ممکن است داده ها را به «حسابدار» بدهد.

کارمند حسابداری چه کاری انجام می دهند؟ کسی باید سیستم حسابداری را تنظیم کند، آن را نظارت کند و نتایج را تفسیر کند. این فرایندها حسابداری نامیده می شود. فرآیند حسابداری کمتر مکانیکی و ذهنی است. این با طراحی یک سیستم که با کسب اطلاعات مالی به شیوه ای مفید و بدون اینکه بیش از حد برای حسابدارسنگین باشد، به کسب و کار سود خواهد بخشید. پس از تأسیس، کارمند حسابداری سیستم را نظارت می کند تا اطمینان حاصل کند که کاری را انجام می دهد؛ و در نهایت، به طور کلی به طور ماهانه، کارمند حسابداری صورتهای مالی را به مدیریت کسب و کار ارائه می دهد به طوری که تصمیم های مهم مالی می تواند انجام شود. بنابراین، می بینید، هنگامی که یک کسب و کار دارید، نیازی به استخدام مدبر مالی ندارید. استخدام یک شرکت خدمات حسابداری برای رسیدگی به نیازهای حسابداری خود را به جای اجازه مدیر مالی رسیدگی به تمام حسابداری شما می تواند شما را نجات دهد. اجازه دهید ما به شما کمک کنیم که از زیر حجم زیاد کاغذ کاری خود بیرون بیایید.

حسابدار