انبار یکپارچه خود را چگونه بسازیم ؟

تاریخ انتشار: 1396/08/17

جعبه ها، پالت ها و لیفتراک ها تنها چیزهایی نیستند که در سراسر یک انبار حرکت می کنند. اطلاعات در سراسر طیف وسیعی از فرآیندهای کسب و کار انبار، از دریافت کالا به ذخیره سازی و ردیابی، چیدن و بسته بندی، و حمل و نقل خارج از کشور جریان دارد.

بهره مند شدن از این اطلاعات  در کسب و کار شما بسیار موثر است و تأثیر زیادی بر انبار  و عملکرد زنجیره تامین دارد. داده های نامعتبر و غیرقابل اعتماد که در سیستم های متصل به شبکه های آزاد به وجود می آیند معمولا به عملیات انبار ناکارآمد می انجامد.

بنگاه ها می توانند با استفاده از یک سیستم مدیریت انبار متمرکز هماهنگ سازی تمام فرایندهای انبار و عملکرد اانبار نبار را در زمان واقعی بهینه کنند. استفاده از داده های زمان واقعی در موجودی، محصولات و مشتریان پایه ای برای انبار انعطاف پذیر است که حذف مواد زائد، موجب  تصمیم گیری آگاهانه می شود و عملیات را ساده می کند..

فایل های با ارزش در دسترس

انبار متصل به سیستم های مدیریت منابع سازمانی داخلی همچنین(ERP) و سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برنامه های

از جمله برنامه های کاربردی هستند و شریک مهم زنجیره تامین اند که  سیستم های مختلف را  مرتبط می کنند. انبار متصل نیز می تواند به طور فزاینده ای با دستگاه های اینترنت اشیا مانند لیفتراک های هوشمند، روبات ها، و صدای بلند هماهنگ شود..

شرکتها پرسنل فروش و خدمات را با اطلاعات در زمان واقعی برای رشد کسب و کار تجهیز می کنند.مدیریت ارتباط با مشتری با اتصال عملیات انبار به برنامه ریزی منابع سازمانی سبب دست پیدا کردن به برنامه ریزی و پیش بینی دقیقتر و با درک سطوح سهام،چرخش موجودی و هزینه های حمل می شود.ادغام بین انبار  و سیستم تمامی این موارد را تحت تاثیر قرار می دهد و آنها راپشتیبانی می کند.

گسترش انبار به سیستم های شریک خارجی می تواند عملکردهای اکوسیستم زنجیره تامین را بالا ببرد با هماهنگ سازی فرآیندهای انبار / شریک دادن تمام ذینفعان بر روی تقاضا، شفافیت برای شناسایی شکاف ها و زمینه ها برای بهبود هزینه های حیاتی ضروری است. همچنین انعطاف پذیری شبکه تامین را برای تطبیق سریع به شرایط در حال تغییر، از تاخیر در یک کارخانه در خارج از کشور و رکود در تقاضای مشتری افزایش می دهد.

اینترنت اشیا

فرصت های جدید برای رانندگی انبار و عملکرد زنجیره تامین از فناوری های دستگاه هوشمند و همچنین سیستم های هوش مصنوعی که مسیرهای ربات یا اپراتورهای انسان را از داخل انبار به سراسر جهان بهینه سازی می کنند، ظهور می کنند.

این عملیات انبار ی سریعتر و کارآمدتر است، اینترنت اشیا فناوریهای زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که شامل تمام اطلاعات مربوط به زمان زنجیره تامین و انبار است که می تواند برای بینش های عملی قابل جذب و تجزیه و تحلیل باشد.

یکی از اهداف اصلی بسیاری از شرکت ها، عملیاتانبار  در آینده است؛ چرا که سرعت تغییرات تجاری همچنان به سرعت در حال افزایش است. شرکت ها به دنبال چابکی هستند تا نه تنها واکنش سریع در برابر تغییر، بلکه برای تغییر دادن شرایط با استفاده از فن آوری های مخرب برای بهره وری بیشتر، همکاری با شرکاء را میسر کند.

برای پاسخگویی به این اهداف، شرکت ها در حال رشد بیشتر علاقه مند به انعطاف پذیری هستند.را حل های مدیریت سیستم انبار  بیشتر مبتنی بر ابر است. که آنها را با هزینه های بالا، انعطاف پذیری و تاخیر از سیستم های قدیمی ، به طور پیش فرض مواجه نمی کند.

انبارداری متصل شده، یک نقطه عطف در حداکثر بهره وری انبار است و موقعیت یک شرکت را به طور قاطع در حرکت تغییرات در زنجیره تامین هدایت می کند. اطلاعات زمان واقعی داده ها، دید و کنترل لازم را برای بهبود قابل اندازه گیری می کند و  در کل زنجیره تأمین بلند فراهم می سازد. شرکت هایی که به اطلاعات به همان اندازه که برای لیفتراک و اطلاعات حمل و نقل روزانه توجه می کنند، مزیت رقابتی را به دست می آورند.

انبار یکپارچه