ترکیب بندی

تاریخ انتشار: 1398/01/10

ترکیب بندی فرایندی است که در آن درآمد دارایی، از سود یا سود سرمایه، دوباره سرمایه گذاری می شود تا در طول زمان درآمد بیشتری کسب کند. این رشد، محاسبه شده با استفاده از توابع نمایشی، به این دلیل اتفاق می افتد که سرمایه گذاری درآمد حاصل از هر دو اصل اولیه و درآمد انباشته شده از دوره های قبل را ایجاد می کند.

ترکیب بندی معمولا به افزایش ارزش یک دارایی به دلیل سود حاصل از هر دو سود اصلی و انباشته شده اشاره دارد. این پدیده، که یک تحقق مستقیم از مفهوم ارزش پول در زمان (TMV) است، نیز به عنوان سود مرکب شناخته می شود. منافع مشترک در هر دو دارایی و بدهی کار می کند. در حالیکه ترکیب شدن ارزش یک دارایی را سریعتر می کند، می تواند مقدار پولی را که وام گرفته است، افزایش دهد، زیرا منافع در هزینه های اصلی و قبول نشده قبول نمی شود.

برای نشان دادن چگونگی ترکیب کردن کارها، فرض کنید 10،000 دلار در یک حساب کاربری ذخیره می شود که سالیانه 5٪ آن را پرداخت می کند. پس از سال اول یا دوره ترکیب، کل حساب، موجودی در حساب تا 10،500 دلار افزایش یافته است، یک بازتاب ساده از $ 500 در بهره اضافه شده به $ 10،000 اصل. در سال دوم، حساب 5٪ رشد را در هر دو اصل اصلی و 500 دلار از سود سال اول را متوجه می شود، که در نتیجه سود سال دوم 525 دلار و تعادل 11،025 دلار است. پس از 10 سال، با فرض عدم خروج و نرخ ثابت 5٪، حساب تا 16،288.95 دلار افزایش خواهد یافت.

ترکیب به عنوان مبنای ارزش آینده

فرمول ارزش آینده (FV) یک دارایی فعلی به مفهوم بهره مرکب بستگی دارد. ارزش فعلی دارایی، نرخ بهره سالانه و فرکانس ترکیب (یا تعداد دوره های ترکیب) در هر سال و تعداد کل سال ها را در نظر می گیرد. فرمول تعمیم یافته برای بهره مرکب عبارت است از:

FV = PV x [1 + (i / n)] (n x t)، جایی که:

FV = ارزش آینده

PV = ارزش فعلی

I = نرخ بهره سالانه

n = تعداد دوره های ترکیب در سال

t = تعداد سالها

مثال از افزایش دوره های ترکیب

اثرات ترکیب شدن تقویت شده به عنوان فرکانس ترکیب افزایش می یابد. فرض یک دوره زمانی یک ساله. دوره های ترکیبی تر در طول یک سال، بالاترین ارزش سرمایه گذاری در آینده است، به طور طبیعی، دو دوره ترکیب در سال بهتر از یک است و چهار دوره ترکیب در سال بهتر از دو است.

همانطور که واضح است، ارزش آینده با حاشیه کوچکتر افزایش می یابد حتی به این دلیل که تعداد دوره های ترکیب در سال به طور قابل توجهی افزایش می یابد. فرکانس ترکیب شدن در طول مدت زمانی تعیین شده، تأثیر محدودی بر رشد سرمایه گذاری دارد.

نمونه ای از استراتژی سرمایه گذاری

ترکیب بندی برای تامین مالی حیاتی است و سود حاصل از اثرات آن انگیزه بسیاری از استراتژی های سرمایه گذاری است. به عنوان مثال، بسیاری از شرکت ها برنامه های بازپرداخت سود تقسیمی را ارائه می دهند که به سرمایه گذاران اجازه می دهد دوباره سود نقدی خود را برای خرید سهام اضافی خریداری کنند. بازده سرمایه گذاری بیشتر در این سهام تقسیم سود سهام، سرمایه گذاران بازده می شود، زیرا افزایش تعداد سهام به طور مداوم درآمد های آینده، با فرض سود سهام ثابت از پرداخت سود تقسیم می شود.

سرمایه گذاری در سهام رشد سود سهام در حالی که سرمایه گذاری مجدد به سود سهام می افزاید، لایه دیگری از ترکیب این استراتژی را اضافه می کند که برخی از سرمایه گذاران به عنوان "ترکیب دوگانه" به آن اشاره می کنند. در این مورد، سود سهام نه تنها برای خرید سهام بیشتر سرمایه گذاری می شود، بلکه این رشد سود سهام نیز افزایش سود سهام خود را افزایش می دهد.

Composition is a process in which the income of an asset, from a profit or a capital gain, is reinvested in order to earn more income over time. This growth, calculated using demonstration functions, occurs because investment generates revenue from both the original principles and accumulated revenue from previous periods.

The composition usually refers to the increase in the value of an asset, because of the profit from both primary and accumulated profits. This phenomenon, which is a direct realization of the concept of the value of money at the time (TMV), is also known as compounded profits. Common interests in both assets and liabilities work. While combining the value of an asset faster, it can increase the amount of money that a borrower has borrowed since the benefits are not accepted at the expense of the principal.

ترکیب بندی