افزایش درآمد حسابداران

تاریخ انتشار: 1397/06/12

 

افزایش درآمد حسابداران

ارائه یک تابع اصلی که در قلب شرکت قرار دارد، اداره امور مالی و حسابداری همیشه باید کارآمد باشد نه فقط به منظور بهبود عملیات تجاری بلکه برای اهداف دیگر مانند نظارت بر استانداردها و ایجاد حسن نیت خارجی اشتباه کردن و ایجاد تاخیر در کار آنها گزینه ای برای این بخش نیست.


در عین حال، شرکت ها نیز خواستند که در فناوری سرمایه گذاری کنند و کارمندانشان را کاهش دهند. بنگاه های اقتصادی امروزه در حال اجرا هستند. بنابراین چگونه می توان بخش مالی را با تقاضاهای رقابتی دیدار کرد و در عین حال با کارایی بالا هم مواجه شد؟ بعضی از بهترین شیوه ها در زیر توضیح داده شده است.

راه های بهبود کارآیی تیم مالی و حسابداری (افزایش درآمد حسابداران)
1. ارتباط با تیم:
با حداکثر تعداد اعضاء تیم صحبت کنید، حتی بیشتر حسابداران جوان. شما به نوعی از بینش هایی که می توانید به آنها دست یابید شگفت زده خواهید شد، زیرا آنها کسانی هستند که در پردازش روزمره شرکت دارند. آنها اغلب ایده های خوبی برای از بین بردن کارهای غیر ضروری، سریع تر شدن فعالیت ها و پیدا کردن راه های جدید برای همکاری با دیگر تیم ها دارند. به این ایده گوش کنید و اگر آنها به اندازه کافی خوب باشند، آنها را اجرا کنید.

2. آموزش و توسعه:
اعضای تیم متقابل، به طوری که در هیچ زمان شما با کمبود پرسنل مواجه نیستید. ایده خوبی است که تمام دانش را با تعداد کمی از افراد داشته باشیم. باید با کل تیم به اشتراک گذاشته شود. چه اتفاقی می افتد اگر این افراد ناگهان بیرون رفته یا ناتوان شوند؟ شکاف دانش جدی وجود خواهد داشت. اجتناب از چنین شرایطی با انجام آموزش منظم در فرآیند، اطمینان از پشتیبان گیری برای همه نقش ها و اطمینان از اینکه کلیه کارکردهای اساسی به درستی مستند شده اند.

3. اهرم تکنولوژی:
از فناوری محاسبات ابری استفاده کنید، زیرا این اطلاعات نه تنها داده های شما را امن میکند، بلکه همچنین به چندین نفر از مکانهای مختلف اجازه دسترسی به داده ها و کار بر روی آنها را می دهد. شرکت ها حتی اگر همه اطلاعات خود را در ابر ذخیره می کنند، حتی می توانند امکانات کار از خانه را فراهم کنند.

 

افزایش درآمد حسابداران

 

4. ایجاد موعد مقرر:
تنظیم مهلت ها و پیوستن به آنها اجباری است. اخلاق کار اخلاقی و اخلاقی ناسازگارانه دو نفر از بزرگترین سرمایه گذاران زمان و پول برای شرکت ها هستند. صورتهای مالی باید به موقع ارائه شود. سیاست های انطباق و کنترل های داخلی باید برآورده شود. مدیران ارشد به تصمیمات مالی وابسته هستند. یک تقویم کاری ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که تمام اعضای تیم با موعد مقرر مواجه می شوند، چه چیزی ممکن است.

5. پردازش دسته:
از پردازش دسته ای استفاده کنید. هر فاکتور و هر پیغام را که در یک زمان می آید، پردازش نکنید. یک سیستم ایجاد کنید که همه آنها بتوانند جمع شوند و یکپارچه شوند و در یک مرحله پردازش شوند. این زمان و تلاش را صرفه جویی خواهد کرد.
6. استفاده از سیستم های حسابداری:
خرید سیستم های حسابداری که آسان است یاد بگیرند. بسیاری از حسابداران لزوما دارای نبوغ فنی نیستند. آخرین چیزی که می خواهید این است که آنها را به تکنولوژی مالی پیچیده ای که امور آنها را مختل می کند، بیاورید. به هر حال سرمایه گذاری در فن آوری، اما سرمایه گذاری در یک سیستم آسان برای یادگیری و استفاده است.

7. استفاده از معیارهای فرآیند:
معیارهای فرایند امکان مقایسه فعالیت ها را با دوره های قبلی فراهم می کند و همچنین یک معیار برای تیم را برای کار با آن تعیین می کند. معیارها باید برای درک و دسترسی آسان باشند. برخی از معیارهایی که می توانند مورد استفاده قرار بگیرند عبارتند از: نسبت حسابداری، زمان چرخه، تعداد اسناد در پروسه و غیره.

8. تهیه گزارش های مالی ساده:
در عصر گزارشگری در زمان واقعی، آماده سازی به موقع صورتهای مالی، امکان تعیین دقیق نگرانی ها را پیش از افزایش آن و استفاده از فرصت ها فراهم می کند. با گزارش های دقیق مالی موجود بر اساس یک دوره زمانی و نه فقط در پایان سال مالی، تصمیم گیری تحصیلی و تطابق بهبود یافته مزایای مطمئن را فراهم می کند. برنامه ریزی تهیه اظهارات مالی، تخصیص کار بین تیم و ایجاد یک فرهنگ همکاری به طوری که اطلاعات در سراسر ادارات به راحتی در دسترس می شود بنابراین تبدیل به مهم است.

9. خودکار:
کارهای دستی را تا آنجا که ممکن است انجام دهید و کارهای خودکار را برای آن مناسب کنید کاهش دهید. حتی یک پیشرفت ساده در اکسل می تواند هزاران ساعت کار در بخش را ذخیره کند. یک بار دیگر، کارکنان مدرسه ای اغلب ایده هایی شایسته ای دارند که می توانند بخش و زمان زیادی را صرفه جویی کنند و نسل جوان کاملا هوشمندانه تکنولوژی داشته باشد. آنها را تشویق کنید تا ابزارهای نرم افزاری و روش هایی برای سرعت بخشیدن به فرآیندهای موجود پیدا کنند.

10. همکاری با ادارات دیگر را افزایش دهید
حساب ها و بخش مالی به طور جداگانه عمل نمی کنند و اغلب به اطلاعات مربوط به بخش های دیگر وابسته هستند.یافتن راه هایی که در آن داده ها می توانند در زمان ارسال شوند. اگر اصطکاک بین ادارات مختلف و تیم مالی وجود دارد، راه هایی برای حل این مسائل پیدا کنید. اجازه دهید مدیر مالی نگرانی ها را به مدیران دیگر توضیح دهد و آنها را توضیح دهد. این شرکت باید اطمینان حاصل کند که داده ها بین تقسیمات مختلف هموار می شوند.

11. برون سپاری:
به عنوان نقش مالی و حسابداری اداره G تبدیل به یک است که فکر مخزن است که می تواند یک تاثیر استراتژیک در کسب و کار، برون سپاری برخی از ویژگی های غیر هسته ای به یک متخصص امور مالی و حسابداری خدمات برون سپاری مزایای آن است. این بهبود بهره وری از تیم داخلی، در حالی که اطمینان از کیفیت خروجی بالا در دقت است. عملکرد مالی و حسابداری باید به طور مداوم نظارت، به عنوان آنها دسترسی به اطلاعات ضروری است که می تواند در اطراف یک کسب و کار تبدیل شود. هر زمان که احساس می کنید که تیم مالی در عملکرد خود عقب مانده است، سریع اقدام کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها دوباره به مسیر می روند. 

افزایش درآمد