بهترین نرم افزار حسابداری اندرویدی رایگان

تاریخ انتشار: 1397/04/11

تمامی امور روزمره ی زندگی ما در ارتباط با حسابداری است. خرید روزمره، پرداخت اقساط وام، میزان هزینه مصرفی در ماه، برآورد میزان هزینه تحصیل برای محصلین و دانشجویان، یک مدیر ساختمان برای مشخص نمودن هزینه های مصرفی ساختمان و ... بطور کل هر شخص با توجه به شغل خود ارتباطی با حسابداری و برآورد هزینه های مصرفی شخصی خود و هزینه های مرتبط با شغل خود دارد.

نرم افزار حسابداری اندرویدی قیاس با رعایت تمامی اصول برنامه نویسی و همچنین رعایت موازین و اصول حسابداری اقدام به تولید نرم افزارحسابداری اندرویدی رایگان کرده است، که این نرم افزار تمامی نیازهای کاربر از یک نرم افزار حسابداری شخصی را مرتفع کرده است .

بر ای استفاده از نرم افزار حسابداری اندروید شما صرفا نیازی به داشتن دانش حسابداری ندارید، و به سادگی می توانید تمامی امور روزمره ی مرتبط با هزینه ها ی خود را با این نرم افزار انجام دهید.

از قابلیت های این نرم افزار می توان موارد ذیل را نام برد:

  • در این نرم افزار شما می توانید با تعرف وام بانکی و تعدد در تعریف بانک ها و تعیین بازپرداخت اقساط وام به دریافت و پرداخت وام های خود رسیدگی کنید.
  • امکان ارائه گزارشات مالی روزانه، هفتگی و ماهانه مانده حساب و گردش حسابها
  • شما می توانید با تعریف پسورد برای نرم افزار حسابداری اندرویدی خود از ورود سایر افراد به نرم افزار حسابداری شخصی خود جلوگیری کنید.
  • در نرم افزار حسابداری اندرویدی قیاس امکان تهیه فایل پشتیبان را نیز دارید.
  • شما می توانید با بروز رسانی نرم افزار حسابداری شخصی اندروید از قابلیت های جدید افزوده شده در این نرم افزار استفاده کنید.
  • می توانید به تعدد میزان هزینه، حساب، بانک و ... را تعریف کنید.

باتوجه به اینکه این نرم افزار حسابداری، در نسخه اندروید ارائه شده است شما به راحتی میتوانید نرم افزار فوق را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید و به راحتی در هر کجا که به نرم افزار حسابداری شخصی خود نیاز پیدا کردید از آن بهره مند شوید.

از این رو با توجه به تمامی موارد فوق الذکر می توان نرم افزار حسابداری شخصی اندروید قیاس را بهترین نرم افزار حسابداری اندرویدی رایگان نامید.

 

 

نرم افزار حسابداری شخصی اندروید