اهمیت نرم افزار حسابداری شخصی در عصر حاضر

تاریخ انتشار: 1396/09/07

اهمیت نرم افزار حسابداری شخصی در عصر حاضر

با توسعه ی ابزارهای مدیریت پول آنلاین، بسیاری از مصرف کنندگان بر این باورند که نرم افزار دسکتاپ مالی، منسوخ شده . با این حال، برخی از کارشناسان می گویند که محصولات دسکتاپ اکنون بیش از هر زمان دیگری برای حفظ امنیت اطلاعات مالی شما امن است.

جیل دافی، نویسنده و تحلیلگر نرم افزار در PCMag.com می گوید: ذخیره سازی اطلاعات حساس بصورت آنلاین شما را در معرض خطر قرار می دهد. دافی می گوید وب سایت هایی که رمزگذاری سطح بانکی و ویژگی های امنیتی را ارائه نمی دهند ممکن است در برابر هکرها آسیب پذیر باشند. در نتیجه، مدیریت پول شما بصورت آفلاین می تواند از خرابکاری مالی و افشای هویت شما جلوگیری کند؛ و به کمک مجموعه ای از نرم افزار پیچیده، وظایفی مانند ایجاد بودجه، تقویت استراتژی های سرمایه گذاری و صرفه جویی در هزینه بازنشستگی آسان تر نشده اند - تا زمانی که بدانید کدام برنامه ها را استفاده کنید و چگون به بهترین نحو از انها استفاده کنید.

هرچند که هر مصرف کننده اهداف مالی منحصر به فردی دارد، برخی برنامه های نرم افزاری خدماتی را ارائه می دهند که به مردم کمک میکنند تا کنترل بیشتری روی پول خود داشته باشند، به عنوان مثال چند کمکی که نرم افزار های می توانند برا کنترل مالی به شما ارائه دهند را در زیر آورده ایم:

1, مجموعه ای پیچیده از حرکت های مدیریت پول که سبب کاهش بدهی می شود

2-فرآیند احراز هویت: ابتدا نام کاربری خود را وارد میکنید، سپس بایدبه یک سؤال امنیتی پاسخ دهید و رمز عبور خود را وارد کنید این در صورتی است که تصویر و عبارت مخفی را که هنگام ثبت نام حساب کاربری انتخاب کرده اید, تشخیص دهید.

علاوه بر امنیت بالا خلاصه ای جامع از ارزش خالص خود و همچنین تاریخچه معاملات و تجزیه و تحلیل حساب های مختلف، از جمله کسانی که با بانک ها، وام دهندگان کارت اعتباری، شرکت های سرمایه گذاری، گروه های بیمه، وام گیرندگان وام و حتی مسافت خطوط هوایی برای مسافرت به نقاط جایزه ی کارت اعتباری, ارائه میدهند. امبلاند میگوید این ها حوزه ی گسترده ای از ایتم های مالی است که رقیبان هیچکدام شان را پیشنهاد نمیکنند.

3-اگر از پرداخت کردن چند کارت اعتباری عقب افتاده اید، برخی نرم افزارها می تواند در طراحی برنامه ای برای پرداخت بدهی به شما کمک کند. این نرم افزار روش های کاهش بدهی اثبات شده ای را ارائه میدهد که برای شرایط مالی خاص شما مناسب است،

4-شما به بودجه نیاز دارید. برخی برنامه ها به راحتی تحلیلی عمیق از رفتارهای مصرفی شما را هدایت و اجرا میکند تا تا ببیند که ایا شما می توانید هزینه ها را کاهش دهید؛ اما برخلاف بسیاری از برنامه های بودجه بندی دیگر، با ابزارهای آنلاین، آموزش های ویدئویی و کلاس های آنلاین کار میکند. این برنامه ها با فلسفه ای کلی به شما میگوید چرا شما به یک بودجه نیاز دارید، چگونه می توانید یک بودجه را بدست آورید و چگونه به اهدافمالی خود برسید ، Duffy می گوید، نرم افزار دسکتاپ به ویژه برای افراد که ازموارد امنیتی اگاهی دارند, مفید است (تمام سوابق مالی بصورت آفلاین ذخیره می شوند) و نمی خواهند هدف تبلیغات بسیاری از برنامه های وب باشند.

با این حال، کاربران بایستی بصورت فیزیکی تراکنش های خود را ثبت کنند، در حالی که برخی از انواع دیگر نرم افزارهای بودجه بندی می توانند به طور خودکار هزینه های انها را ثبت و طبقه بندی کنند. این می تواند برای مصرف کنندگان خاص, خسته کننده باشد.

5- همچنین بعضی نرم افزارها، ارزیابی میکند که ایا سهام، اوراق قرضه، CD، صندوق های سرمایه گذاری و دیگر سرمایه گذاری شما، می توانند تحلیل دقیقی از ارزش کل حساب هایتان ارائه دهند. شما همچنین می توانید ببینید که چگونه سهام فردی و صندوق های سرمایه گذاری مشترک در طی دوره های زمانی مشخص عمل میکنند.

شما همچنین می توانید برای ماندن در اوج خرید خود و راه اندازی زمانبندی پرداخت برای حساب های کارت اعتباری تان استفاده کنید.

ابزارهای آنلاین و برنامه های تلفن همراه را فراموش نکنید. در حالی که نرم افزار دسکتاپ می تواند به شما کمک کند تا بیاموزید که چگونه به بهترین نحو امور مالی تان را مدیریت کنید، شما نباید از منابع آنلاین را کاهش دهید. برای مثال، بعضی نرم افزار های انلاین به شما کمک میکند تا با بکار گیری بودجه اهداف مالی واقعی تنظیم کنید و پول خود را ردیابی نمایید. دافی با اشاره به اینکه چگونه این برنامه راهنمایی های هفتگی در مورد چگونگی تنظیم هزینه های تان ارائه میکند تا به بودجه خود برسید، میگوید «در نرم افزار های دیگر زمان زیادی صرف اطلاعات جهت کارکرد ان میشود, اما مینت از اطلاعات استفاده میکند تا به شما بگوید چه کاری باید انجام دهید»،

با این حال، آنها نیز محدودیت های خودشان را دارد. امبلاند از می گوید که این برنامه ها، ابزار های بودجه بندی نسبتا ساده ای را ارائه می دهد که ممکن است برای محدود کردن بودجه ها مفید باشد. او می گوید: این برای کسی که می خواهد چند دسته ی مصرف کننده را مدیریت کند، عالی است، اما برای افرادی که واقعا پول خود را تماشا می کنند و می خواهند هریک دلارشان را صرفه جویی کنند، ممکن است بهترین گزینه نباشد.»

گوشی هوشمند نیز یک ابزار مناسب برای مدیریت امور مالی است. مارک استبر، مامور مالیات اصلی در خدمات مالیاتی جکسون هیویت، دوست دارد ازیک تامین کننده مالیات (که در دسترس آی فون است) و از یک حسابدار رسمی خبره (موجود در گوشی اندروید و آی فون) این را بخواهد. هر دو برنامه رایگان هستند و پاسخ های متخصصان را در سوالات مالی رایج، از جمله نحوه تعریف کسر، کیفیت اعتبار و درک اصطلاحات مبهم، را ارائه می دهند. استیبر همچنین برنامه رایگان موجود در Android و iPhone را پیشنهاد می دهد که راهنماهای مالیاتی آخر سال و طول سال را ارائه می دهد و کاربران را قادر می سازد تا وضعیت بازپرداخت خود را بررسی کنند.

در اوج حساب مالی خود بایستید. استفاده از نرم افزار برای ردیابی هزینه ها می تواند لایه ای از حفاظت را در برابر سرقت هویت فراهم اورد. ما معتقدیم که تعامل منظم در امور حسابداری و امور مالی، سود سهام را در آگاهی عمومی و نظارت بر فعالیت های حسابداری پرداخت می کند.

در حالی که برخی مردم از نرم افزار برای نظارت بر تراکنش خود استفاده می کنند، بسیاری از مصرف کنندگان به سادگی می خواهند یک چشم انداز کلی از دارایی های خود را در زمان حال و اینده داشته باشند. بورلی هارزگ، کارشناس مستقل کارت اعتباری، حامی مصرف کننده و نویسنده کتاب، می گوید: حتی اگر شما فقط از یک برنامه [نرم افزار] استفاده کنید تا نگاهی به امور مالی خود بیندازید، می توانید از بدهی ها خارج شوید و نمره اعتباری خود را در در وضعیت سلامت و خوب حفظ کنید. او همچنین کتاب اعترافات یک معتاد اعتباری راپیشنهاد میکند.

با این حال، گایل کانینگهام از بنیاد ملی مشاوره ی اعتبار، می گوید مصرف کنندگان برای به دست آوردن مزایای کامل نرم افزار مدیریت پول، باید از نظر روانشناختی آماده مطالعه امور مالی و تغییرات سبک زندگی شان شوند. او می گوید: مردم اغلب از دیدن هزینه هایشان، میترسند، اما تا زمانی که کار میکنند، هیچ وقت واقعا نگرانی و مسئولیت پولشان را نخواهند داشت.

نرم افزار حسابداری شخصی