بهترین نرم افزار حسابداری برای مشاغل کوچک در سال 2020

تاریخ انتشار: 1398/10/22

بهترین نرم افزار حسابداری برای مشاغل کوچک در سال 2020 کدامست؟

نرم افزار حسابداری نوعی از نرم افزار کاربردی است که معاملات حسابداری را درون ماژول های عملیاتی مانند حساب های قابل پرداخت ، حساب های دریافتنی ، دفترچه عمومی ، حقوق و دستمزد و تراز ، محاسبه و ثبت و پردازش می کند. این به عنوان یک سیستم اطلاعات حسابداری عمل می کند. این ممکن است توسط سازمانی که از آن استفاده می کند بصورت داخلی توسعه یابد ، ممکن است از شخص ثالث خریداری شود . نرم افزار حسابداری ممکن است آنلاین باشد ، در هر زمان و در هر مکان  با هر وسیله ای که اینترنت فعال باشد ، قابل دسترسی باشد یا ممکن است مبتنی بر ویندوز باشد. از نظر پیچیدگی و هزینه آنها بسیار متفاوت هستند.

در زیر لیستی از بهترین نرم افزار های حسابداری برای مشاغل کوچک با ویژگی های محبوب و پیوندهای وب سایت ارائه شده است. این لیست شامل نرم افزار حسابداری رایگان و یا غیر رایگان می باشد.

  1. FreshBooks

FreshBooks یک ابزار حسابداری است که توسط شرکت 2ndsite Inc ساخته شده است. این به شما کمک می کند تا تجارت کوچک خود را با سرعت ، آسان و ایمن انجام دهید.

  1. Xero

Xero یک برنامه حسابداری آنلاین برای مشاغل کوچک است. این امکان را به شما می دهد تا با مشاوران خود همکاری کنید و آن را با کارمندان خود به اشتراک بگذارید. مزیت اصلی این برنامه این است که به طور خودکار سود و زیان را در بیش از یک ارز دنبال می کند.

  1. kiwili

kiwili یک نرم افزار حسابداری ابری برای تجارت و تجارت آزاد است که به شما کمک می کند تا هزینه ها و درآمدهای خود را به روشی بهتر مدیریت کنید.

  1. KashFlow

KashFlow یک روش کارمزد و حسابداری آنلاین برای مشاغل کوچک و بنگاه های حسابداری است. این به طور خودکار مالیات بر ارزش افزوده (مالیات بر ارزش افزوده) را به روز می کند و می تواند مستقیماً به HMRC (درآمد HM و گمرک) ارسال شود.

  1. FreeAgent

FreeAgent ابزاری برای حسابداری و مدیریت پول آنلاین است. می توانید از آن برای ارسال و پیگیری فاکتورهای طراحی شده حرفه ای استفاده کنید. این چشم انداز پرنده را از عملکرد درآمد ، هزینه و سود ارائه می دهد.

  1. Clear Books

Clear Books یک برنامه حسابداری مبتنی بر ابر (SaaS) است. می توانید حساب بانکی خود را با Clearbooks پیوند دهید ، و این به طور خودکار معاملات بانکی شما را وارد می کند.

  1. Patriotsoftware

Patriotsoftware یک نرم افزار مدیریت حسابداری و حقوق و دستمزد آنلاین برای مشاغل کوچک است. این امکان را برای شما فراهم می کند که حقوق و دستمزد خود را از هر دستگاه متصل به اینترنت با خیال راحت اجرا کنید.

  1. Easy Accountax

 ابزار Easy Accountax به شما کمک می کند تا با سهولت حسابداری خود را مدیریت کنید. این امکان را برای شما فراهم می کند که حساب های خود را از طریق حرکت مدیریت کنید.

  1. Tally

Tally یک نرم افزار حسابداری ERP است که به شما کمک می کند تا روزانه اطلاعات کسب و کار را از دسک تاپ خود ضبط کنید. این کار عملیات تجاری شما ، مانند امور مالی ، فروش ، تولید ، موجودی و خرید را به صورت خودکار انجام می دهد.

  1. Waveapps

ابزار حسابداری Waveapps به شما کمک می کند تا فاکتورها ، پیگیری هزینه ها ، معاملات و سرمایه گذاری ها را کنترل کنید. این امکان را برای شما فراهم می کند که اتصالات بانکی نامحدود را وصل کنید.

بهترین نرم افزار حسابداری

  1. Quickbooks

Quickbooks یک نرم افزار حسابداری خودکار است که شما را قادر می سازد مالیات فروش ، حسابداری ، صورتحساب و غیره را کنترل کنید. می توانید برای پیگیری صورتحساب و هزینه ها از این نرم افزار استفاده کنید.

  1. Sage

Sage یک نرم افزار کوچک و حسابداری است که به شما در مدیریت پرداخت ها و هزینه ها کمک می کند. این ارائه می دهد طیف گسترده ای از حقوق و دستمزد و محصولات حسابداری.

  1. Versaccounts

Versaccounts یک نرم افزار حسابداری تجاری است که راه حل های ERP را به شرکت ها ارائه می دهد. شما می توانید از این نرم افزار برای مدیریت ماژول های ERP مانند دفترچه عمومی ، حساب قابل پرداخت ، مطالبات حساب ها و دارایی های ثابت استفاده کنید.

  1. AccountsIQ

AccountsIQ یک سیستم حسابداری ابری است که به شما در بهبود بهره وری کمک می کند. از این ابزار می توان برای مدیریت بودجه ، حسابرسی ، گردش پول و اظهارنامه مالیاتی استفاده کرد.

  1. Myob Greentree

Myob Greentree نرم افزاری حسابداری است که به شما امکان می دهد هنگام دریافت و باز کردن فاکتور مشتری پیگیری کنید. این هفت روز در هفته از مشتری پشتیبانی می کند.

  1. Reckon

Reckon به شما کمک می کند تا حقوق و دستمزد ، امور مالی و موجودی خود را از یک مکان مدیریت کنید. این یک مرکز گزارش دستمزد تنها لمسی را ارائه می دهد.

  1. OneUp

OneUp یک نرم افزار حسابداری برای شرکت های کوچک است. شما می توانید از این محصول برای بازیابی معاملات روزانه بانکی استفاده کنید. همچنین می تواند از آن برای مدیریت موجودی ، CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) و فاکتور استفاده کند.

  1. Momenteo Free Edition

 Momenteo یک راه حل برای حسابداری ارائه می دهد. این به شما کمک می کند تا در تقویم کارهای انجام شده ، هزینه ها و سفرهای خود را ردیابی کنید و حسابداری ایجاد کنید.

  1. Netsuite

NetSuite یک مجموعه محصولات تجاری یکپارچه ابر است که توسط اوراکل ساخته شده است. این قابلیت مشاهده در زمان واقعی عملکرد مالی کسب و کار شما را فراهم می کند.

  1. NewViews

NewViews یک نرم افزار حسابداری است که توسط Q.W. صفحه همکاران شرکت شما می توانید این برنامه را برای همگام سازی با تمام نیازهای مربوط به حسابداری خود سازگار کنید.

  1. Quickfile

Quickfile نرم افزاری حسابداری است که به شما کمک می کند تا رسیدهای خود را در ابر ساماندهی کنید. می توانید از آن برای به دست آوردن رسیدهایتان از یک دستگاه تلفن همراه استفاده کنید.

  1. Zoho Books

Zoho Books یک نرم افزار حسابداری سازگار با مالیات است که شما را قادر می سازد حساب های بدهی ، و حساب های دریافتنی خود را مدیریت کنید. این امکان را به شما می دهد تا با کارمند شرکت همکاری کنید.

مشاغل شغلی کوچک